"Kijk mij hier, triest kijkende naar een berg bagage"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Snowballed het volgende:
19:14 uur
Bouterse betuigt medeleven aan nabestaanden
De Surinaamse president Desi Bouterse heeft op een persconferentie in Paramaribo zijn medeleven betuigd aan de nabestaanden van alle slachtoffers van de rampvlucht. Onder de slachtoffers zijn ook zes Nederlanders met een Surinaamse achtergrond.
19:20 uur
Nieuwsuur-verslaggever op rampplek[ afbeelding ]twitter:rudybouma twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 19:16:22Hartverscheurend persoonlijke bezittingen te zien van passagiers #MH17. Straks verslag in @nosnieuws en @nieuwsuur http://t.co/8EZwX2xmb8 reageer retweet
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
er was geen gevaar op fi route volgens eurocontrol boven 30.000 ftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er al een statement van de IACO over het toestaan van de gevlogen route?
Tja, ze drinken daar alleen wodka, geen whisky...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Snowballed het volgende:
De drank ligt er nog... dat zegt wel een hoop..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
"Kijk mij hier, triest kijkende naar een berg bagage"
Wat is de meerwaarde?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:15 schreef Logician2.0 het volgende:
Staat dit al in de OP?
80 onder de 18
23 onder de 12
3 babies
Hij heeft er inderdaad meerdere, stoorde me er ook aan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat hadden ze dus fout.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er was geen gevaar op fi route volgens eurocontrol boven 30.000 ft
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat hadden ze dus fout.
Daar zouden dan koppen moeten rollen lijkt me
Tjonge jonge, hoe eens op met die kut smilies in dit kut topic .quote:
voor 193 hollanders zeker....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Amerikaanse invasie ophanden. Doomsday plane met Obama is in de lucht. Nucleaire aanval zeer waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Amerikaanse invasie ophanden. Doomsday plane met Obama is in de lucht. Nucleaire aanval zeer waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hoe eens op met die kut smilies in dit kut topic .
Ik begin het nu onderhand zat te worden
roflquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:04 schreef superniger het volgende:
Ik heb een kaars voor de slachtoffers aangestoken.
Doe 's ff normaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
Je moet eerst bellen met de commandant voor een afspraakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
Kunnen er geen journalisten of OVSE'ers achter die vrachtauto aan rijden?
Precies.. ik zei vandaag al iets over de tweets van die Olaf Koens (die zo nodig moest herhalen dat hij tussen de lijken sliep).. fuck dat domme getwitter van zogenaamd serieuze journalisten, die er gewoon een kick van krijgen om daar rond te lopen en dit vervolgens aan iedereen kunnen melden in de vorm van domme clichés ('hartverscheurend').. tweets van buitenlandse journalisten zijn beter te pruimenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Bnw/tru is verderop..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef geooglaserd het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:36 schreef schoolstudent het volgende:
Zonder de emogif zou ik zo van mijn Fok! verslaving af zijn. Al die quotes hier.
Daarom was die column van Youp van 't Hek ook zo baas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. ik zei vandaag al iets over de tweets van die Olaf Koens (die zo nodig moest herhalen dat hij tussen de lijken sliep).. fuck dat domme getwitter van zogenaamd serieuze journalisten, die er gewoon een kick van krijgen om daar rond te lopen en dit vervolgens aan iedereen kunnen melden in de vorm van domme clichés ('hartverscheurend').. tweets van buitenlandse journalisten zijn beter te pruimen
Oke, sorry.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hoe eens op met die kut smilies in dit kut topic .
Ik begin het nu onderhand zat te worden
vliegtuigen vliegen ook over irakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat hadden ze dus fout.
Daar zouden dan koppen moeten rollen lijkt me
Klopt.. die vond ik ook goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Daarom was die column van Youp van 't Hek ook zo baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |