ohquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Wat heeft de NSA in hemelsnaam te maken met IATA?
tja, die raketten moeten ook de U2 ( 28 kilometer hoogte) en de Blackbird (26 kilometer) kunnen neerschietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die raketten gaan tot veel hoger dan die vliegtuigen uberhaupt kunnen vliegen.
Ken je de term massavernietigingswapens nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen troll. Maar als een veiligheidsdienst zoiets aangeeft (professioneel dus) dan geloof ik er niet in dat het gelogen is.
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogotá kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht door officiële instanties. Dom dom dom natuurlijk hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?
Er was een noflyzone tot 31.000 voet, MA vond 2000 voet daarboven vliegen veilig genoeg. Achteraf wederom een foute beslissing van die maatschappij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Doe ik ook altijd als iemand een bal naar me toe gooit. Met Mach 3.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
De huismoeders reageren al massaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TROTS!!!
NET ALS DAT WE TROTS WAREN OP 3e PLEK NL ELFTAL
Ze denken dat zo'n raket er dan niet bij kan komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zeuren hier dan users dat hij niet op 35,000ft mocht vliegen?
quote:Malaysia Airlines keert nabestaanden 5000 dollar per passagier uit
Malaysia Airlines geeft de nabestaanden van de slachtoffers van de ramp met de Boeing 777 in Oekraïne een voorschot van 5000 dollar om de eerste kosten te dekken. Dat zei de vertegenwoordiger van de Maleisische luchtvaartmaatschappij, Huib Gorter, vandaag bij een persconferentie op Schiphol. Gorter zei dat het bedrijf begrijpt dat het een dure tijd is voor de mensen die naasten zijn verloren bij de crash.
De nabestaanden zijn gisteren al ondergebracht in een hotel. Voor hun verblijf daar hoeven ze ook niet te betalen. Malaysia Airlines heeft contact met alle nabestaanden van omgekomen passagiers, aldus Gorter. Er is met ze gepraat en zij zijn geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen.
De zorg voor de nabestaanden is voor Malaysia Airlines prioriteit nummer één. Zij kunnen volgens Gorter 'op enig moment' naar de rampplek. 'We willen de mensen er naar toe laten gaan. Van Kiev naar de rampplek is 500 kilometer. We zijn aan het uitzoeken wat de beste manier is om daar naar toe te reizen. 'Volgens Gorter willen nabestaanden ook graag naar de plek toe'.
Complexe operatie
Het is moeilijk terrein, dus logistiek een moeilijke operatie, stelt Gorter. De luchtvaartmaatschappij stuurt een vliegtuig vanuit Kuala Lumpur met hulpverleners naar Kiev in Oekraïne. Het vliegtuig en een aantal hulpverleners zal daarna doorvliegen naar Amsterdam om de nabestaanden bij te staan.
Op enig moment zal er een herdenkingsdienst komen voor de slachtoffers, zo zei Gorter. Details daarover zijn niet bekend.
Veilig gebied
Gorter noemt het een 'tragisch incident'. Volgens hem vlogen er meerdere vluchten op dat moment in het Oekraïense luchtruim. 'Het is een veelvoorkomende vluchtroute voor Aziatische bestemmen', vertelt hij.
Het gebied was op dat moment veilig verklaard. Een tweet van Flight Radar laat zien dat Singapore Airlines en Air India in de buurt van MH17 vlogen.
Wil je hier alsjeblieft mee stoppen? In het MH370 was je ook al zo bezig. Als je er geen verstand van hebt, schrijf dan niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Colombia is volgens die mensen veiliger dan Nederland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Igen het volgende:
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogotá kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht. Dom dom dom natuurlijk hè.
hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Mens, flikker nou eens op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Dat systeem is alleen ingesteld op andere civiele vliegtuigen, niet op een raket die met Mach 3 op je af komt vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Er was in de ochtend ook al een vliegtuig neergeschoten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef doge het volgende:
Hij heeft er maar 2 ipv vier, daaruit kunnen we definitief concluderen dat MH17 neer is geschoten door de rebellen met maar liefst 2 raketten!!!
Stop maar gewoon met posten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Zit geen friend or foe systeem op .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ding moet wel gericht en gelocked worden op een target. Dan pingt 'ie om te kijken of het een vriendschappelijk toestel is, geen reactie --> vijandig toestel.
Dat las ik tenminste eerder de dag hier.
Interessant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
De term is:"Ga toch koken, mens"quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nog meer target practice dus
Wat is dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Ik lever mijn standpunt niet in, maar mensen: het is vijf voor twaalf! Niet in Nederland, maar in Maleisië! En wilt u dat? Ik stá voor dit bedrijf! Wat hier in vijf, zes decennia is opgebouwd. We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde col... laat ik nu maar alles zeggen! Een vijfde colonne! Van zuipneuzen die ons werk naar de verdommenis willen brengen. En daar gá ik niet voor! En zij zeggen: u mag hier vliegen, maar u past u aan! Nee, ik moet daar horen, Putin is groot. Ik ben een vies varken, ú bent een christenhond. Dat zeggen zij, en ú vindt het goed. En ik ben heel beheerst tot nu toe geweest, ik heb dat nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen, en ik dóe het niet meer."
http://nl.linkedin.com/pub/huib-gorter/10/11/926
okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |