Lol. De andere vergaderzalen heten zeker "profiel-van-vrije-ruimte" (daar was in Frankrijk een dure vergadertafel voor besteld, die bleek echter net te breed), en natuurlijk de "ruimte voor werkzaamheden", een grote zaal die met wandjes in vieren te delen is. Het management heeft echter besloten dat de overige delen niet gebruikt mogen worden als er ééntje bezet is.quote:
Taalfouten maken als er een keer een vrouwspersoon isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kijk hier uit op een winkel met trouwjurken, wat vind je mooi?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Lol. De andere vergaderzalen heten zeker "profiel-van-vrije-ruimte" (daar was in Frankrijk een dure vergadertafel voor besteld, die bleek echter net te breed)
Hoiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
yup thanks
Trouwens ik ken jij van hele andere topics. Leuk om je hier ook tegen te komen
Ze zag het zelf niet eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef bork het volgende:
[..]
taalfouten maken als er een keer een vrouwspersoon isopletten b2py, ik zou me maar ff op Hongaars concentreren
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Lol. De andere vergaderzalen heten zeker "profiel-van-vrije-ruimte" (daar was in Frankrijk een dure vergadertafel voor besteld, die bleek echter net te breed), en natuurlijk de "ruimte voor werkzaamheden", een grote zaal die met wandjes in vieren te delen is. Het management heeft echter besloten dat de overige delen niet gebruikt mogen worden als er ééntje bezet is.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef bork het volgende:
[..]
Taalfouten maken als er een keer een vrouwspersoon isopletten b2py, ik zou me maar ff op Hongaars concentreren
Niet zo vaak, ondanks dat we best sociaal zijn voor een treinennerdsclubje....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef zeefje het volgende:
[..]kijk mij invloed hebben. Komen hier nooit vrouwsmenschen dan?
ik ben ook een van de weinige meiden die trein(en)(reizen) leuk vindquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet zo vaak, ondanks dat we best sociaal zijn voor een treinennerdsclubje....
srs?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja hoor, zat. De meesten blijken alleen toch mannen op zoek naar aandacht te zijn
Nee klopt, sporadisch een postje hier en daar. Maar niet echt heel actief hier (of op heel FOK!)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijd niet meer gezien, of ligt dat aan mij?
En bedankt. Ik kom ook af en toe hallo zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we nog weleens echt leuke vrouwen hier trouwens, zoals Crientj en Toeps en zo. Maar die zijn hier al een tijdje niet meer gesignaleerd helaas. Zal ook wel door b2py komen
Jij bent speciaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
En bedankt. Ik kom ook af en toe hallo zeggen.
Ben jij ook een treinreizigerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Hallo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat er sites en fora zijn betreffende de wereld van treinen (en treintjes) waar verhoudingsgewijs minder vrouwen komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef zeefje het volgende:
[..]kijk mij invloed hebben. Komen hier nooit vrouwsmenschen dan?
Nee, daar zijn andere subfora voor.quote:
Treinfapperts van de buitencategorie komen hier trouwens wel vaak. Keiharde spoorno, jeweets.quote:
Oh ja zie, ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Anne komt hier toch vooral om lastige users te corrigeren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja zie, ik wist dat ik wat vergeten was![]()
Hoi Anne![]()
Kop dicht, jij bent ziek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb al twee keer met de zweep gehad van Anne!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ziek zijn op een hotelkamer waar allemaal vrienden op dezelfde verdieping zitten heeft wel als voordeel dat alles voor je geregeld wordt. De dankbaarheid is echt heel groot. Dit was anders mijn treinenkijkdag geweestquote:
Via Amersfoort.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:29 schreef zeefje het volgende:
mooiste route vanaf het westen naar zwolle?
westen is in deze dordrecht of rotterdam
Klopt maar zodra je daar voorbij bent is het één grote kkbende.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Oostvaardersplassen zijn anders ook wel leuk, wanneer het schemert bijvoorbeeld.
Wat snap je niet aan "leuke boemeltjes"?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er rijdt een sprinter Utrecht - Zwolle.
Kinkyquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
M.n. "leuke".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "leuke boemeltjes"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |