Je kan ook overdrijven. En dit is heel erg overdreven. Dit komt niet eens in de buurt van de gruwelijkste massamoord in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:44 schreef El_Matador het volgende:
Nee, je moet gewoon toekijken hoe mensen een van de gruwelijkste massamoorden in de geschiedenis staan weg te moffelen.
Ok, jij vindt van niet. De meeste mensen denken wat beter na.quote:
Het is niet zo makkelijk hoe jij het nu schetst. De separisten worden gesteund door Rusland, dus 'vechten' tegen de separisten betekend dat je mogelijk vecht tegen Rusland?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdedigingsschoten afvuren en gelijk een schuldverklaring in handen.
Nee, je moet gewoon toekijken hoe mensen een van de gruwelijkste massamoorden in de geschiedenis staan weg te moffelen.
Grappenmaker jijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, jij vindt van niet. De meeste mensen denken wat beter na.
Die plek is een militair en politiek mijnenveld. Zou zelf ook best wel wat meer harde actie willen zien, maar denk niet dat het realistisch is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdedigingsschoten afvuren en gelijk een schuldverklaring in handen.
Die man doet zn best en is behoorlijk professioneel..quote:
Welnee, het is net zoiets als de KNVBbeker van PEC Zwolle verliezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. En dit is heel erg overdreven. Dit komt niet eens in de buurt van de gruwelijkste massamoord in de geschiedenis.
Not even close.
Wij hoeven dat dan ook niet alleen te doen...quote:
Ik troll niet. Ik heb gewoon een andere mening en stel die pas bij als de feiten bekend zijn. Momenteel houd ik alle opties open.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, omdat ik de betreffende user iets beter ken dan jij.
Srebrenica?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee, het is net zoiets als de KNVBbeker van PEC Zwolle verliezen.
Welke gebeurtenis komt in dodental qua onschuldige burgers dichtbij in de afgelopen 25 jaar in Europa? Breivik hooguit. En Atocha 2004.
Dat is geen ramp, dat is gewoon verliezen van een geweldig team.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke gebeurtenis komt in dodental qua onschuldige burgers dichtbij in de afgelopen 25 jaar in Europa? Breivik hooguit. En Atocha 2004.
Gast.. OT graagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, we worden alom geprezen om onze lafheid daar.quote:
Telt alleen Europa ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie hebben beiden een punt. Het is niet een van de gruwelijkste massamoorden uit de geschiedenis, maar wel uit de recente geschiedenis (zoals je zelf ook al aangeeft).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet nodig dat gebeurt niet.. onder geen omstandigheidquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef Sodapoppin het volgende:
ik ben bang dat hier oorlog achter weg komt
Nee gebeurt niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe bevalt het werken bij de McDonald's ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef Sodapoppin het volgende:
Coalition of de willing, Amerika staat toch schouder aan schouder met Nederland? Dat moet die B-acteur dan maar laten zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gaat Nederland in ieder geval nooit uit zichzelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |