valt dit ook onder de schlagers?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
Hier hadden we het over met de Oostenrijkse collega ...
James ging altijd door, daardoor was er nooit een stilte tussen zn nummers ... En dat LP na LP na LP tot de Laste ...quote:
Je vraagt er om, maar je weet dat het niet zo is ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
valt dit ook onder de schlagers?
vin ik wel een mooi lied![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vraagt er om, maar je weet dat het niet zo is ...
Oh ik dacht met die YT'squote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
Mooi geweest weer voor vandaag met die buren uit eigen land ...
De laatste dan over schlager... Ik heb wel een hele erge onder de knop maar ,, beloofd is beloofd.. Dan maar liever Deutsche Welle of zo ...quote:
Doe maar niks. Maar ok deze is tofquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De laatste dan over schlager... Ik heb wel een hele erge onder de knop maar ,, beloofd is beloofd.. Dan maar liever Deutsche Welle of zo ...
Ja mooi.. Als PPs stukje nu eens aan het water zou liggen ...quote:
Dan zou ik er over na denkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mooi.. Als PPs stukje nu eens aan het water zou liggen ...
Ja ik dacht ik doe het niet , want ik spam al genoeg ..quote:
Ja, kan best leuk zijn hoor. Ik ken al die nummers die je post.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe het niet , want ik spam al genoeg ..
Maar soms zo leuk baggeren met muziek ...
Vroeger met die Hitparade op de Duitse TV die we in Grunn konden ontvangen .. Of Sylvesterpartie op oudejaarsnacht ... Duitse Sekt vloeide rijkelijk ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, kan best leuk zijn hoor. Ik ken al die nummers die je post.
Ik woonde als kind een tijd in Hengelo (O), daar konden we ook Duitse tv ontvangen. Ze hadden best veel muziek- en showprogramma's. Zo heb ik Duits geleerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met die Hitparade op de Duitse TV die we in Grunn konden ontvangen .. Of Sylvesterpartie op oudejaarsnacht ... Duitse Sekt vloeide rijkelijk ..
Bonanza und Old Shatterhand .. Winnetou mijn favorietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik woonde als kind een tijd in Hengelo (O), daar konden we ook Duitse tv ontvangen. Ze hadden best veel muziek- en showprogramma's. Zo heb ik Duits geleerd.
Ja welk alternatief was er.. 2 of 3 NL zenders met Mies Bouwhuis ... en 3 Duitse zenders ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die nasynchronisatie, dat was wel mal. Maar goed, we keken er veel naar.
Precies. En Duitsland had ook veel leuke kinderprogramma's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja welk alternatief was er.. 2 of 3 NL zenders met Mies Bouwhuis ... en 3 Duitse zenders ..
Bonanza was ook Old Shatterhand en zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die nasynchronisatie, dat was wel mal. Maar goed, we keken er veel naar.
Qua nasynchronisatie stem bedoel ik .. Er waren iets van 20 stemmen en dat was het voor alle series ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dat weet ik eigenlijk niet.
Oh zo. Ja, veel variatie was er nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua nasynchronisatie stem bedoel ik .. Er waren iets van 20 stemmen en dat was het voor alle series ..
Die Sendung mit der Maus dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt, vast eens voorbij zien komen maar niet meer bewust in mn geheugen iig
Oh ja! Die was ik weer vergeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die wel en de Manzelmanchen ,,
KlimBim
Ik weet niets van tettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mannetjes of die tetten op ZDF was het volgens mij
Hmm, dat zegt me niets. Ik heb veel later trouwens wel 12 jaar naar Lindenstrasse gekeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kwamen af en toe ..
maar deze ..
[ afbeelding ]
12 jaar of langer? Ik af en toe een s een aflevering , maar dat was ook zo'n jaren durende serie..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me niets. Ik heb veel later trouwens wel 12 jaar naar Lindenstrasse gekeken.
12 jaar gekeken, vanaf het begin. Toen had ik het wel een beetje gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
12 jaar of langer? Ik af en toe een s een aflevering , maar dat was ook zo'n jaren durende serie..
Ik heb vlak bij de Bankastraat gewoond, in de Riouwstraat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
Ik ken een NL meisje die ooit met een acteur uit Tatort is getrouwd... Woonde toen in de Bankastraat of zo volgens mij ...
Ik had de LP, door dit topic ging ik even zoeken. Ik kon het meezingenquote:
Weet je nog wie er gewonnen hebben ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Thuis gekomen van honkbal, ben in jaren niet zo gekleurd/gebraden geweest.
Het was echt bakken vanaf 5 uur vanmiddag, geen schaduw meer.
Pffff....
Er loopt een beek langs het weiland onder aan een berghelling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ligt wel een meer in de buurt..
[ afbeelding ]
Zuidhelling?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er loopt een beek langs het weiland onder aan een berghelling.
Ja, Nederland heeft vanavond met 3-2 gewonnen van Japan en vanmiddag heeft USA van Chinese Taipei (oftewel Taiwan) gewonnen met 0-3...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je nog wie er gewonnen hebben ?
Ik ben ff mn balkon op gegaan en de ramen geopend.. Toen overviel me al de warmte ... Dus alles maar weer af gesloten .. DIe beglazing werkt 2 kanten op![]()
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad wat in de Riouwstraat woonde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vlak bij de Bankastraat gewoond, in de Riouwstraat.
Ik was het niet. Denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad wat in de Riouwstraat woonde.
Geen vette uitslag, maar met een overwinning op Japan mogen we blij zijn toch .. Ik volg het niet zo.. Zal di weekend wel op TV komen waarschijnlijk .. Maar op zich is het een gave sport ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Nederland heeft vanavond met 3-2 gewonnen van Japan en vanmiddag heeft USA van Chinese Taipei (oftewel Taiwan) gewonnen met 0-3...
Ik in de Radijs ... Maar waar al die vriendinnetjes ooit woonden .. Over de hele stad en dat verschilde dan per week of zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vlak bij de Bankastraat gewoond, in de Riouwstraat.
Zozo. Je hebt hier dus echt je jeugd doorgebracht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik in de Radijs ... Maar waar al die vriendinnetjes ooit woonden .. Over de hele stad en dat verschilde dan per week of zo
Het zou wel grappig zijn, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:
Wijnbouw geschikt ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wisselt wat tussen zuid en west, er zitten wat bochten in.
Ja, toen woonde ik hier al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Eind jaren 80 trouwens en weet niet of dat de periode was dat jij daar woonde?
Toen was ik al pleite naar Adam vanaf 85quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Eind jaren 80 trouwens en weet niet of dat de periode was dat jij daar woonde?
Je woont er nu nog steeds?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, toen woonde ik hier al.
Ik heb trouwens wel eens een verhaal gehoord over een knul die het zonder het te weten met zijn halfzus hield. Die ouders hadden dat nooit verteld. Ze kwamen allebei in Spinello.
Niet meer in de Riouwstraat. Wel nog in Groningen, zoals je weet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je woont er nu nog steeds?
Zover ik weet heb ik geen halfzussen, dus dat soort ongemakkelijke situaties zijn me bespaard gebleven.
Ik denk dat ik in Spanje voor hetzelfde geld een stuk land zou kunnen kopen dat minstens 10 x groter is als niet 100....quote:
dus 2 ton voor een stuk grond waar niemand iets mee kan.. Behalve iets uit houwen en daar je chalet neer pleuren en op rest van de grond ... ? Nu groeit er wat ? Gras en hoe stijl ?quote:
Ja denk het wel jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oude Kijk in 't Jat. Maar toen was jij volgens mij al vertrokken.
Prachtig weiland met omheining aan de voet van een steile berghelling met beek wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
dus 2 ton voor een stuk grond waar niemand iets mee kan.. Behalve iets uit houwen en daar je chalet neer pleuren en op rest van de grond ... ? Nu groeit er wat ? Gras en hoe stijl ?
Fotos PPquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prachtig weiland met omheining aan de voet van een steile berghelling met beek wat wil je nog meer?
Ja, regelmatig live muziek gehoord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk het wel ja
Ooit in de Kattebak geweest?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef chufi het volgende:
40+ / 40+ ers waar gingen jullie uit in jullie staptijd?
Just come on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een moord op een gast en zo .. Ging pas om 1 uur open ... tot sluitingstijd ..![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
Kattenbak was roemrucht toen in de beginning 80s Met Brood als regelmatig gast..Yep... het was de laatste kroeg waar je naartoe ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een moord op een gast en zo .. Ging pas om 1 uur open ... tot sluitingstijd ..
We kennen elkaar uit de kroeg ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep... het was de laatste kroeg waar je naartoe ging.
Tis te lang geleden denk ik of we moeten ooit een 1 nacht bed ding gedaan hebben of zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen hoor. Ik heb Brood er ook nog zien optreden. En Hanneke Kappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dat denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis te lang geleden denk ik of we moeten ooit een 1 nacht bed ding gedaan hebben of zo
Wat studeerde je ..? Ik deed iets met ouwe stenen en zo WF Hermans nooit meer slapenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms. In de Kattenbak kwam ik geregeld met een homoseksuele studiegenoot. Dikke pret was dat.
Twee talen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat studeerde je ..? Ik deed iets met ouwe steneb en zo WF Hermans nooit meer slapen
Geologie dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee talen.
Oude stenen of stenen? Geologie? Mooi boek trouwens.
Ja ik ga dat niet zeggen, straks komt er iemand die alle feiten optelt en weet wie ik benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef chufi het volgende:
2 talen .. Echt geen idee engels en duits maar just a wild guess..
STudeerde af in crisis periode.. Heb een jaar lang alle bedrijven aangeschreven .. Uiteindelijk via het arbeidsburo, zo heette dat vroeger nogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal geen vervelende studie. Maar nu zit je toch in een andere sector?
Ah oké. Wel zonde van zo'n mooie studie. Maar ach, als je nu werk hebt waarin je tevreden bent, is het ook goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
STudeerde af in crisis periode.. Heb een jaar lang alle bedrijven aangeschreven .. Uiteindelijk vie het arbeidsburo, zo heette dat vroeger nogeen cursus gekregen, met baan garantie.. ja 9 maanden later uiteindelijk .. Maar dat was back in 1990 or so .. Sinds dien bijna altijd aan het werk ..
Dat ligt weer anders... helaas.. Ik heb een tijdelijke baan tot .. Verdien wel goed dat is niet het probleem.... Leeftijd en skills wordt steeds meer een issue... Ervaring wordt steeds minder naar gekeken .. Waar ik nu zit zijn alle vaste mensen van buiten Nederland .. Als er Nederlanders tussen zitten zijn het ouwe rotten waar ze nog niet vanaf hebben kunnen komen ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Wel zonde van zo'n mooie studie. Maar ach, als je nu werk hebt waarin je tevreden bent, is het ook goed.
Truste Disana.. Ik adoreer het vakgebied tot aan mn dood want idd het is mooi om te weten hoe de wereld echt in elkaar steektquote:
Tis triest maar waar en niet alleen waar ik werk ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt weer anders... helaas.. Ik heb een tijdelijke baan tot .. Verdien wel goed dat is niet het probleem.... Leeftijd en skills wordt steeds meer een issue... Ervaring wordt steeds minder naar gekeken .. Waar ik nu zit zijn alle vaste mensen van buiten Nederland .. Als er Nederlanders tussen zitten zijn het ouwe rotten waar ze nog niet vanaf hebben kunnen komen ..
Jammer is dat. Straks zit je dus weer thuis. Zo oud ben je toch nog niet... maar ja, dus wel voor de arbeidsmarkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt weer anders... helaas.. Ik heb een tijdelijke baan tot .. Verdien wel goed dat is niet het probleem.... Leeftijd en skills wordt steeds meer een issue... Ervaring wordt steeds minder naar gekeken .. Waar ik nu zit zijn alle vaste mensen van buiten Nederland .. Als er Nederlanders tussen zitten zijn het ouwe rotten waar ze nog niet vanaf hebben kunnen komen ..
Yup... tis overal feest...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis triest maar waar en niet alleen waar ik werk ..![]()
![]()
Ik geef je een zeven. Als je je hoedje opzet wordt het een 8 plus!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Yup... tis overal feest...
maar je moe maar zo denken... als mijn haar maar goed zit![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)vertrouwen-werk.html
We weten allemaal al wie je bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik ga dat niet zeggen, straks komt er iemand die alle feiten optelt en weet wie ik ben
ik had ook zwarte laarzen aan, krijg ik dan een 9?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geef je een zeven. Als je je hoedje opzet wordt het een 8 plus!
owquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We weten allemaal al wie je bent.
Disana.rar is een grote hit.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had ook zwarte laarzen aan, krijg ik dan een 9?
kanten leggings doe ik niet aanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
![]()
Kanten legging erbij en je komt richting de 10.
ik ben d'r gek///quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hallo....nu moet jij onzeker worden en meteen kanten leggings gaan kopen.
Zit je stiekem dat topic te volgen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal snakelady even vertellen dat ze een vijfje is....mét kanten leggings.
ah..... daar kwam het vandaan, had ik weer niet doorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja lol, wat denk je waarom ik opeens over cijfers en onzekerheid begin.
Rustig aan, om 16.00 uur begint de pret pas...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoest met de whiskey? Stijgt ie al naar je hoofd of moet je nog beginnen?
ow................... dat duurt nog effe...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, om 16.00 uur begint de pret pas...
Nee. Zelfs in mijn pubertijd niet, hoewel dat toen ook wel gebeurde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:19 schreef FANN het volgende:
Geef jij mensen ook cijfers? Ik nooit, ik weet niet of dat ''nieuw'' is eigenlijk, vroeger
ook nooit van gehoord. voor FOK dan heh...
Ah.. ben ik dus niet de enige,of het gebeurde weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Zelfs in mijn pubertijd niet, hoewel dat toen ook wel gebeurde.
Ik vind mensen leuk of niet leuk. Meestal niet leuk trouwens.
Onzekerheid is trouwens van alle tijden, alleen uit zich dat soms op andere manieren als X-jaar geleden.
Ik, maar toen vroeger en we weten het niet van elkaarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow![]()
Heeft niemand Disana ooit in het écht gezien dan?
dat telt niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik, maar toen vroeger en we weten het niet van elkaar
Net even boodschappen gedaan, maar het is te warm om me verder nog wat af te vragen ....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vroeg het me ineens af, meer niet...
Nee, niemand van Fok! kent mij. Er zijn er wel een paar die een pasfoto van me hebben gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow![]()
Heeft niemand Disana ooit in het écht gezien dan?
Ah.. oké,verder niet belangrijk hoor, ging zo effe door mijn hoofd ineens..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niemand van Fok! kent mij. Er zijn er wel een paar die een pasfoto van me hebben gezien.
Is niet gezond hoor dit weerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Net even boodschappen gedaan, maar het is te warm om me verder nog wat af te vragen ....
Als je een huis aan zee hebt op het Noorden heb je pas mazzelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb de mazzel dat mn flat op het noorden ligt...
Bij mij draai je ook voluitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je een huis aan zee hebt op het Noorden heb je pas mazzel![]()
Ik lig gewoon met de Fan op de hoogste stand, dan is het nog uit te houden
Mooi!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofquote:
Mooi leven gehad, des te lekkerderquote:
De boer uit de buurt die het pacht koopt paar oude schapen, fokt er een aantal lammetjes mee en die worden wanneer ze op gewicht zijn verkocht voor de slacht.quote:
In het gerecht wat Chuf heeft gegeten, Klepmania ofzoietsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De boer uit de buurt die het pacht koopt paar oude schapen, fokt er een aantal lammetjes mee en die worden wanneer ze op gewicht zijn verkocht voor de slacht.
Zou mooi zijn als hij dat topic gaat deleten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef FANN het volgende:
Al die mensen in dat topic die vinden dat Rutte iets moet ''doen''...
Wat moet ie doen dan?
Niet even op een terras gaan zitten iig. Zeikers, het is net een mens soms.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef FANN het volgende:
Al die mensen in dat topic die vinden dat Rutte iets moet ''doen''...
Wat moet ie doen dan?
Mja, er het is natuurlijk niet niks, dus dat gaat nog wel effe door..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij dat topic gaat deleten.
Ben nu al vliegtuigramp moe.
Heb geen idee, lamsrack en karbonade waarschijnlijk en de oude schapen gaan in de shoarmaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
In het gerecht wat Chuf heeft gegeten, Klepmania ofzoiets
ja ja, nou ze staan daar beter als in een megastal dusssssssquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, lamsrack en karbonade waarschijnlijk en de oude schapen gaan in de shoarma
Zou je dat wel eten dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja, nou ze staan daar beter als in een megastal dusssssss
Ah jahquote:
Regelmatig, het is alleen wel 250 Km rijden vanaf hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:59 schreef chufi het volgende:
Mooie fotos PP Ziet er niet slecht uit.. Wanneer is de BBQ
Ik haal Chuuf wel opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Regelmatig, het is alleen wel 250 Km rijden vanaf hier.
Leg uit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
De grappen beginnen al![]()
[ afbeelding ]
Maar er zit wel waarheid in...
We hebben de hele NAVO en de VS achter ons. En Rutte heeft groot gelijk: het is intens smerig zoals de separatisten met de lijken en de bezittingen omgaan. De lijken liggen er al veel te lang en niemand kan ze weghalen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
De grappen beginnen al![]()
[ afbeelding ]
Maar er zit wel waarheid in...
Wat ik net dus al zei... wat moet ie doen dan?quote:
Het is erg warm op die zolderkamers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
In dat topic zitten er een paar die teveel Rambo hebben gekeken.
Ja tuurlijk is het smerig en vreselijk, maar om nou meteen een bom te gooien...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben de hele NAVO en de VS achter ons. En Rutte heeft groot gelijk: het is intens smerig zoals de separatisten met de lijken en de bezittingen omgaan. De lijken liggen er al veel te lang en niemand kan ze weghalen.
Ik lees dat topic niet, ik vroeg waarom jij dat waarheid vindt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ik net dus al zei... wat moet ie doen dan?
In dat topic zitten er een paar die teveel Rambo hebben gekeken.
Ik lees die figuren niet, die meningen zijn geen cent waard.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het smerig en vreselijk, maar om nou meteen een bom te gooien...
Of lijkt jou dat wel slim?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dat topic niet, ik vroeg waarom jij dat waarheid vindt.
Ja ik ben simpel, een uitleg kan je niet geven op een zogenaamd plaatje wat je zelf postquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]ben je simpel ofzo? ik leg het net uit..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dat topic niet, ik vroeg waarom jij dat waarheid vindt.
Ja, ik heb het over die gasten in dat topic, dus als jullie daar niet lezen heeft het weinig zin.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees die figuren niet, die meningen zijn geen cent waard.
Die bedoel ik ook. Die mensen roepen maar wat en zijn uit op sensatie. Ik vind ze gewoon de moeite niet waard om te lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb het over die gasten in dat topic, dus als jullie daar niet lezen heeft het weinig zin.
zal ik het er niet meer over hebben
Dat plaatje haal ik net uit dat topic, maar dat had je dus niet doorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben simpel, een uitleg kan je niet geven op een zogenaamd plaatje wat je zelf post
CENSUUR!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb het over die gasten in dat topic, dus als jullie daar niet lezen heeft het weinig zin.
Ik niet, je plaatst een cartoon waar volgens jou waarheid in zit. Ik vroeg wat dan zo waar is?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Okéeeeeeeeeeee nog 1x speciaal voor Soury...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet, je plaatst een cartoon waar volgens jou waarheid in zit. Ik vroeg wat dan zo waar is?
En je drukt je snor, prima hoor.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat plaatje haal ik net uit dat topic, maar dat had je dus niet door![]()
ik zei... de grappen beginnen al...
ik bedoelde de grappen beginnen al te komen in dat topic.
Zo wél duidelijk? Anders leg ik het nog wel een keer uit
Nahquote:
er ging er meteen eentje in de aanvalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nah
Je mag hier toch gewoon posten over dingen die je meemaakt / leest / whatever?
Maar je hoeft ook niet meteen in de verdediging te schieten
Nee je geeft je mening op dat plaatje. Doe dat maar niet meer dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Okéeeeeeeeeeee nog 1x speciaal voor Soury...
[..]
Ach, je hoeft toch niet alles als een aanval te zien?quote:
Nee, ga ik ook niet meer doen, ik ga ook met Kingeding mee, want nu ben ik er ook moe vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je geeft je mening op dat plaatje. Doe dat maar niet meer dan.
30C hiero in de huiskamer.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
30C hiero in de huiskamer.
Zit als een tokkie met blote buik te typen
Heb ik al 2x gedaan vandaag, nu is het wel best, niet meer plakkerigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
Douchen heeft ook weinig zin als je minder plakkerig wilt zijn. Je kunt wel aan de gang blijven.
Ik heb er niet zo veel last van. Het is ook bewolkt hier nu. Ja de auto was even naar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
Douchen heeft ook weinig zin als je minder plakkerig wilt zijn. Je kunt wel aan de gang blijven.
Nou, bij mij helpt het niet veel. Ik heb trouwens ook alles dicht om nog een beetje warmte buiten te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik al 2x gedaan vandaag, nu is het wel best, niet meer plakkerig
Hier schijnt de zon ook niet meer, maar het is nog steeds heel warm en drukkend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel last van. Het is ook bewolkt hier nu. Ja de auto was even naar.
Dat wel maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon ook niet meer, maar het is nog steeds heel warm en drukkend.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, bij mij helpt het niet veel. Ik heb trouwens ook alles dicht om nog een beetje warmte buiten te houden.
Ik drink wel veel, maar eigenlijk mag ik dat niet. Door mijn hart krijg ik er dikke enkels van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]dat helpt, en een fan aan, heb je toch wel?
Dan is het wel uit te houden en véél drinken...
ik ging van dit uit...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik drink wel veel, maar eigenlijk mag ik dat niet. Door mijn hart krijg ik er dikke enkels van.
Ik neem wel wat meequote:
Jezus dat trucje pas ik al járen toequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik hoorde op de radio dat je flessen met water in de vriezer kan gooien (Niet vol anders knappen ze) en dan voor de ventilator zetten. Mij te veel gedoe ik slaap toch wel.
Ik ben een kind van god ik weet hetquote:
Mja, bij mij is er geen eenduidige richtlijn. Vanwege mijn nieren mag ik eigenlijk ook niet al te veel drinken. En je hart moet harder werken naarmate je meer drinkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging van dit uit...
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_medicijnen__.html
maar voor jou ligt dat dus anders...
Krijg je dan niet allemaal condenswater op de vloer of waar dat ding ook staat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik hoorde op de radio dat je flessen met water in de vriezer kan gooien (Niet vol anders knappen ze) en dan voor de ventilator zetten. Mij te veel gedoe ik slaap toch wel.
Ik heb van die wijnkoeler dingen die om de fles gaan ... Gewoon rouleren per nieuwe fles ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
Trouwens die flessies water in de vriezer is ook handig om te drinken heh...
zelfde principe, laagje water invriezen en rest bijvullen, heb je lekker lang koel water...
Nee dat lijkt me niet, wel koele lucht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je dan niet allemaal condenswater op de vloer of waar dat ding ook staat?
Koeltas met elementen. Ik slacht het schaap niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook wel .. Ik heb alleen geen koeltas/box of zo ...
Een ventilator haalt de luchtvochtigheid toch niet naar beneden?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet, wel koele lucht.
Dit is dus echt naar voor je dit warme weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, bij mij is er geen eenduidige richtlijn. Vanwege mijn nieren mag ik eigenlijk ook niet al te veel drinken. En je hart moet harder werken naarmate je meer drinkt.
Een dichte fles met ijs ook nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Een ventilator haalt de luchtvochtigheid toch niet naar beneden?
Daar heb PP vast wel een Duitse slager voor of zo ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Koeltas met elementen. Ik slacht het schaap niet hoor
Ja hoor, ijsjes mogen wel. En het valt ook wel mee, mijn nieren mogen twee liter per dag verwerken. Dat is met dit weer iets te weinig, maar wel vol te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is dus echt naar voor je dit warme weer.
Ijs mag wel? Ik heb mijn B&J opgehaald vandaag. Ik kon niet kiezen. Het waren doosje met 4 smaken. Dus twee doosjes meegenomen, wel lekkere smaakjes. Eén bakje is al op.
Je zou wel denken, maar het vocht wat er op komt te staan aan de buitenkant wordt aan de lucht zelf onttrokken .. Als het dan weer vrijkomt zijn we weer eco neutraalquote:
Twee liter vind ik best weinig, maar met ijsje erbij kan je het uithouden dus. Ach die paar dagen per jaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47[/urt l] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/137949]Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ijsjes mogen wel. En het valt ook wel mee, mijn nieren mogen twee liter per dag verwerken. Dat is met dit weer iets te weinig, maar wel vol te houden.
Ik zat in de auto en toen kwamen er tips op radio Veronica. Mijn vloer kan het wel aan maar ik heb een pest hekel aan een ventilator in mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou wel denken, maar het vocht wat er op komt te staan aan de buitenkant wordt aan de lucht zelf onttrokken .. Als het dan weer vrijkomt zijn we weer eco neutraal
Maakt idd een teringlawaai in zo'n stilte kamer ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat in de auto en toen kwamen er tips op radio Veronica. Mijn vloer kan het wel aan maar ik heb een pest hekel aan een ventilator in mijn slaapkamer.
Ik slaap, wel iets sneller wakkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt idd een teringlawaai in zo'n stilte kamer ...
Ik zet gewoon de vriezer open
Ah... ik dronk altijd al veel water, medicijnen of geen medicijnen en nu gaat het de helequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, bij mij is er geen eenduidige richtlijn. Vanwege mijn nieren mag ik eigenlijk ook niet al te veel drinken. En je hart moet harder werken naarmate je meer drinkt.
Ja hč. Maar ach, dat heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik dronk altijd al veel water, medicijnen of geen medicijnen en nu gaat het de hele
dag door,nadeel is dat je vaak moet piesen, dat wel...
Best prijzig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Ik heb deze Fan trouwens, die maakt bijna geen geluid...
http://maxict.nl/product/(...)v70b8CFWkOwwodB4gA0A
mwa... je doet er járen mee, zo moet je ook rekenen, dat vorige ding kostte 50 euro heb ikquote:
Bijna geen geluid, geluid is kut.quote:
Ja dat is wel zo. En geluidloos is natuurlijk wel erg fijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa... je doet er járen mee, zo moet je ook rekenen, dat vorige ding kostte 50 euro heb ik
ook tig jaar mee gedaan, maar die maakte net zoveel lawaai als een helicopter op het laatst
niet helemaal geluidloos hoor, maar veeeeeeeel minder geluid dan die andere die ik hadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. En geluidloos is natuurlijk wel erg fijn.
Bijnaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. En geluidloos is natuurlijk wel erg fijn.
Mooiquote:
Sneeuw in je kamerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik hang een bak met ijsblokjes achter een ventilator.
Mijn ex heeft het kattenmandje opgehaald. Hij gaat verhuizen, ik zei al hou maar ik hoef even niet meer.quote:
Waaromquote:
Ik snap je wel. Een onbezorgd leven is ook wat waard.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het kattenmandje opgehaald. Hij gaat verhuizen, ik zei al hou maar ik hoef even niet meer.
Toen zei hij ook dat ik best pech gehad heb, ik mis het wel maar toch even niet.
quote:
Die tondeuze doe ik regelmatig, maar dan blijft er nog een laagje achter .. Wou wel weer eens helemaal glad .. voor een dag danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de tondeuze over je knar gehaald?
Niet alleen dat Bounty kwalen had maar al de tweede keer dat er één van het balkon af dondert. Ik moet daar ook rekening mee houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Een onbezorgd leven is ook wat waard.
Dat plukkie haar op je kop vond ik juist wel leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die tondeuze doe ik regelmatig, maar dan blijft er nog een laagje achter .. Wou wel weer eens helemaal glad .. voor een dag dan
Ik ook niet... Ik ben overdag altijd weg ... Dat is dan toch ook zielig... op 4 hoog in een flatje...quote:
Je kijkt dagelijks al tegen een kale kop aan toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat plukkie haar op je kop vond ik juist wel leukmaar ja... tis jouw hoofd
Ja, dat ook, maar ik ben thuis, maar ik hoef ze ook niet meer, ik had ook een beetje veel pechquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik ben overdag altijd weg ... Dat is dan toch ook zielig... op 4 hoog in een flatje...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kijkt dagelijks al tegen een kale kop aan toch?
Ik wacht nog 20 jaar en dan wil ik weer een bulletjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik ben overdag altijd weg ... Dat is dan toch ook zielig... op 4 hoog in een flatje...
Dan nog liever een poes..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht nog 20 jaar en dan wil ik weer een bulletje [ afbeelding ]
hij kijkt ook scheelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht nog 20 jaar en dan wil ik weer een bulletje [ afbeelding ]
Is dat zoquote:
Het liefste hondje wat ik ooit heb mee mogen maken.quote:
ja, ik heb er wel tabak van eigenlijk, zal blij zijn als het weer winter is, kan ik weer eensquote:
wat een treurnisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik heb er wel tabak van eigenlijk, zal blij zijn als het weer winter is, kan ik weer eens
naar buiten.
Nog niet gestopt met rokenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik heb er wel tabak van eigenlijk, zal blij zijn als het weer winter is, kan ik weer eens
naar buiten.
Kip is uit de oven maar koelt niet af. Godver de teringquote:
In de koeling ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Kip is uit de oven maar koelt niet af. Godver de tering
neh..... zeiken helpt nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
zeik vooral door, het is je goed recht
kutkipquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee.quote:
Blazen......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga even zeikenquote:
Als het nog leefde was de laatste minuut geslagenquote:
Het was figuurlijkquote:
Ok dat je maar snapt, dat is soms wel lastigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ dat doe je toch altijd, hoef je niet aan te kondigen hoor...
ja, lastig is dat heh?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat je maar snapt, dat is soms wel lastig
Koken is best leuk hoor, zelfs zonder vlees.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]kip over de zeik, nieuw gerecht enzo...
Niks nieuws onder de zon dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
Als ik straks uit mn nek begin te lullen was dat drankje het ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |