Alex Jones? Gaan we die tour op?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:50 schreef RVer het volgende:
[..]
ehhm
Reminder: U.S. Plotted to Provoke Shoot Down of Airliner to Create Pretext for War
http://www.prisonplanet.c(...)pretext-for-war.html
Nee, Paul Joseph Watsonquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]En dan het liefst een NSFW melding erbij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
60 lijken weggehaald, niemand zegt waarheen.twitter:ChristopherJM twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:07:03OSCE team stopped 100 meters from site. DNR guys flicked safeties off on AKs and brought out heavier machine guns. OSCE teams back in cars. reageer retweet
Godverdomme zeg, wereldvreemde & naieve ploert die je bent. Succes ermee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niemand is zo stom om lukraak commerciële vliegtuigen uit de lucht te gaan schieten. Daar heeft niemand belang bij.
Dat is dan weer het andere uiterste. Waarom kan men hier nooit gewoon gezond kritisch zijn zonder meteen naar extrema te duiken?quote:
En dan? Duitsland vecht niet in z'n eentje tegen Rusland. De hele NAVO vecht mee. Die angst die sommige mensen hier hebben voor Rusland is lachwekkend. Hoeveel vliegtuigen moeten ze nog neerhalen voor dat jij ook begrijpt dat het oorlog is?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een lijstje gebasseerd op personele sterkte inclusief de toen nog geldende dienstplicht in Duitsland, ondertussen al afgeschaft...
Ennu:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bundeswehr
Net zoals bij ons gebeurd is dus.
Dat komt door onze kassen (en melk), niet de landbouw zelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad totaal ongeschikt voor landbouw.
[..]
Dat was te verwachten...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef Nintex het volgende:
OSCE is weer weggejaagd door die Russische rasmongolen60 lijken weggehaald, niemand zegt waarheen.twitter:ChristopherJM twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:07:03OSCE team stopped 100 meters from site. DNR guys flicked safeties off on AKs and brought out heavier machine guns. OSCE teams back in cars. reageer retweet
Ongelooflijk. Wat zou de reactie van Rusland zijn als je daar een aantal NAVO helicopters zou laten landen om de boel tijdelijk af te zetten en de OVSE waarnemers de ruimte te geven?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef Nintex het volgende:
OSCE is weer weggejaagd door die Russische rasmongolen60 lijken weggehaald, niemand zegt waarheen.twitter:ChristopherJM twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:07:03OSCE team stopped 100 meters from site. DNR guys flicked safeties off on AKs and brought out heavier machine guns. OSCE teams back in cars. reageer retweet
Mag ik vragen wat jou (evt. militaire) opleiding is dat jij zo goed kan stellen dat de NAVO-landen zoveel meer strijdkracht zouden hebben dan Rusland? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan? Duitsland vecht niet in z'n eentje tegen Rusland. De hele NAVO vecht mee. Die angst die sommige mensen hier hebben voor Rusland is lachwekkend. Hoeveel vliegtuigen moeten ze nog neerhalen voor dat jij ook begrijpt dat het oorlog is?
denk niet dat die veel zouden doen.. die zitten in een hoek nuquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wat zou de reactie van Rusland zijn als je daar een aantal NAVO helicopters zou laten landen om de boel tijdelijk af te zetten en de OVSE waarnemers de ruimte te geven?
Geen reactie.. we zijn vrij om dat te doen volgens Putinquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wat zou de reactie van Rusland zijn als je daar een aantal NAVO helicopters zou laten landen om de boel tijdelijk af te zetten en de OVSE waarnemers de ruimte te geven?
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me geen verkeerd idee nu. Gewoon vreedzaam landen en mensen zo snel en goed mogelijk hun werk laten doen. Gezond verstand enzo. Wanneer er dan geschoten wordt is het terecht oorlog.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waar wachten we op dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen reactie.. we zijn vrij om dat te doen volgens Putin
diplomatiequote:
Ik word al woest van dit soort berichten hoe moet dat dan in vredesnaam zijn voor de nabestaanden. Vreselijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik ben niet een van degene die hier roept dat we Moskou moeten bombarderen of iets in de richting, maar dit lijkt me niet meer dan redelijk.quote:
Dat weet ik ook niet precies.. maar het kan niet binnen een paar uur...quote:
twitter:ChristopherJM twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 12:47:56At least another 60 bodies bagged and placed at side of the road here. Nobody will say where they are going. #MH17 http://t.co/Vo4mB9Ez0m reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |