quote:ik moet er wanneer ik 40 ben niet aan DENKEN om dan met een 26-jarige te sexen...ik zou mezelf zo'n pedo vinden!
Op maandag 9 december 2002 14:54 schreef Fokkie het volgende:
De 3 'oudste' vrouwen die ik heb mogen ervaren waren 40, 39 (een Texaanse) en 33.Ik ben zelf 27, ten tijde van 'deze vrouwen' was ik een jaartje jonger.
quote:Wie weet kijk je er tegen die tijd heel anders tegenaan. Ik ben nu 21 en zou geen problemen hebben net 30+, ben wel benieuwd eigenlijk
Op dinsdag 17 december 2002 15:04 schreef BadGirl het volgende:[..]
ik moet er wanneer ik 40 ben niet aan DENKEN om dan met een 26-jarige te sexen...ik zou mezelf zo'n pedo vinden!
quote:Brr....moet er nu idd niet aan denken maar je weet het niet. Wieweet val ik dan wel op jonge meisjes
Op dinsdag 17 december 2002 15:36 schreef Fantus het volgende:[..]
Wie weet kijk je er tegen die tijd heel anders tegenaan. Ik ben nu 21 en zou geen problemen hebben net 30+, ben wel benieuwd eigenlijk
ik heb een keer een dame van 20 mogen ervaren met men 16 jaar
Nou kom maar op danquote:Op dinsdag 22 oktober 2002 02:02 schreef yvonne het volgende:
Voel je niks van joh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2002 01:55 schreef Pimterminus het volgende:
van mij mag jequote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef wamse het volgende:
mag een oudere man ook? Ik 18 hij 32 (ervarting is alles!)
als de ketting nog maar strak staat!!!quote:Op dinsdag 17 december 2002 15:06 schreef Orthello het volgende:
Helaas wel onzeker, faalangst, kinderlijk & geen heupenquote:Op dinsdag 22 oktober 2002 13:58 schreef extreme het volgende:
been there, done that..
doe mij maar jong & strak..
geen cellulitis, geen pretenties, geen gezeik...
Dat klopt, ik vind dat ik er beter uitzie qua figuur dan de gemiddelde 18-jarige puber met vaak vetrollen over de broekrand, pukkels , borsten cup DD en een blubberbuik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:13 schreef Logician het volgende:
en echt niet dat elke vrouw van dertig cellulitis heeft of te dik of uitgezakt is, er zijn steeds meer vrouwen van -20 die dik/mollig en minder strak zijn tegenwoordig
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
30 is toch wel fors op leeftijd bij de vrouw, ik geeft toch de voorkeur aan 18, mooi, maagd, slim, financieel onafhankelijk en onvoorwaardelijk trouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |