abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142445038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Wat heeft de NSA in hemelsnaam te maken met IATA?
oh :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:29:36 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142445042
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Die raketten gaan tot veel hoger dan die vliegtuigen uberhaupt kunnen vliegen.
tja, die raketten moeten ook de U2 ( 28 kilometer hoogte) en de Blackbird (26 kilometer) kunnen neerschieten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:29:37 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_142445044
http://www.nytimes.com/vi(...)stId=100000002829479

Een overzichtje van de NYT van de telefoongesprekken, met vertalingen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_142445047
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nee hoor, ben geen troll. Maar als een veiligheidsdienst zoiets aangeeft (professioneel dus) dan geloof ik er niet in dat het gelogen is.
Ken je de term massavernietigingswapens nog?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_142445048
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?

Er was een noflyzone tot 31.000 voet, MA vond 2000 voet daarboven vliegen veilig genoeg. Achteraf wederom een foute beslissing van die maatschappij.
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogotá kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht door officiële instanties. Dom dom dom natuurlijk hè. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 15:30:27 ]
pi_142445051
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
pi_142445061
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
:')

Het is geen straaljager
U MAD?
pi_142445067
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Doe ik ook altijd als iemand een bal naar me toe gooit. Met Mach 3.
pi_142445068
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

TROTS!!!

NET ALS DAT WE TROTS WAREN OP 3e PLEK NL ELFTAL
De huismoeders reageren al massaal.

https://www.facebook.com/(...)486740340854/?type=1
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:30:31 #190
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_142445070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat zeuren hier dan users dat hij niet op 35,000ft mocht vliegen?
Ze denken dat zo'n raket er dan niet bij kan komen :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_142445072
quote:
Malaysia Airlines keert nabestaanden 5000 dollar per passagier uit


Malaysia Airlines geeft de nabestaanden van de slachtoffers van de ramp met de Boeing 777 in Oekraïne een voorschot van 5000 dollar om de eerste kosten te dekken. Dat zei de vertegenwoordiger van de Maleisische luchtvaartmaatschappij, Huib Gorter, vandaag bij een persconferentie op Schiphol. Gorter zei dat het bedrijf begrijpt dat het een dure tijd is voor de mensen die naasten zijn verloren bij de crash.

De nabestaanden zijn gisteren al ondergebracht in een hotel. Voor hun verblijf daar hoeven ze ook niet te betalen. Malaysia Airlines heeft contact met alle nabestaanden van omgekomen passagiers, aldus Gorter. Er is met ze gepraat en zij zijn geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen.

De zorg voor de nabestaanden is voor Malaysia Airlines prioriteit nummer één. Zij kunnen volgens Gorter 'op enig moment' naar de rampplek. 'We willen de mensen er naar toe laten gaan. Van Kiev naar de rampplek is 500 kilometer. We zijn aan het uitzoeken wat de beste manier is om daar naar toe te reizen. 'Volgens Gorter willen nabestaanden ook graag naar de plek toe'.

Complexe operatie
Het is moeilijk terrein, dus logistiek een moeilijke operatie, stelt Gorter. De luchtvaartmaatschappij stuurt een vliegtuig vanuit Kuala Lumpur met hulpverleners naar Kiev in Oekraïne. Het vliegtuig en een aantal hulpverleners zal daarna doorvliegen naar Amsterdam om de nabestaanden bij te staan.

Op enig moment zal er een herdenkingsdienst komen voor de slachtoffers, zo zei Gorter. Details daarover zijn niet bekend.

Veilig gebied
Gorter noemt het een 'tragisch incident'. Volgens hem vlogen er meerdere vluchten op dat moment in het Oekraïense luchtruim. 'Het is een veelvoorkomende vluchtroute voor Aziatische bestemmen', vertelt hij.

Het gebied was op dat moment veilig verklaard. Een tweet van Flight Radar laat zien dat Singapore Airlines en Air India in de buurt van MH17 vlogen.
Ура для россии
pi_142445074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Wil je hier alsjeblieft mee stoppen? In het MH370 was je ook al zo bezig. Als je er geen verstand van hebt, schrijf dan niets.
pi_142445075
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Igen het volgende:
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogotá kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht. Dom dom dom natuurlijk hè.
Colombia is volgens die mensen veiliger dan Nederland. :')
pi_142445085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
haha :D :D :D :D
pi_142445091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Mens, flikker nou eens op.
pi_142445092
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Dat systeem is alleen ingesteld op andere civiele vliegtuigen, niet op een raket die met Mach 3 op je af komt vliegen.
pi_142445095
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef doge het volgende:
Hij heeft er maar 2 ipv vier, daaruit kunnen we definitief concluderen dat MH17 neer is geschoten door de rebellen met maar liefst 2 raketten!!!
Er was in de ochtend ook al een vliegtuig neergeschoten.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142445096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
:') Laten we ook gelijk flares inbouwen
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:31:02 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142445099
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Stop maar gewoon met posten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142445104
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
pi_142445110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
:|W
Je raekt an de dinge geweun.
pi_142445112
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Jawel, maar dat ding moet wel gericht en gelocked worden op een target. Dan pingt 'ie om te kijken of het een vriendschappelijk toestel is, geen reactie --> vijandig toestel.

Dat las ik tenminste eerder de dag hier.
Zit geen friend or foe systeem op .

Wel dus, maar beperkt !


An airliner cruising at around 30,000 ft altitude would be well above the coverage of shoulder-fired man-portable missile systems, which typically can engage targets flying at up to around 10,000 ft.

Ukraine does have in its inventory long-range Soviet-era missile systems such as the SA-2, -3, -5 and -12 that would have no difficulty downing a target flying at 30,000 ft. However, these systems are deployed at permanent launch sites that have launchers and associated radars located at specific locations. Their operators would have a good idea of the air traffic present in the surrounding area, so would be unlikely to mistake an airliner for a combat aircraft.

Downing an airliner flying at normal cruise altitude would require a mobile SAM system such as a Kub (known to the West as the SA-6 'Gainful) or the Buk (known to the West as the SA-11 'Gadfly'). Both are in Ukrainian service.

The Kub can cope with targets flying at up to 26,000 ft (8,000 m), so cannot reach the reported cruise height of the airliner. Buk coverage extends up to 72,000 ft (22,000 m). Its maximum range is 32 km.

When fielded, a Buk firing battery consists of:

the 9S18M1Target Acquisition Radar used to acquire potential aerial targets, and transmit their position and tracks to:
the 9S470M1 Command Post (CP) vehicle (contains the missile battery's data display and control system; digital fire-control computer, which assigns targets to individual launchers, and computes the engagement)
one or more 9A310M1S launchers each armed with four radar-guided missiles.

All three of these systems are vehicle-mounted.

In a normal engagement, all three would operate as an integrated weapon system, and the crew of the Command Post vehicle are likely to have a good idea of the local air activity.

However, a Buk launcher can also operate in stand-alone mode. Its built-in radar is normally used to track the target being engaged, but can be operated in a target-detection mode, allowing it to autonomously engage targets that were present in the radar's forward field of view.

Although it has it own Identification Friend or Foe (IFF) system, this is only able to establish whether the target being tracked is a friendly aircraft. It is the electronic equivalent of a sentry calling out "Who goes there? If there is no reply, all you know is that it is not one of your own side's combat aircraft. It would not give you a warning that you were tracking an airliner.

Operating Buk hardware would require a trained crew - personnel who are currently trained operators, or who learned how to operate the hardware while serving as conscripts
- See more at: http://press.ihs.com/pres(...)sthash.1NMnfINA.dpuf
pi_142445118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Interessant.
pi_142445120
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
:|W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142445121
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

:') Laten we ook gelijk flares inbouwen
Femlet chicks die over flares praten. Dat hot.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:31:43 #206
28033 Pek
je moet wat
pi_142445122
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Mens, flikker nou eens op.
De term is:"Ga toch koken, mens" :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_142445127
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
:')
pi_142445129
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Nog meer target practice dus
:') Die kneusjes daar of uit Rusland kunnen niet op tegen die eenheden hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2014 @ 15:31:50 #209
231686 budvar
budvar
pi_142445131
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

"Ik lever mijn standpunt niet in, maar mensen: het is vijf voor twaalf! Niet in Nederland, maar in Maleisië! En wilt u dat? Ik stá voor dit bedrijf! Wat hier in vijf, zes decennia is opgebouwd. We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde col... laat ik nu maar alles zeggen! Een vijfde colonne! Van zuipneuzen die ons werk naar de verdommenis willen brengen. En daar gá ik niet voor! En zij zeggen: u mag hier vliegen, maar u past u aan! Nee, ik moet daar horen, Putin is groot. Ik ben een vies varken, ú bent een christenhond. Dat zeggen zij, en ú vindt het goed. En ik ben heel beheerst tot nu toe geweest, ik heb dat nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen, en ik dóe het niet meer."

http://nl.linkedin.com/pub/huib-gorter/10/11/926
Wat is dit?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_142445133
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')