Wat is dat toch met D66 en pertinent niet geloven in hologrammen? Just asking babe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe zit het dan volgens jouw visie? Ben best benieuwd.
Mensen maken reiskosten, en kosten voor begrafenis en wellicht allerlei andere dingen die ze moeten regelen voorde potseling dood van hun dierbare(n).quote:
5000 is het begin zodat ze nu hotels e.d. kunnen betalen zonder geldzorgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef ForzaMilan het volgende:
De aansprakelijkheid voor vliegtuigongelukken wordt geregeld door internationaal recht. Bij een crash moet de luchtvaartmaatschappij volgens het Verdrag van Montreal uit 1999 over de brug komen. Deze aansprakelijkheid is in principe onbeperkt, wel gelden er limieten als de luchtvaartmaatschappij niet nalatig is geweest.
Tot 100.000 SDR moet de luchtvaartmaatschappij in ieder geval over de brug komen. Claims tot die hoogte mogen niet worden betwist. SDR staat voor Special Drawing Rights en is een mix van verschillende buitenlandse valuta. Omgerekend zijn 100.000 SDR momenteel een kleine 120.000 euro waard.
Waarom maar 5.000$?
Huh wat is er toch met D66 steeds, ik heb er niks mee iig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is dat toch met D66 en pertinent niet geloven in hologrammen? Just asking babe.
is initieel.. pas later wordt per geval bekeken..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef ForzaMilan het volgende:
De aansprakelijkheid voor vliegtuigongelukken wordt geregeld door internationaal recht. Bij een crash moet de luchtvaartmaatschappij volgens het Verdrag van Montreal uit 1999 over de brug komen. Deze aansprakelijkheid is in principe onbeperkt, wel gelden er limieten als de luchtvaartmaatschappij niet nalatig is geweest.
Tot 100.000 SDR moet de luchtvaartmaatschappij in ieder geval over de brug komen. Claims tot die hoogte mogen niet worden betwist. SDR staat voor Special Drawing Rights en is een mix van verschillende buitenlandse valuta. Omgerekend zijn 100.000 SDR momenteel een kleine 120.000 euro waard.
Waarom maar 5.000$?
Begrafenis, etc.quote:
Malaysia Airlines is ook een hele goede airline. Daarom is het heel pijnlijk dat er wederom een vliegtuig van MA betrokken is bij een ongeval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet eens aan gedachtVind 't best netjes van ze.
Voorlopig he. Om de eerste onkosten die families nu hebben gemaakt te vergoeden(reizen/verblijf, geen werk, dingen regelen/telefoon). Er komt uiteraard nog meer geld aan, maar ik kan me voorstellen dat men niet zo eenvoudig tigduizend euro's kan uitbetalen binnen een paar uur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom maar 5.000$?
Ja, heb je wel gelijk in idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorlopig he. Om de eerste onkosten die families nu hebben gemaakt te vergoeden(reizen/verblijf, geen werk, dingen regelen/telefoon). Er komt uiteraard nog meer geld aan, maar ik kan me voorstellen dat men niet zo eenvoudig tigduizend euro's kan uitbetalen binnen een paar uur.
"omdat we hebben onze eigen caretakers"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, Engels native speaker dus.
Zo ik zou een groot feest geven van die 600 euro! Het leven vier met mijn dierbare. Hoewel het niet helemaal netjes is om te feesten als zoveel mensen aan het rouwen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
600 euro + zijn leven.
Fuck it, die 600 euro zou ik opmaken met al mijn dierbaren. Vier het leven
Hij spreekt wel netjes Nederland thoughquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Parzival het volgende:
[..]
"omdat we hebben onze eigen caretakers"
Waarom zou er nog meer geld aankomen ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorlopig he. Om de eerste onkosten die families nu hebben gemaakt te vergoeden(reizen/verblijf, geen werk, dingen regelen/telefoon). Er komt uiteraard nog meer geld aan, maar ik kan me voorstellen dat men niet zo eenvoudig tigduizend euro's kan uitbetalen binnen een paar uur.
perscoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef Valerie. het volgende:
Waar komt 189 vandaan? Ik heb dat niet gehoord.
woordvoerder van Malaysia Airlinesquote:
Nu net op nosop3.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe komen mensen aan 189? Ik kijk RTL en heb er nog niks over gehoord.
Malaysian Airways Senior VP in Amstrdamquote:
Hotels, taxi's etc wordt ook door de organisatie betaald.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
5000 is het begin zodat ze nu hotels e.d. kunnen betalen zonder geldzorgen.
Klopt. MH scoort gewoon op alles meer dan prima. Onderhoud en levensduur zijn prima van de kisten zelf, service aan boord is goed. Gewoon een nette airline.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Malaysia Airlines is ook een hele goede airline. Daarom is het heel pijnlijk dat er wederom een vliegtuig van MA betrokken is bij een ongeval.
Gorter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, heeft hij ook een achternaam en functie, werkgever?
Liveblog NOSquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe komen mensen aan 189? Ik kijk RTL en heb er nog niks over gehoord.
Ongeveer 2/3, in totaal zaten er 283 passagiers in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Fylax het volgende:
189... Is gewoon bijna alleen een vliegtuig vol nederlanders.. bah..
Ja, dat heeft hij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Huib Gorter, baas Malaysian Airways Europaquote:
Wij geven daar om.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef byah het volgende:
175 of 189 Nederlanders who cares, 289 doden punt.
I
Het klinkt best ego nu. Maar je mag dan best blij zijn dat je op dat aanbod ingegaan bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Zo ik zou een groot feest geven van die 600 euro! Het leven vier met mijn dierbare. Hoewel het niet helemaal netjes is om te feesten als zoveel mensen aan het rouwen zijn.
Wtf?quote:0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Huib Gorter, MA Europe mannetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |