quote:ik moet er wanneer ik 40 ben niet aan DENKEN om dan met een 26-jarige te sexen...ik zou mezelf zo'n pedo vinden!
Op maandag 9 december 2002 14:54 schreef Fokkie het volgende:
De 3 'oudste' vrouwen die ik heb mogen ervaren waren 40, 39 (een Texaanse) en 33.Ik ben zelf 27, ten tijde van 'deze vrouwen' was ik een jaartje jonger.
quote:Wie weet kijk je er tegen die tijd heel anders tegenaan. Ik ben nu 21 en zou geen problemen hebben net 30+, ben wel benieuwd eigenlijk
Op dinsdag 17 december 2002 15:04 schreef BadGirl het volgende:[..]
ik moet er wanneer ik 40 ben niet aan DENKEN om dan met een 26-jarige te sexen...ik zou mezelf zo'n pedo vinden!
quote:Brr....moet er nu idd niet aan denken maar je weet het niet. Wieweet val ik dan wel op jonge meisjes
Op dinsdag 17 december 2002 15:36 schreef Fantus het volgende:[..]
Wie weet kijk je er tegen die tijd heel anders tegenaan. Ik ben nu 21 en zou geen problemen hebben net 30+, ben wel benieuwd eigenlijk
ik heb een keer een dame van 20 mogen ervaren met men 16 jaar
Nou kom maar op danquote:Op dinsdag 22 oktober 2002 02:02 schreef yvonne het volgende:
Voel je niks van joh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2002 01:55 schreef Pimterminus het volgende:
van mij mag jequote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef wamse het volgende:
mag een oudere man ook? Ik 18 hij 32 (ervarting is alles!)
als de ketting nog maar strak staat!!!quote:Op dinsdag 17 december 2002 15:06 schreef Orthello het volgende:
Helaas wel onzeker, faalangst, kinderlijk & geen heupenquote:Op dinsdag 22 oktober 2002 13:58 schreef extreme het volgende:
been there, done that..
doe mij maar jong & strak..
geen cellulitis, geen pretenties, geen gezeik...
Dat klopt, ik vind dat ik er beter uitzie qua figuur dan de gemiddelde 18-jarige puber met vaak vetrollen over de broekrand, pukkels , borsten cup DD en een blubberbuik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:13 schreef Logician het volgende:
en echt niet dat elke vrouw van dertig cellulitis heeft of te dik of uitgezakt is, er zijn steeds meer vrouwen van -20 die dik/mollig en minder strak zijn tegenwoordig
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
30 is toch wel fors op leeftijd bij de vrouw, ik geeft toch de voorkeur aan 18, mooi, maagd, slim, financieel onafhankelijk en onvoorwaardelijk trouw.
18 en financieel onafhankelijk? Ik kan me niet voorstellen wat ze dan doet voor haar beroep (niet als ze nog maagd is dan).quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
30 is toch wel fors op leeftijd bij de vrouw, ik geeft toch de voorkeur aan 18, mooi, maagd, slim, financieel onafhankelijk en onvoorwaardelijk trouw.
erfenis van der opaquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
18 en financieel onafhankelijk? Ik kan me niet voorstellen wat ze dan doet voor haar beroep (niet als ze nog maagd is dan).
Warmse, ben jij gruwelijk lekker of was hij een enorme stakker?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef wamse het volgende:
mag een oudere man ook? Ik 18 hij 32 (ervarting is alles!)
"...tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren..."quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vraag het haarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:48 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jouw dertiger nu van jou vindt.
*meldtquote:Op dinsdag 22 oktober 2002 01:57 schreef Mirage het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Profiel van Gooddaddyquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:45 schreef Mister-Right het volgende:
en hoe oud ben jij dan wel niet...??
Helaas,staat niet op de kaart.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |