18 en financieel onafhankelijk? Ik kan me niet voorstellen wat ze dan doet voor haar beroep (niet als ze nog maagd is dan).quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
30 is toch wel fors op leeftijd bij de vrouw, ik geeft toch de voorkeur aan 18, mooi, maagd, slim, financieel onafhankelijk en onvoorwaardelijk trouw.
erfenis van der opaquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
18 en financieel onafhankelijk? Ik kan me niet voorstellen wat ze dan doet voor haar beroep (niet als ze nog maagd is dan).
Warmse, ben jij gruwelijk lekker of was hij een enorme stakker?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef wamse het volgende:
mag een oudere man ook? Ik 18 hij 32 (ervarting is alles!)
"...tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren..."quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
30 is toch wel fors op leeftijd bij de vrouw, ik geeft toch de voorkeur aan 18, mooi, maagd, slim, financieel onafhankelijk en onvoorwaardelijk trouw.
Vraag het haarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:48 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jouw dertiger nu van jou vindt.
*meldtquote:Op dinsdag 22 oktober 2002 01:57 schreef Mirage het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Profiel van Gooddaddyquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:45 schreef Mister-Right het volgende:
en hoe oud ben jij dan wel niet...??
Helaas,staat niet op de kaart.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |