woordvoerder van Malaysia Airlinesquote:
Nu net op nosop3.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe komen mensen aan 189? Ik kijk RTL en heb er nog niks over gehoord.
Malaysian Airways Senior VP in Amstrdamquote:
Hotels, taxi's etc wordt ook door de organisatie betaald.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
5000 is het begin zodat ze nu hotels e.d. kunnen betalen zonder geldzorgen.
Klopt. MH scoort gewoon op alles meer dan prima. Onderhoud en levensduur zijn prima van de kisten zelf, service aan boord is goed. Gewoon een nette airline.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Malaysia Airlines is ook een hele goede airline. Daarom is het heel pijnlijk dat er wederom een vliegtuig van MA betrokken is bij een ongeval.
Gorter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, heeft hij ook een achternaam en functie, werkgever?
Liveblog NOSquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe komen mensen aan 189? Ik kijk RTL en heb er nog niks over gehoord.
Ongeveer 2/3, in totaal zaten er 283 passagiers in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Fylax het volgende:
189... Is gewoon bijna alleen een vliegtuig vol nederlanders.. bah..
Ja, dat heeft hij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Huib Gorter, baas Malaysian Airways Europaquote:
Wij geven daar om.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef byah het volgende:
175 of 189 Nederlanders who cares, 289 doden punt.
I
Het klinkt best ego nu. Maar je mag dan best blij zijn dat je op dat aanbod ingegaan bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Zo ik zou een groot feest geven van die 600 euro! Het leven vier met mijn dierbare. Hoewel het niet helemaal netjes is om te feesten als zoveel mensen aan het rouwen zijn.
Wtf?quote:0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Huib Gorter, MA Europe mannetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |