abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:26:06 #151
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142913240
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Dit is onzin, er begon al veel eerder een opstand die de Joden hadden kunnen verkomen :). Eeuwen geleden leefden ze beiden in vrede samen nadat er twee Joodse opstanden in 66-73 en 132-135 na Christus volgden, die waarschijnlijk honderdduizenden Joden het leven kostten, en toen werden de Joden uit Jeruzalem verdreven, en werden honderdduizenden als slaven weggevoerd.
De Joden waren het degene die opstand voerde tegen het christendom dat door de Romeinen werd gebracht en dat deden de arabieren niet en daarom zijn de joden verdreven.
Wat is er onzin aan de Arabische opstand van ik meen uit m'n hoofd 1936? Heeft die niet bestaan? Werd die niet medegefinancierd door Nazi-Duitsland? Ging de leider van de Arabische opstand niet naar Duitsland om moslims te recruteren voor Hitlers keurkorps de SS? Dat is een van de oorzaken van de Israëlisch-Arabische oorlog van 1948 wat weer de basis is van het huidige conflict.

En die Israëlisch-Arabische oorlog was de doodsteek voor de huidige zogenoemde Palestijn. Met dank aan Jordanië en Egypte die Gaza, de Westelijke Jordaanoever en Oost-Jeruzalem bezetten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142917966
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Eerste aanvallen kwamen wederom van Hamas. Dan moet je geen huilie doen als je een raket terug krijgt op je hoofd.
Bewijs? Want je lul wel vaker onzin maar op het filmpje en op straat zie je duidelijk dat mensen inkopen doen. Zodra Hamas raketten afvuurt dan krijg je paniek zonder dat Israël vergeldt op de wijze dat ze doet. En zeg je nu werkelijk dat het bombarderen en doelbewust doden van burgers OK is indien Hamas zich daar bevind? Daar hetgeen Hamas uithaalt niks tot nauwelijks wat bereikt doch het bombarderen van Israël 17 onschuldige burgers het leven kosten en 150 gewonden?

Walgelijk, maar helaas wel de denkwijze van vele Ultra nationalistische Israëliërs. Die genieten van het doden vrouwen en kinderen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:13:13 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_142922665
pro-Palestinie natuurlijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:20:18 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142922872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef Medi het volgende:

[..]

Bewijs? Want je lul wel vaker onzin maar op het filmpje en op straat zie je duidelijk dat mensen inkopen doen. Zodra Hamas raketten afvuurt dan krijg je paniek zonder dat Israël vergeldt op de wijze dat ze doet. En zeg je nu werkelijk dat het bombarderen en doelbewust doden van burgers OK is indien Hamas zich daar bevind? Daar hetgeen Hamas uithaalt niks tot nauwelijks wat bereikt doch het bombarderen van Israël 17 onschuldige burgers het leven kosten en 150 gewonden?

Walgelijk, maar helaas wel de denkwijze van vele Ultra nationalistische Israëliërs. Die genieten van het doden vrouwen en kinderen.
Nee, dit is nog niet al 902837523 keer eerder besproken en bewezen.

Hamas zijn ratten die het volk misbruiken voor hun oorlogsdoeleinden, dat is een 100% vaststaand bewezen feit!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:22:47 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142922953
@ISISpressoffice: ‪#‎BREAKING‬: ‪#‎Islamic‬ state declared a full military support to ‪#‎Hamas‬ brothers. - declaration video of the Emir will be posted soon. ‪#‎Gaza‬

gezellig, Hamas en ISIS :').
Get woke, go broke!
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:38:16 #156
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142923487
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Inderdaad de Joden leefden er in vrede. Tot de Arabieren in opstand kwamen tegen de Engelsen en de Joodse immigratie. Want he, jullie smerige Joden horen hier niet. Jullie zijn varkens en moeten allemaal dood. Vandaar ook de samenwerking met Nazi-Duitsland die de Arabische Opstand mede financierde.
Dat kwam door een vuurgevecht met de britten waar er vele arabieren doodgingen, en de veel immigratie van kolonisten /zionisten die voortdurende de lokale bevolking terroriseerde. Pas in 1948 toen er volledige onrecht was gedaan werden ze echt boos
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:41:09 #157
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142923598
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hamas zijn ratten die het volk misbruiken voor hun oorlogsdoeleinden, dat is een 100% vaststaand bewezen feit!
God, wat ben jij toch ook een simpel mannetje he.
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:41:56 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142923622
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

God, wat ben jij toch ook een simpel mannetje he.
Nee, jij bent gewoon geindoctrineerd.

Hamas en ISIS samen, dat gaat vast heel erg goed volgens jou?
Get woke, go broke!
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:44:30 #159
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_142923720
waar er 2 kijven….

ze zijn allebei net zo fout en goed

ik kan geen begrip hebben voor de palestijnen, die beginnen met raketten afschieten en dan kwaad worden als er terug geschoten wordt

ik kan geen begrip hebben voor de israelis die zoveel kindertjes opblazen

ik kan geen begrip hebben voor de palestijnen die kindertjes proberen op te blazen

Ik kan geen begrip hebben voor israelis die scholen opblazen

ik kan geen berip hebben voor palestijnen die raketten in scholen opbergen, wetende dat ze zo diezelfde scholen automatisch tot legitiem doelwit promoveren

ik kan geen begrip hebben voor de israelis die de palestijnen uithongeren

Ik kan geen begrip hebben voor de palestijnen die als doel hebben om alle joden uit te roeien

ga gewoon normaal leven, stelletje mongolen, als je mekaar een paar jaar niet bestookt met raketten worden de levenomstandigheden vanzelf voor iedereen beter, en kun je allemaal een normale toekomst opbouwen
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:50:28 #160
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142923918
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, jij bent gewoon geindoctrineerd.

Hamas en ISIS samen, dat gaat vast heel erg goed volgens jou?
Zegt degene die beweert 'dat is een 100% vaststaand bewezen feit!' over een stuk IDF propaganda. Dat laat zien hoe simpel je bent.

Lijkt me niet, Hamas krijgt steun van Hezbollah, en Hezbollah en ISIS zijn grootste vijanden. Volgens mij is die tweet ook gewoon nep als ik dat account opzoek.
pi_142925414
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Ze kregen minder hahahahahahaha
Palestijnen bestaan pas 100 jaar hahahahahaah.
Weer iemand met een historisch besef van niks, hahahahahaha diep triest!
pi_142926964
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:44 schreef speedcore het volgende:
waar er 2 kijven….

ze zijn allebei net zo fout en goed

ik kan geen begrip hebben voor de palestijnen, die beginnen met raketten afschieten en dan kwaad worden als er terug geschoten wordt
Dus als jouw land beetje bij beetje werd afgepakt, je stad werd belegerd en afgesloten van de buitenwereld en je als tweederangsburger werd behandeld, dan zou je niks doen en toekijken? Je mis de "reden" voor waarom de Palestijnen doen wat ze doen. Kijkt naar regering van Abbas. Ze vuren geen raketten af, willen Israël erken en wat doet Israël? Doorgaan met bouwen van illegale nederzettingen.

Leest hier:
http://www.theguardian.co(...)re-homes-settlements
http://www.telegraph.co.u(...)sponse-to-Hamas.html
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.602334
http://www.independent.co(...)thority-9496511.html

Dit zou jij "OK" vinden? Hier zou jij met geen vinger tegen verzetten?

quote:
A Palestinian child reacts after coming home from school and realizing that his family house had been demolished...very powerful photo

Men steelt land, verenigt huizen en levens. Vervolgens als er een raket wordt afgeschoten in wanhoop dan is het "zelfverdediging" waarbij duizenden burgers worden gedood. Het is hoe dan ook shit met Israël. Tyfus terroristenstaat :r
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:54:22 #163
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_142927638
Ik sta volledig achter Israël.

Hamas is een bange versie van Hitler.
pi_142929212
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga nou niet er om heen lullen Heat. Het gaat hier om het market incident en waarom Israel doelbewust burgers raakt. Zij zien immers mensen op de grond en hebben reeds filmpjes naar buiten gebracht waarbij ze niet tot actie gaan wegens burgers. Hier heb je een market vol met mensen en die bombarderen ze drie keer aan een stuk. Hamas zijn ratten, daar zijn we het over eens. Net zulks gore tyfus ratten als Nethenyahu en co. Daar hoor ik je trouwens nooit over. Een bibi fan? Hij doet wat ie moet doen om zn landjepik bevolking te verdedigen toch? :')
pi_142929381
De islam ideologie kiest altijd voor geweld en agressie als 'oplossing' . Dat zie je overal ter wereld. Dit conflict was al lang opgelost geweest ware het niet dat er geen mogelijkheid is tot een constructieve geweldloze dialoog.

Je ziet het zelfs in ons kleine vredige landje, echt triest en zo onnodig.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142929430
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_142929439
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik sta volledig achter Israël.

Hamas is een bange versie van Hitler.
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Dastan het volgende:
Jezus, dat zoveel mensen hier het lef hebben om voor Israël op te komen, dat met steun van een haast onaantastbare Israëllobby in de Verenigde Staten en andere delen van het Westen over de Palestijnen heen is gewalst en hen tot op de dag van vandaag uit een soort walgelijke verhevenheid kleineert, terroriseert en uitroeit. Natuurlijk vecht Palestina terug, wat moeten ze in godsnaam anders? Het is een gevecht tegen onrecht en het geweld in dit verzet is niet te vergelijken met het geweld dat Israël gebruikt.

Ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte bij het lezen van sommige pro-Israëlische reacties en vind het al met al een gênante vertoning in dit topic. Het maakt me woest en ik kan me niet eens voorstellen hoe klein mijn frustratie en boosheid moeten zijn vergeleken met die van de Palestijnen zelf.

De plaatjes van Palestijnen en Israëliërs die in 'vrede naast elkaar leven' en de leuzen 'ik ben voor vrede en vind dat al het geweld moet stoppen' vind ik een regelrechte belediging naar het Palestijnse volk toe. Alsof het daarmee zou zijn afgedaan. Doek het op en laat de Israëliërs opflikkeren. Enkel dan is gerechtigheid bereikt.
Dit :r
pi_142929522
Was altijd erg pro palestina...

maar hoe meer ik die moslims in europa bezig zie, hoe meer sympathie ik begin te krijgen voor de kant van Israel :{

Maar blijft onmogelijk om goed te praten waar Israel mee bezig is nu
-géén blogabet, bvd-
pi_142929719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef truthortruth het volgende:
De islam ideologie kiest altijd voor geweld en agressie als 'oplossing' . Dat zie je overal ter wereld. Dit conflict was al lang opgelost geweest ware het niet dat er geen mogelijkheid is tot een constructieve geweldloze dialoog.

Je ziet het zelfs in ons kleine vredige landje, echt triest en zo onnodig.
Weer zo`n slapverhaal islam bashen. Wat heeft de islam te maken met het feit dat Israel landjepik doet, een apartheidsstaat (80% Israelis voor) hanteert, een hele stad belegert? Het conflict was allang opgelost was het niet dat Israel andermans land stal. Het is weer alles op de islam afschuiven en de misdragingen sommigen in dit land op een manipulatieve wijze bij het verhaal betrekken om zo Israel`s doen goed te praten. Walgelijk :r
pi_142929766
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:14 schreef Medi het volgende:
Weer zo`n slapverhaal islam bashen. Wat heeft de islam te maken met het feit dat Israel landjepik doet, een apartheidsstaat (80% Israelis voor) hanteert, een hele stad belegert? Het conflict was allang opgelost was het niet dat Israel andermans land stal. Het is weer alles op de islam afschuiven en de misdragingen sommigen in dit land op een manipulatieve wijze bij het verhaal betrekken om zo Israel`s doen goed te praten. Walgelijk :r
Als moslims alleen issue hadden met Israel had je verhaal misschien enig fundament gehad, nu is het gewoon slap en ongefundeerd.
pi_142929808
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef MagicIsland1 het volgende:

maar hoe meer ik die moslims in europa bezig zie, hoe meer sympathie ik begin te krijgen voor de kant van Israel :{

Wat heeft het doen van "moslims Europa" te maken met de arme mensen in Palestina? Wat heeft het foute doen van een bepaalde groep te maken met mensen die nu in koele bloed worden uitgemoord en de onschuldige kinderen...?
pi_142929972
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als moslims alleen issue hadden met Israel had je verhaal misschien enig fundament gehad, nu is het gewoon slap en ongefundeerd.
Haha. Dus omdat moslims een "issue" hebben met 'iedereen'(?) zijn de feiten omtrent Israel geen feiten meer :'). Geen landjepik, geen apartheidsstaat, geen illegale bezettingen en belegeringen..want de moslims hebben een "issue" met niet alleen Israel en dus... :D
pi_142930085
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Medi het volgende:
Haha. Dus omdat moslims een "issue" hebben met 'iedereen'(?) zijn de feiten omtrent Israel geen feiten meer :'). Geen landjepik, geen apartheidsstaat, geen illegale bezettingen en belegeringen..want de moslims hebben een "issue" met niet alleen Israel en dus... :D
Nee. Het gaat niet om de issue, het gaat om de keuze hoe ze het proberen op te lossen. Met geweld en agressie.
pi_142930275
Pro Zionisten want het zijn meer die extemnisten Joden die dit doen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:32:05 #175
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142930371
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef MagicIsland1 het volgende:

Er zijn zoveel protesten vreedzaam geweest all around the world. Je moet niet je oordeel baseren op wat irrelevante figuren doen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:33:47 #176
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142930456
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee. Het gaat niet om de issue, het gaat om de keuze hoe ze het proberen op te lossen. Met geweld en agressie.
niet waar, zoveel onderhandelingen geweest om het terrorismeregime van israel te stoppen en vreedzaam verzet werd altijd al genegeerd. kijk maar die protesten in WB, wat heeft dat opgebracht behalve 2 doden bij de palestijnen? niks.
pi_142930600
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
niet waar, zoveel onderhandelingen geweest om het terrorismeregime van israel te stoppen en vreedzaam verzet werd altijd al genegeerd. kijk maar die protesten in WB, wat heeft dat opgebracht behalve 2 doden bij de palestijnen? niks.
Vreedzaam verzet, sinds wanneer? Vanaf het aller begin is er geweld tegen Israel geweest en dat is nooit gestopt. Zelfs ver ver voordat Israel bestond werd er daar al geweld tegen joden gepleegd.
pi_142930719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoe weerhoudt dit zich met Palestina? Wat hebben die arme vrouwen en kinderen, die nu worden uitgemoord, te maken met hoe de islam haar problemen oplost?

Overigens voor jou informatie: United Nations Security Council resolutions:
http://en.wikipedia.org/w(...)Israel_and_Palestine

Loopt de lijst eens door en ziet wie de agressor is en wie de meeste resoluties aan de laars lapte! Zoals toen, zo ook vandaag de dag.

Een kleine citaat uit lijst van wiki:

quote:
Resolution 248: (March 24, 1968) " ... 'condemns' Israel for its massive attack on Karameh in Jordan".
Resolution 250: (April 27) " ... 'calls' on Israel to refrain from holding military parade in Jerusalem".
Resolution 251: (May 2) " ... 'deeply deplores' Israeli military parade in Jerusalem in defiance of Resolution 250".
Resolution 252: (May 21) " ... 'declares invalid' Israel's acts to unify Jerusalem as Jewish capital".
Resolution 256: (August 16) " ... 'condemns' Israeli raids on Jordan as 'flagrant violation".
Resolution 258: (September 18) ... expressed 'concern' with the welfare of the inhabitants of the Israeli-occupied territories, and requested a special representative to be sent to report on the implementation of Resolution 237, and that Israel cooperate.
Resolution 259: (September 27) " ... 'deplores' Israel's refusal to accept UN mission to probe occupation".
Resolution 262: (December 31) " ... 'condemns' Israel for attack on Beirut airport".
Resolution 265: (April 1, 1969) " ... 'condemns' Israel for air attacks on Salt".
Resolution 267: (July 3) " ... 'censures' Israel for administrative acts to change the status of Jerusalem".
Resolution 270: (August 26) " ... 'condemns' Israel for air attacks on villages in southern Lebanon".
Resolution 271: (September 15) " ... 'condemns' Israel's failure to obey UN resolutions on Jerusalem".
Resolution 279: (May 12, 1970) "Demands the immediate withdrawal of all Israeli armed forces from Lebanese territory."(full text)
Resolution 280: (May 19) " ... 'condemns' Israeli's attacks against Lebanon".
Resolution 285: (September 5) " ... 'demands' immediate Israeli withdrawal from Lebanon".
Resolution 298: (September 25, 1971) " ... 'deplores' Israel's changing of the status of Jerusalem".
Resolution 313: (February 28, 1972) " ... 'demands' that Israel stop attacks against Lebanon".
Resolution 316: (June 26) " ... 'condemns' Israel for repeated attacks on Lebanon".
Resolution 317: (July 21) " ... 'deplores' Israel's refusal to release Arabs abducted in Lebanon".
Resolution 331: (April 20, 1973)
Resolution 332: (April 21) " ... 'condemns' Israel's repeated attacks against Lebanon".
Resolution 337: (August 15) " ... 'condemns' Israel for violating Lebanon's sovereignty and territorial integrity and for the forcible diversion and seizure of a Lebanese airliner from Lebanon's air space".
En zo gaat de lijst eindeloos door. Toch zijn het de "moslims" die geweld en agressie gebruiken en hun afspraken niet nakomen? En verder zie ik nog steeds geen verband tussen "islam" en de onschuldige vrouwen en kinderen in Gaza. De raketten van Hamas zijn nogmaals vanwege het onrecht die eenieder hier en dagelijks op tv ziet. Je kunt dan weer de islam erbij betrekken en de aandacht doen afleiden maar daar prikt een cavia zelfs doorheen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:43:02 #179
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142930779
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Vreedzaam verzet, sinds wanneer? Vanaf het aller begin is er geweld tegen Israel geweest en dat is nooit gestopt. Zelfs ver ver voordat Israel bestond werd er daar al geweld tegen joden gepleegd.
ja kolonisten/zionisten pleegden toen de immigratie vorderde veel geweld, ze wilden meteen al er een staat van maken.

Vreedzaam verzet is er altijd al geweest, dat je dat moet vragen bevestigt mijn punt
pi_142930790
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef Medi het volgende:

Wanneer heeft Israel vrede gekend, nou wanneer? Je kan niet een raket op Israel afsturen en zeggen dat je het geweldloos probeert op te lossen. Wat een onzin.
pi_142930849
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ja kolonisten/zionisten pleegden toen de immigratie vorderde veel geweld, ze wilden meteen al er een staat van maken.

Vreedzaam verzet is er altijd al geweest, dat je dat moet vragen bevestigt mijn punt
Vreedzaam verzet is niet aanslagen plegen, bommen laten ontploffen, oorlogen voeren en dan ook nog een resolutie-tje indienen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:45:40 #182
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142930874
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Vreedzaam verzet is niet aanslagen plegen, bommen laten ontploffen, oorlogen voeren en dan ook nog een resolutie-tje indienen.
heel goed dat je de definitie van het woord 'vreedzaam' weet.
ik heb het niet over het verzet met geweld, maar over vreedzaam verzet van de bevolking
pi_142930894
Ik ben net als Zwitserland ; neutraal
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:47:14 #184
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142930936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef TLC het volgende:
Ik ben net als Zwitserland ; neutraal
If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.
pi_142931326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wanneer heeft Israel vrede gekend, nou wanneer? Je kan niet een raket op Israel afsturen en zeggen dat je het geweldloos probeert op te lossen. Wat een onzin.
Vrede gekend? Hmz ja gaat een beetje moeilijk als je andermans land steelt niet? Of wil je landjepik en illegale nederzettingen brouwen en vervolgens vrede eisen? 8)7 Zelfs al zouden we Israël het land toekennen dat ze nu bezitten. Die gasten gaan constant door met het bouwen van illegale nederzettingen. Israel kent momenteel 163 illigale nederzettingen (dat is landjepik) en jij spreekt over "waarom geen vrede, is islam?". Wil je vrede? Kijk hoe Israël vrede kapot maakt:

Israel approved record 14,000 settlements during peace!!!!
http://rt.com/news/155700-israel-settlements-record-palestine/

Israel to build 1500 more homes in settlements

Israel announces plans for 1400 new settlement homes
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-25681436

Israel Expands Settlements to Rebuke Palestinians
http://www.nytimes.com/20(...)ft-condemnation.html

Dismay at more Israeli illegal settlements 12 juni 2014
http://www.theguardian.co(...)-illegal-settlements

Hoe wil je zou vrede onderhouden? Wij hebben vrede, ik steel van jouw huis en beklaag me dan over raketten? Israël steelt land en jij ziet islam als reden voor oorlog..

Werkelijk om van te kotsen :r
pi_142931422
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Medi het volgende:
Vrede gekend? Hmz ja gaat een beetje moeilijk als je andermans land steelt niet?
Nou, waar ging die hele discussie dan over.....
pi_142931572
Troll alert. Het is al goed kerel. Het is mij nu wel duidelijk dat jij zelf afkomstig bent uit Israël en mede niet objectief naar dit alles kunt kijken. Je kunt er niks aan doen /care. Verbaas me slechts dat jij niet in Israël zit.. maar wellicht is dat wel zo. Het is hoe dan ook te ziek voor woorden dat sommigen hier het doden van vrouwen en kinderen goed praten.

Neemt hier een voorbeeld aan en een fijne avond.
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:26:03 #188
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142932315
Ben je eigenlijk nog een volk als je al 2500 jaar niet bij elkaar woont?
Prrrrr
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:00:52 #189
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_142938850
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:29 schreef Medi het volgende:

[..]

Dus als jouw land beetje bij beetje werd afgepakt, je stad werd belegerd en afgesloten van de buitenwereld en je als tweederangsburger werd behandeld, dan zou je niks doen en toekijken? Je mis de "reden" voor waarom de Palestijnen doen wat ze doen. Kijkt naar regering van Abbas. Ze vuren geen raketten af, willen Israël erken en wat doet Israël? Doorgaan met bouwen van illegale nederzettingen.

Leest hier:
http://www.telegraph.co.u(...)sponse-to-Hamas.html
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.602334
http://www.independent.co(...)thority-9496511.html

Dit zou jij "OK" vinden? Hier zou jij met geen vinger tegen verzetten?

[..]

Men steelt land, verenigt huizen en levens. Vervolgens als er een raket wordt afgeschoten in wanhoop dan is het "zelfverdediging" waarbij duizenden burgers worden gedood. Het is hoe dan ook shit met Israël. Tyfus terroristenstaat :r

mijn mening is mijn mening en al post je 6 miljoen links, dan nog blijf ik erbij "waar 2kijven hebben er 2 schuld"

terug onder je steen, fruit
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_142939532
Je mening is gebaseerd op niks, mooi weten we dat ook weer. Aan je onderschrift te lezen "minder jodenhaat" trek ik de conclusie dat je zelf van Joods afkomen bent? Respect en al denk ik dat je afkomen je blind maakt voor de feiten en je manier van discussiëren. Och gaan we persoonlijk doen en beledigen? :') Leef en laat leven. Mijn mening is mijn mening, mening.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:13:13 #191
157922 fathank
pi_142946754
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef Medi het volgende:

[..]

Oke is een groot woord, maar ik snap de denkwijze van Israël zeer zeker. "Ben je strijder van Hamas dan zul je nergens veilig zijn. Ook niet als je je doelbewust terugtrekt tussen onschuldige burgers. Dat bloed zal mede aan jouw handen kleven. Ook al schieten we 95% van jou raketten uit de lucht en deren ze ons niet". Dat krijg je nou eenmaal als je al tijden door landen en figuren omringd wordt die jou het liefst terug willen duwen in de zee.

En alsof de gezellige Hamasstrijders niet genieten van dode Joden. Dat is hun levensdoel. Joden uitroeien.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dat kwam door een vuurgevecht met de britten waar er vele arabieren doodgingen, en de veel immigratie van kolonisten /zionisten die voortdurende de lokale bevolking terroriseerde. Pas in 1948 toen er volledige onrecht was gedaan werden ze echt boos
Je zit er flink naast. Net zoals met die 400 dorpen die volgens jou weggejaagd zijn door de Joden. Dat was een reactie op het aanvallen van Joodse gebieden, platbranden van synagogen en andere aanslagen. Dat dankzij het Joodse Boycot van de Arabieren de Joden ondertussen hun eigen bestuursorganen, economie en politie hadden opgebouwd hadden de Arabieren niet op gerekend. Maar dat je überhaupt niet eens ingaat op de samenwerking met Nazi-Duitsland door de Arabieren zegt alweer genoeg. De Arabieren zijn heilig in het conflict en het is allemaal de schuld van de Joden. De moslims hebben helemaal geen schuld in dit conflict.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:52:01 #192
85962 ioko
I Appear Missing
pi_142947456
Beiden kanten dragen schuld, maar ik vind dat Israël nu echt te ver gaat.

De verhouding is totaal zoek tussen actie en reactie. De mensen in Gaza zijn niet in staat om normaal te leven door de blokkade. Dit is de perfecte voedingsbodem voor Hamas. Hamas gebruikt de uitzichtloosheid om het enige te doen wat ze aan actie kunnen doen: raketten schieten.

Dat Israël vervolgens gericht schiet op de locaties van de lancering van die raketten, dat snap ik nog deels. Maar 1200 burgers vermoorden om 10 tunnels op te blazen (iemand ooit gehoord dat Hamas hiermee Israël binnen is gekomen?) is niet meer redelijk.

Het is een beetje alsof een Badr Hari losgaat op een jongetje van 6 omdat hij hem heeft uitgescholden.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_142952401
Ik was altijd neutraal, maar ik heb het onthutsende nieuws gehoord dat een vrouw mishandeld is vanwege het uithangen van een Israelische vlag. Zo zie je maar weer waar de agressie vandaan komt. Dit heeft mij wel helemaal overtuigd dat Israel de goede kant vertegenwoordigd. Zegt het voort!! Laat alle media deze mishandeling verkondigen. Leve Israel!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_142952423
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen. Pleur er mooi een dikke nuke op.

Moet ze allebei niet. Gezeur en gehuil altijd aan beide kanten.
Allemaal doodmaken, beste oplossing.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 12:42:11 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:42:56 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142952462
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef ioko het volgende:

Het is een beetje alsof een Badr Hari losgaat op een jongetje van 6 omdat hij hem heeft uitgescholden.
Eerder op een 18 jarige die gewoon na 1000 keer een waarschuwing gekregen te hebben nog steeds probeert je in elkaar te slaan, op een gegeven moment ram je hem gewoon echt een keer goed tegen de vlakte.
Get woke, go broke!
pi_142954703
Anders namelijk: Onpartijdig.

Beide kanten doen zoveel fout dat er niet echt meer een goed en kwaad bestaat vind ik.
Ik verwacht ook geen oplossing voor dit conflict komende 20 jaar helaas. :{
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:56:04 #197
85962 ioko
I Appear Missing
pi_142955202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eerder op een 18 jarige die gewoon na 1000 keer een waarschuwing gekregen te hebben nog steeds probeert je in elkaar te slaan, op een gegeven moment ram je hem gewoon echt een keer goed tegen de vlakte.
Ook een 18 jarige kun je doodslaan. Jij vindt het proportioneel wat Israël doet?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:11:00 #198
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142958037
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Je zit er flink naast. Net zoals met die 400 dorpen die volgens jou weggejaagd zijn door de Joden. Dat was een reactie op het aanvallen van Joodse gebieden, platbranden van synagogen en andere aanslagen. Dat dankzij het Joodse Boycot van de Arabieren de Joden ondertussen hun eigen bestuursorganen, economie en politie hadden opgebouwd hadden de Arabieren niet op gerekend. Maar dat je überhaupt niet eens ingaat op de samenwerking met Nazi-Duitsland door de Arabieren zegt alweer genoeg. De Arabieren zijn heilig in het conflict en het is allemaal de schuld van de Joden. De moslims hebben helemaal geen schuld in dit conflict.
Die aanvallen waren een reactie op de onterechte verdeling van de VN en het stelen van land door de zionisten, waarbij de joden meteen al meer gebied gingen annexeren. En die dorpen hebben ze inderdaad ontvolkt en platgelegd omdat het in 'hun gebied' zat, gigantisch veel palestijnen hebben ze daarmee verdreven. Maar dat was niet genoeg, tijdens de aanvallen gingen ze nog meer gebied innemen. Sja als jij zoveel gesubsidieerd wordt door de VS kun je ook wel iets moois opbouwen. Er was niet eens te spreken van een een samenwerking tussen N-D en de arabieren, N-D zagen de zionisten als iets anders en vonden het prima als de joden zich gingen vestigen in palestina. (zie artikels Von Mildenstein)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:17:12 #199
157922 fathank
pi_142958239
Dus je ontkent dat ze zich maar wat graag door de moffen lieten financieren en dat de leider van de opstand naar Duitsland ging om moslims te rekruteren voor de SS?

De holocaust is zeker ook een zionistisch verzinsel?

[ Bericht 16% gewijzigd door fathank op 01-08-2014 15:22:36 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:59:35 #200
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142959782
Leer lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: