valt dit ook onder de schlagers?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
Hier hadden we het over met de Oostenrijkse collega ...
James ging altijd door, daardoor was er nooit een stilte tussen zn nummers ... En dat LP na LP na LP tot de Laste ...quote:
Je vraagt er om, maar je weet dat het niet zo is ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
valt dit ook onder de schlagers?
vin ik wel een mooi lied![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vraagt er om, maar je weet dat het niet zo is ...
Oh ik dacht met die YT'squote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
Mooi geweest weer voor vandaag met die buren uit eigen land ...
De laatste dan over schlager... Ik heb wel een hele erge onder de knop maar ,, beloofd is beloofd.. Dan maar liever Deutsche Welle of zo ...quote:
Doe maar niks. Maar ok deze is tofquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De laatste dan over schlager... Ik heb wel een hele erge onder de knop maar ,, beloofd is beloofd.. Dan maar liever Deutsche Welle of zo ...
Ja mooi.. Als PPs stukje nu eens aan het water zou liggen ...quote:
Dan zou ik er over na denkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mooi.. Als PPs stukje nu eens aan het water zou liggen ...
Ja ik dacht ik doe het niet , want ik spam al genoeg ..quote:
Ja, kan best leuk zijn hoor. Ik ken al die nummers die je post.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe het niet , want ik spam al genoeg ..
Maar soms zo leuk baggeren met muziek ...
Vroeger met die Hitparade op de Duitse TV die we in Grunn konden ontvangen .. Of Sylvesterpartie op oudejaarsnacht ... Duitse Sekt vloeide rijkelijk ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, kan best leuk zijn hoor. Ik ken al die nummers die je post.
Ik woonde als kind een tijd in Hengelo (O), daar konden we ook Duitse tv ontvangen. Ze hadden best veel muziek- en showprogramma's. Zo heb ik Duits geleerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met die Hitparade op de Duitse TV die we in Grunn konden ontvangen .. Of Sylvesterpartie op oudejaarsnacht ... Duitse Sekt vloeide rijkelijk ..
Bonanza und Old Shatterhand .. Winnetou mijn favorietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik woonde als kind een tijd in Hengelo (O), daar konden we ook Duitse tv ontvangen. Ze hadden best veel muziek- en showprogramma's. Zo heb ik Duits geleerd.
Ja welk alternatief was er.. 2 of 3 NL zenders met Mies Bouwhuis ... en 3 Duitse zenders ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die nasynchronisatie, dat was wel mal. Maar goed, we keken er veel naar.
Precies. En Duitsland had ook veel leuke kinderprogramma's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja welk alternatief was er.. 2 of 3 NL zenders met Mies Bouwhuis ... en 3 Duitse zenders ..
Bonanza was ook Old Shatterhand en zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die nasynchronisatie, dat was wel mal. Maar goed, we keken er veel naar.
Qua nasynchronisatie stem bedoel ik .. Er waren iets van 20 stemmen en dat was het voor alle series ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dat weet ik eigenlijk niet.
Oh zo. Ja, veel variatie was er nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua nasynchronisatie stem bedoel ik .. Er waren iets van 20 stemmen en dat was het voor alle series ..
Die Sendung mit der Maus dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt, vast eens voorbij zien komen maar niet meer bewust in mn geheugen iig
Oh ja! Die was ik weer vergeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die wel en de Manzelmanchen ,,
KlimBim
Ik weet niets van tettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mannetjes of die tetten op ZDF was het volgens mij
Hmm, dat zegt me niets. Ik heb veel later trouwens wel 12 jaar naar Lindenstrasse gekeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kwamen af en toe ..
maar deze ..
[ afbeelding ]
12 jaar of langer? Ik af en toe een s een aflevering , maar dat was ook zo'n jaren durende serie..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me niets. Ik heb veel later trouwens wel 12 jaar naar Lindenstrasse gekeken.
12 jaar gekeken, vanaf het begin. Toen had ik het wel een beetje gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
12 jaar of langer? Ik af en toe een s een aflevering , maar dat was ook zo'n jaren durende serie..
Ik heb vlak bij de Bankastraat gewoond, in de Riouwstraat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
Ik ken een NL meisje die ooit met een acteur uit Tatort is getrouwd... Woonde toen in de Bankastraat of zo volgens mij ...
Ik had de LP, door dit topic ging ik even zoeken. Ik kon het meezingenquote:
Weet je nog wie er gewonnen hebben ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Thuis gekomen van honkbal, ben in jaren niet zo gekleurd/gebraden geweest.
Het was echt bakken vanaf 5 uur vanmiddag, geen schaduw meer.
Pffff....
Er loopt een beek langs het weiland onder aan een berghelling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ligt wel een meer in de buurt..
[ afbeelding ]
Zuidhelling?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er loopt een beek langs het weiland onder aan een berghelling.
Ja, Nederland heeft vanavond met 3-2 gewonnen van Japan en vanmiddag heeft USA van Chinese Taipei (oftewel Taiwan) gewonnen met 0-3...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je nog wie er gewonnen hebben ?
Ik ben ff mn balkon op gegaan en de ramen geopend.. Toen overviel me al de warmte ... Dus alles maar weer af gesloten .. DIe beglazing werkt 2 kanten op![]()
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad wat in de Riouwstraat woonde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vlak bij de Bankastraat gewoond, in de Riouwstraat.
Ik was het niet. Denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad wat in de Riouwstraat woonde.
Geen vette uitslag, maar met een overwinning op Japan mogen we blij zijn toch .. Ik volg het niet zo.. Zal di weekend wel op TV komen waarschijnlijk .. Maar op zich is het een gave sport ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Nederland heeft vanavond met 3-2 gewonnen van Japan en vanmiddag heeft USA van Chinese Taipei (oftewel Taiwan) gewonnen met 0-3...
Ik in de Radijs ... Maar waar al die vriendinnetjes ooit woonden .. Over de hele stad en dat verschilde dan per week of zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vlak bij de Bankastraat gewoond, in de Riouwstraat.
Zozo. Je hebt hier dus echt je jeugd doorgebracht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik in de Radijs ... Maar waar al die vriendinnetjes ooit woonden .. Over de hele stad en dat verschilde dan per week of zo
Het zou wel grappig zijn, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:
Wijnbouw geschikt ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wisselt wat tussen zuid en west, er zitten wat bochten in.
Ja, toen woonde ik hier al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Eind jaren 80 trouwens en weet niet of dat de periode was dat jij daar woonde?
Toen was ik al pleite naar Adam vanaf 85quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Eind jaren 80 trouwens en weet niet of dat de periode was dat jij daar woonde?
Je woont er nu nog steeds?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, toen woonde ik hier al.
Ik heb trouwens wel eens een verhaal gehoord over een knul die het zonder het te weten met zijn halfzus hield. Die ouders hadden dat nooit verteld. Ze kwamen allebei in Spinello.
Niet meer in de Riouwstraat. Wel nog in Groningen, zoals je weet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je woont er nu nog steeds?
Zover ik weet heb ik geen halfzussen, dus dat soort ongemakkelijke situaties zijn me bespaard gebleven.
Ik denk dat ik in Spanje voor hetzelfde geld een stuk land zou kunnen kopen dat minstens 10 x groter is als niet 100....quote:
dus 2 ton voor een stuk grond waar niemand iets mee kan.. Behalve iets uit houwen en daar je chalet neer pleuren en op rest van de grond ... ? Nu groeit er wat ? Gras en hoe stijl ?quote:
Ja denk het wel jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oude Kijk in 't Jat. Maar toen was jij volgens mij al vertrokken.
Prachtig weiland met omheining aan de voet van een steile berghelling met beek wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
dus 2 ton voor een stuk grond waar niemand iets mee kan.. Behalve iets uit houwen en daar je chalet neer pleuren en op rest van de grond ... ? Nu groeit er wat ? Gras en hoe stijl ?
Fotos PPquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prachtig weiland met omheining aan de voet van een steile berghelling met beek wat wil je nog meer?
Ja, regelmatig live muziek gehoord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk het wel ja
Ooit in de Kattebak geweest?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef chufi het volgende:
40+ / 40+ ers waar gingen jullie uit in jullie staptijd?
Just come on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een moord op een gast en zo .. Ging pas om 1 uur open ... tot sluitingstijd ..![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
Kattenbak was roemrucht toen in de beginning 80s Met Brood als regelmatig gast..Yep... het was de laatste kroeg waar je naartoe ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en een moord op een gast en zo .. Ging pas om 1 uur open ... tot sluitingstijd ..
We kennen elkaar uit de kroeg ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep... het was de laatste kroeg waar je naartoe ging.
Tis te lang geleden denk ik of we moeten ooit een 1 nacht bed ding gedaan hebben of zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen hoor. Ik heb Brood er ook nog zien optreden. En Hanneke Kappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dat denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis te lang geleden denk ik of we moeten ooit een 1 nacht bed ding gedaan hebben of zo
Wat studeerde je ..? Ik deed iets met ouwe stenen en zo WF Hermans nooit meer slapenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms. In de Kattenbak kwam ik geregeld met een homoseksuele studiegenoot. Dikke pret was dat.
Twee talen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat studeerde je ..? Ik deed iets met ouwe steneb en zo WF Hermans nooit meer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |