Nee, daar zijn andere subfora voor.quote:
Treinfapperts van de buitencategorie komen hier trouwens wel vaak. Keiharde spoorno, jeweets.quote:
Oh ja zie, ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
En bedankt. Ik kom ook af en toe hallo zeggen.
Anne komt hier toch vooral om lastige users te corrigeren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja zie, ik wist dat ik wat vergeten was![]()
Hoi Anne![]()
Kop dicht, jij bent ziek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb al twee keer met de zweep gehad van Anne!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ziek zijn op een hotelkamer waar allemaal vrienden op dezelfde verdieping zitten heeft wel als voordeel dat alles voor je geregeld wordt. De dankbaarheid is echt heel groot. Dit was anders mijn treinenkijkdag geweestquote:
Via Amersfoort.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:29 schreef zeefje het volgende:
mooiste route vanaf het westen naar zwolle?
westen is in deze dordrecht of rotterdam
Klopt maar zodra je daar voorbij bent is het één grote kkbende.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Oostvaardersplassen zijn anders ook wel leuk, wanneer het schemert bijvoorbeeld.
Wat snap je niet aan "leuke boemeltjes"?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er rijdt een sprinter Utrecht - Zwolle.
Kinkyquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
M.n. "leuke".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "leuke boemeltjes"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |