abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142475026
Mag ik mensen er wel op wijzen dat, hoewel gesteund door Rusland, de separatisten in principe onafhankelijk opereren? Dus wat Rusland zegt (dat de VN hun gang mogen gaan, etc.) niet spreekt voor de separatisten?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:57:59 #227
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475036
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef Nintex het volgende:
ChristopherJM twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:47:56 At least another 60 bodies bagged and placed at side of the road here. Nobody will say where they are going. #MH17 http://t.co/Vo4mB9Ez0m reageer retweet
:N
wellicht proberen die separatisten te laten zien.. kijk wij kunnen ook echt wel wat.. ofzo
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:58:02 #228
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475039
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

fuck dat.
Alsjeblieft niet....
Diplomatie is super belangrijk in deze situatie
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142475051
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef Nintex het volgende:
ChristopherJM twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:47:56 At least another 60 bodies bagged and placed at side of the road here. Nobody will say where they are going. #MH17 http://t.co/Vo4mB9Ez0m reageer retweet
:N
Daar gaat al het bewijs materiaal
De helft zal daar ook al wel weggeroofd zijn
pi_142475052
Als Rusland er toch niks mee te maken heeft vind putin het vast niet erg als er door Europa militair ingegrepen gaat worden op die crashsite, om het gebied veilig te stellen zodat onderzoekers daar hun werk kunnen doen, waar heb je trouwens anders een leger voor ? toch niet om de hele tijd in de kazarne te zitten pingpongen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_142475053
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:50 schreef RVer het volgende:

[..]

ehhm
Reminder: U.S. Plotted to Provoke Shoot Down of Airliner to Create Pretext for War
http://www.prisonplanet.c(...)pretext-for-war.html
Prison Planet :')
Alex Jones :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:59:00 #232
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475063
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef RVer het volgende:

[..]

Daar gaat al het bewijs materiaal
De helft zal daar ook al wel weggeroofd zijn
je zag op tv beelden al dat de ruim bagage en goederen al in een dump container werden gegooid..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:59:19 #233
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142475072
Mensen die oorlog willen met Rusland :'). Het zal ook wel door de hitte komen dat de emoties zo hoog oplopen, maar met een beetje nuchter redeneren is niemand gebaat bij oorlog. Hoe wrang het ook is, ik denk en hoop dat Putin afstand gaat nemen van die separatistische tokkies en een toontje lager gaat zingen met dat gekut in Oost Oekraïne. Diplomatiek zou het zo vanuit het westen gespeeld moeten worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_142475078
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet....
Nee, wat superbelangrijk is, is dat de nabestaanden hun familie/vrienden respect kunnen betuigen, hun dagboeken mee krijgen, hun laatste privé bezittingen. Diplomatie belangrijk... Pfff, ja, na de tijd. Roep dan maar sorry als er wat gebeurt is wat niet kon, maar dat geld nu niet. Wat mij betreft dan.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:59:28 #235
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475080
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik word hier echt woest van. Zelden gehad als het om iets ging wat Nederlanders betrof. Maar nu wel.
Niet doen.. het help geen donder en het is te warm om je op te winden...

Ja het kan niet.. ja er word wel ingegrepen.. maar niet van de ene op de andere minuut..
pi_142475088
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:55 schreef Parzival het volgende:
t zal je maar gebeuren.. komt er ineens 80kg met 200km/h door je dak.... je mag hopen dat de meeste idd al overleden waren door de klap op 10km hoogte
Las gisteren dat er bij Lockerbie schijnbaar nog overlevenden waren. Explosie op kilometers hoogte, uit het vliegtuig geslingerd, bewusteloos door drukverschil. Minuutje vrije val en vanaf daar kan je alweer ademen & bij bewustzijn komen. Een enkeling had haar klauwen vol zand nadat ze nog had liggen wroeten in de grond ofzo.

Genoeg over geschreven.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:59:59 #237
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142475094
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

En dan? Duitsland vecht niet in z'n eentje tegen Rusland. De hele NAVO vecht mee. Die angst die sommige mensen hier hebben voor Rusland is lachwekkend. Hoeveel vliegtuigen moeten ze nog neerhalen voor dat jij ook begrijpt dat het oorlog is?
Ik ben militair en ik ken de erbarmelijke staat van de verschillende NATO krijgsmachten maar al te goed, met Nederland voorop. Maar ja, tante Annie in het verzorgingstehuis was natuurlijk belangrijker dan het investeren in defensie, nee daar kon gerust nog wel een zak geld van afgepakt worden en doe die veel te dure tanks ook maar weg want die stomme dingen hebben we toch nooit meer nodig...

Het keert zich vanzelf een keer tegen je.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:00:07 #238
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475095
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, wat superbelangrijk is, is dat de nabestaanden hun familie/vrienden respect kunnen betuigen, hun dagboeken mee krijgen, hun laatste privé bezittingen. Diplomatie belangrijk... Pfff, ja, na de tijd. Roep dan maar sorry als er wat gebeurt is wat niet kon, maar dat geld nu niet. Wat mij betreft dan.
je wilt alleen niet dat er nog meer nabestaanden komen door militair ingrijpen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:00:36 #239
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142475109
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:57 schreef Inaithnir het volgende:
Mag ik mensen er wel op wijzen dat, hoewel gesteund door Rusland, de separatisten in principe onafhankelijk opereren? Dus wat Rusland zegt (dat de VN hun gang mogen gaan, etc.) niet spreekt voor de separatisten?
Als wij troepen naar dit gebied sturen, al is het tijdelijk, staan die op de grens met Rusland. In principe kun je dan nogal een stekelige reactie uit het Kremlin verwachten.

Maar als de Russen echt zo heilig zouden zijn als ze zelf doen voorkomen, hadden ze eigenlijk militaire bescherming moeten bieden aan de OVSE waarnemers.

Die separatisten zijn inderdaad een groep kleuters met zware wapens maar ik vraag me af hoe groot de weerstand is als je daar met voldoende machtsvertoon binnen komt.

Shock and awe :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:00:49 #240
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475116
pi_142475122
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Parzival het volgende:

[..]

je wilt alleen niet dat er nog meer nabestaanden komen door militair ingrijpen
Dat hoeft toch ook niet? Wat iemand hierboven zei, zorg dat het 'ramp gebied' afgezet word, wij doen ons werk, en daarna mogen ze elkaar weer afmaken.
pi_142475124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat jou (evt. militaire) opleiding is dat jij zo goed kan stellen dat de NAVO-landen zoveel meer strijdkracht zouden hebben dan Rusland? Serieuze vraag.
De VS alleen al heeft meer strijdkracht dan Rusland. Daar komen nog zes landen met een strijdkracht gelijkwaardig aan 50% van Rusland. Nou stel je definieert de Russische strijdkracht als 10. De VS als 11. En die 6 landen als 5 ieder. 6 x 5 = 30 + 11 = 41. De NAVO is ongeveer vier keer sterker dan Rusland.

Bovendien, Rusland zal een oorlog met de NAVO nooit riskeren. Poetin gaat alleen maar zijn boekje te buiten omdat hij weet veel mensen in het Westen (waaronder jij) doodsbang zijn voor Rusland. Terwijl als je naar de feiten kijkt, Rusland juist degene zou zijn met de angst. Het Westen moet gewoon terugslaan. Dat is voldoende en dan houdt dat gesodemieter wel op.

We hoeven Rusland niet eens aan te vallen, pak gewoon de Krim terug en verdedig Oekraïne. Reken kundig af met pro-Russisch tuig. Wie zich verzet wordt krijgsgevangene. Dan zal Rusland zien dat het Westen niet zo makkelijk te pakken is en bindt hij wel in.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_142475140
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet....
Maar die diplomatie moet nu wel een keer gaan werken. Terwijl Rutte aan het bellen is met zijn internationale collega's worden de stoffelijke overschotten van de slachtoffers weggevoerd en hebben de rebellen alle tijd om sporen te wissen.
pi_142475141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef Falco het volgende:
Mensen die oorlog willen met Rusland :'). Het zal ook wel door de hitte komen dat de emoties zo hoog oplopen, maar met een beetje nuchter redeneren is niemand gebaat bij oorlog. Hoe wrang het ook is, ik denk en hoop dat Putin afstand gaat nemen van die separatistische tokkies en een toontje lager gaat zingen met dat gekut in Oost Oekraïne. Diplomatiek zou het zo vanuit het westen gespeeld moeten worden.
Die 'separatisten' waar jij het over hebt zijn ook gewoon Russen in opdracht van Putin hoor. Ik dacht dat iedereen dat ondertussen al wel wist. :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:01:40 #245
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142475145
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

We zijn geen USA (gelukkig)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:01:53 #246
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475150
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef DeJori het volgende:

[..]

Als wij troepen naar dit gebied sturen, al is het tijdelijk, staan die op de grens met Rusland. In principe kun je dan nogal een stekelige reactie uit het Kremlin verwachten.

Maar als de Russen echt zo heilig zouden zijn als ze zelf doen voorkomen, hadden ze eigenlijk militaire bescherming moeten bieden aan de OVSE waarnemers.

Die separatisten zijn inderdaad een groep kleuters met zware wapens maar ik vraag me af hoe groot de weerstand is als je daar met voldoende machtsvertoon binnen komt.

Shock and awe :9
probleem is dat als je een NAVO troepenmacht wil deployen.. ze eerst 4 dagen moeten vergaderen.. en dat hebben die separatisten ook wel door daar...
pi_142475152
Beetje gek dat die separatisten niet eens een beetje respect kunnen tonen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142475161
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De VS alleen al heeft meer strijdkracht dan Rusland. Daar komen nog zes landen met een strijdkracht gelijkwaardig aan 50% van Rusland. Nou stel je definieert de Russische strijdkracht als 10. De VS als 11. En die 6 landen als 5 ieder. 6 x 5 = 30 + 11 = 41. De NAVO is ongeveer vier keer sterker dan Rusland.

Bovendien, Rusland zal een oorlog met de NAVO nooit riskeren. Poetin gaat alleen maar zijn boekje te buiten omdat hij weet veel mensen in het Westen (waaronder jij) doodsbang zijn voor Rusland. Terwijl als je naar de feiten kijkt, Rusland juist degene zou zijn met de angst. Het Westen moet gewoon terugslaan. Dat is voldoende en dat houdt dat gesodemieter wel op.

We hoeven Rusland niet eens aan te vallen, pak gewoon de Krim terug en verdedig Oekraïne. Reken kundig af met pro-Russisch tuig. Wie zich verzet wordt krijgsgevangene. Dan zal Rusland zijn dat het Westen niet zo makkelijk te pakken is en bindt hij wel in.
Je gaf geen antwoord op mijn vraag, dus nogmaals: wat is jouw (evt.) militaire opleiding dat jij, onderbouwd, zulke claims kan maken?
pi_142475172
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef Snowballed het volgende:

[..]

We zijn geen USA (gelukkig)
Nou, wat gelukkig zeg. Op sommige gebieden is het doodzonde dat 'wij' niet meer als 'hun' zijn.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:02:33 #250
54408 Parzival
Where it happens
pi_142475173
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Beetje gek dat die separatisten niet eens een beetje respect kunnen tonen.
dat doen ze wel hoor.. alles opruimen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')