abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142707549
Israel ^O^
De kant kiezen van een misselijke kinder/vrouwen/non moslim hatende cultuur :')
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_142755575
Over de 1000 doden in Gaza. Staak het vuren verlengt tot middernacht. Mensen kunnen nu terug naar hun vernietigde huizen en bezittingen.

Before:

After:

zaterdag 26 juli 2014 @ 18:47:44 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142755883
Dat was in ieder geval raak.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 juli 2014 @ 11:37:33 #129
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142806747
Mensen die dit goedkeuren :N
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_142825384
#freepalestina
pi_142828017
Geen van beiden, maar als ik per sé een keuze zou moeten maken, heb ik iets meer medelijden met de Palestijnen dan met de Israëliërs, ook al heb ik echt helemaal niks met de Islam.
pi_142858901
quote:
No children left in Gaza!’ Right-wing Israeli mob mocks deaths in anti-Gaza chant

A right-wing Israeli mob has been caught on film seemingly celebrating the deaths of Palestinian children in Operation Protective Edge. Over 1,200 Palestinians have been killed in Israel’s latest offensive, including over 200 children.

The video uploaded onto YouTube on Saturday shows a group of right-wing Israeli activists celebrating the Israeli Defense Force’s incursion into Gaza.

“Tomorrow there’s no teaching in Gaza, they don’t have any children left,” chanted the protesters, waving Israeli flags.

Hamas is terrorisme omdat ze gepikt land niet willen erkennen en burgers proberen te doden. Israel steelt land en dood burgers, maar das "zelf verdediging". Niet dat ik pro hamas ben, alles behalve dat. Dat Hamas en Nethenyhu extreem rechts naar de maan mogen en het daar maar uitvechten.

De VN spreekt van een "mogelijke" oorlogsmisdaad en misdaad tegen de mensheid. Durven we natuurlijk niet hard op te zeggen want holocaust enzo. Verder blijven we in Europa pal achter Israel, ongeacht van wie ze steelt en wie ze dood en of hoeveel.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:10:32 #133
157922 fathank
pi_142859222
Hebben de arabieren het zelf naar gemaakt door tientallen jaren dwars te liggen en alle toenaderingspogingen af te wijzen en te saboteren.
pi_142860823
Toenaderingspogingen.. :') "Ik heb je land met geweld ingepikt en haar bewoners verjaagd en vermoord. Het is tijd voor toenadering.. Ik krijg een groot stuk van je land in bezit en jij mag de oorlogsmisdadigers niet vervolgen (zoals dat nu het geval is)". "Jij gaat niet akkoord..?!" Wat lig je nou dwars? Word tijd voor nog een genocide tegen onbewapende en weerloze burgers. Conclusie: Schuld ligt bij Palestijnen... Aldus wonderenwereld van fathank. Het is weer tijd voor Bert en Ernie hanky

Het is natuurlijk helemaal sneu als je beseft dat de Joden juist werden opgevangen door de Arabieren in tijden dat ze wegvluchten uit Europa. En dat de Palestijnen voorheen honderden jaren in vrede leefden met de Joden. Nu nog in Iran, Marokko, Algerije, Jordaan en vult aan.

Btw: De Arabieren steken geen poot uit en Israel is slechts instaat te doen wat het doet met dank aan EU/VS.
pi_142862058
Jezus, dat zoveel mensen hier het lef hebben om voor Israël op te komen, dat met steun van een haast onaantastbare Israëllobby in de Verenigde Staten en andere delen van het Westen over de Palestijnen heen is gewalst en hen tot op de dag van vandaag uit een soort walgelijke verhevenheid kleineert, terroriseert en uitroeit. Natuurlijk vecht Palestina terug, wat moeten ze in godsnaam anders? Het is een gevecht tegen onrecht en het geweld in dit verzet is niet te vergelijken met het geweld dat Israël gebruikt.

Ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte bij het lezen van sommige pro-Israëlische reacties en vind het al met al een gênante vertoning in dit topic. Het maakt me woest en ik kan me niet eens voorstellen hoe klein mijn frustratie en boosheid moeten zijn vergeleken met die van de Palestijnen zelf.

De plaatjes van Palestijnen en Israëliërs die in 'vrede naast elkaar leven' en de leuzen 'ik ben voor vrede en vind dat al het geweld moet stoppen' vind ik een regelrechte belediging naar het Palestijnse volk toe. Alsof het daarmee zou zijn afgedaan. Doek het op en laat de Israëliërs opflikkeren. Enkel dan is gerechtigheid bereikt.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:31:43 #136
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142862802
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Dastan het volgende:
Jezus, dat zoveel mensen hier het lef hebben om voor Israël op te komen, dat met steun van een haast onaantastbare Israëllobby in de Verenigde Staten en andere delen van het Westen over de Palestijnen heen is gewalst en hen tot op de dag van vandaag uit een soort walgelijke verhevenheid kleineert, terroriseert en uitroeit. Natuurlijk vecht Palestina terug, wat moeten ze in godsnaam anders? Het is een gevecht tegen onrecht en het geweld in dit verzet is niet te vergelijken met het geweld dat Israël gebruikt.

Ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte bij het lezen van sommige pro-Israëlische reacties en vind het al met al een gênante vertoning in dit topic. Het maakt me woest en ik kan me niet eens voorstellen hoe klein mijn frustratie en boosheid moeten zijn vergeleken met die van de Palestijnen zelf.

De plaatjes van Palestijnen en Israëliërs die in 'vrede naast elkaar leven' en de leuzen 'ik ben voor vrede en vind dat al het geweld moet stoppen' vind ik een regelrechte belediging naar het Palestijnse volk toe. Doek het op en laat de Israëliërs opflikkeren. Enkel dan is gerechtigheid bereikt.
Volkomen gelijk. ^O^
Je moet je alleen 1 dingen realiseren:
Over het algemeen weten de mensen gewoon niks hierover en roepen maar wat (vooral in dit topic).
Dat wij in een pro-israel land leven helpt trouwens ook niet echt. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die wel weten dat er maar 1 slachtoffer is in dit 'conflict'.
En goed, dan heb je nog de moslimhatertjes, die vanuit de moslimhaat gaan redeneren. Terwijl dat gewoon totaal irrelevant is, maarja dat zegt ook weer wat over het niveau natuurlijk. Daarom moet je die reacties niet al te serieus nemen.

Als een persoon zich verdiept in dit conflict zal die wel snappen dat Israel verdedigen gewoon extreem dom is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:58:50 #137
157922 fathank
pi_142864141
De joden kregen Israël van de VN. Ze wilden best delen met de arabieren alleen zagen die dat niet zitten. Ze hebben hun kans gehad. Hadden ze hun grote waffel maar waar moeten maken en de joden uit moeten roeien.

En het economische boycot hielp ook niet echt waardoor de Joden hun eigen economie creëerden ten tijde van Nazi Duitsland. En moslimvriend amin hoesseini die naar Duitsland vluchtte om moslims te rekruteren voor de SS deed de arabische zaak ook geen goed.

De arabieren hebben het over zichzelf afgeroepen.

[ Bericht 33% gewijzigd door fathank op 29-07-2014 22:09:45 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:22:04 #138
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142865183
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef fathank het volgende:
De joden kregen Israël van de VN. Ze wilden best delen met de arabieren alleen zagen die dat niet zitten. Ze hebben hun kans gehad. Hadden ze hun grote waffel maar waar moeten maken en de joden uit moeten roeien.

En het economische boycot hielp ook niet echt waardoor de Joden hun eigen economie creëerden ten tijde van Nazi Duitsland. En moslimvriend amin hoesseini die naar Duitsland vluchtte om moslims te rekruteren voor de SS deed de arabische zaak ook geen goed.

De arabieren hebben het over zichzelf afgeroepen.
Flikker op met je onwetendheid.
De joden kregen 56% van het gebied terwijl ze het kleinere volk waren en eerst op 7% van het gebied leefden, de arabieren kregen 43% van het gebied terwijl die 3x zo groot waren qua populatie. Hoe kun je het daar al mee eens zijn? Natuurlijk accepteren de arabieren dat niet.
Daarnaast: De Palestijnen die allemaal gevestigd waren op het het land dat verdeelt werd aan de joden werden verdreven, meer dan 400 dorpen zijn ontvolkt en platgemaakt voor de joden.
Het eerste wat de joden vervolgens deden was meer gebied annexeren.
Tuurlijk accepteer je dat niet. Er is niks met 'het op zich afroepen' als je staat van je gestolen wordt.
pi_142865555
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Dastan op 29-07-2014 22:31:27 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:34:43 #140
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142865813
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Dastan het volgende:
-
Waarom deze edit? :P
pi_142866883
Was bezig met m'n bericht en.toen drukte ik per ongeluk op enter, maar ik zit op een mobiel en wilde meer typen maar dat gaat niet echt op dit ding
  woensdag 30 juli 2014 @ 08:48:57 #142
157922 fathank
pi_142873782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Flikker op met je onwetendheid.
De joden kregen 56% van het gebied terwijl ze het kleinere volk waren en eerst op 7% van het gebied leefden, de arabieren kregen 43% van het gebied terwijl die 3x zo groot waren qua populatie. Hoe kun je het daar al mee eens zijn? Natuurlijk accepteren de arabieren dat niet.
Daarnaast: De Palestijnen die allemaal gevestigd waren op het het land dat verdeelt werd aan de joden werden verdreven, meer dan 400 dorpen zijn ontvolkt en platgemaakt voor de joden.
Het eerste wat de joden vervolgens deden was meer gebied annexeren.
Tuurlijk accepteer je dat niet. Er is niks met 'het op zich afroepen' als je staat van je gestolen wordt.
Oh dat zal vast niks met het Joodse Boycot vanaf 1936 te maken hebben gehad he? Lekker Joden pesten, dat was toen zo in de mode. Ja de Arabieren zijn echt een stel leukerds geweest ja. Ze hebben gegokt en verloren. Ze oogsten wat ze tientallen jaren gezaaid hebben. De geschiedenis gaat verder terug dan 1948. Maar kruip maar lekker in je slachtofferrol, daar zijn moslims zo goed in.
pi_142880340
Het is gewoon allemaal de schuld van de Romeinen. Punt.
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:52:01 #144
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142881799
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Oh dat zal vast niks met het Joodse Boycot vanaf 1936 te maken hebben gehad he? Lekker Joden pesten, dat was toen zo in de mode. Ja de Arabieren zijn echt een stel leukerds geweest ja. Ze hebben gegokt en verloren. Ze oogsten wat ze tientallen jaren gezaaid hebben. De geschiedenis gaat verder terug dan 1948. Maar kruip maar lekker in je slachtofferrol, daar zijn moslims zo goed in.
Nee de joden kochten al land daar gedurende die periode, ze leefden er in vrede. Dus nee heeft er niks mee te maken.
pi_142894685
Luister naar de verslagenheid VN medewerkers. Israel was maar liefst 17 keer meegedeeld dat er vrouwen en kinderen in de opvang centra zaten alvorens die werd gebombardeerd. Resultaat 15 doden en 160 gewonden.

pi_142901693
quote:
De 'humanitaire gevechtspauze' van vier uur die Israël vandaag afkondigde in de Gazastrook, is vervroegd beëindigd. Israël zou de strijd tegen Hamas vanmiddag tussen 14.00 en 18.00 uur stilleggen, maar rond 16.30 uur klonken er alweer ontploffingen in Gaza. Bij een Israëlische luchtaanval op een drukke markt in Gaza zouden vanmiddag vijftien doden zijn gevallen.

Verder raakten meer dan 150 mensen gewond, zei een medewerker van het ministerie van volksgezondheid in Gaza tegen het Amerikaanse persbureau AP.

Volgens het ministerie was het druk op de markt, omdat de inwoners dachten dat de gevechtspauze nog van kracht was. Het Israëlische leger heeft nog niet op het incident gereageerd.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-gevechtspauze.dhtml
Men heeft dus een "humanitaire gevechtspauze", ziet burgers op straat/in de markt en besluit vervolgens om toch een luchtaanval uit te voeren met als gevolg 14 doden en 150 gewonden. Men dood doelbewust burgers, maar das zelfverdediging. Hamas vuurt blind en raakt 9,9 van de 10 keer niks, dat heet terrorisme. Terwijl de eerste land bezet en steelt en de tweede van zich afslaat.

donderdag 31 juli 2014 @ 08:57:43 #147
157922 fathank
pi_142912768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:52 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee de joden kochten al land daar gedurende die periode, ze leefden er in vrede. Dus nee heeft er niks mee te maken.
Inderdaad de Joden leefden er in vrede. Tot de Arabieren in opstand kwamen tegen de Engelsen en de Joodse immigratie. Want he, jullie smerige Joden horen hier niet. Jullie zijn varkens en moeten allemaal dood. Vandaar ook de samenwerking met Nazi-Duitsland die de Arabische Opstand mede financierde.
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:58:47 #148
157922 fathank
pi_142912787
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef Medi het volgende:

[..]

Men heeft dus een "humanitaire gevechtspauze", ziet burgers op straat/in de markt en besluit vervolgens om toch een luchtaanval uit te voeren met als gevolg 14 doden en 150 gewonden. Men dood doelbewust burgers, maar das zelfverdediging. Hamas vuurt blind en raakt 9,9 van de 10 keer niks, dat heet terrorisme. Terwijl de eerste land bezet en steelt en de tweede van zich afslaat.

Eerste aanvallen kwamen wederom van Hamas. Dan moet je geen huilie doen als je een raket terug krijgt op je hoofd.
pi_142912983
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Wow, dat 1 reactie zo vol met leugens kan zitten:

[..]

Ze kregen minder!

[..]

Palestijnen bestaan amper 100 jaar.

[..]

De Palestijnen zijn afstammelingen van de Egyptenaren, Arabieren, Moslims, etc, die gelijktijdig met de oude Joden daar geleefd hebben.

[..]

Jawel hoor, ook de Joden wonen er al 3000 jaar

[..]

Nee hoor, het waren oa de Britten die zeer logisch dachten dat het land van het Osmaanse Rijk daar verdeeld moest worden tussen de daar al wonende Joden, Egyptenaren, Arabieren, Moslims, etc. het werd een piepklein stukje land voor de Joden en heel veel land voor de Egyptenaren, Arabieren, Moslims, etc. Maar dat vele land was niet genoeg. Ze wilden meer en meer. Eigenlijk gewoon geen land voor Joden, daar kwam het op neer.
Ze kregen minder hahahahahahaha
Palestijnen bestaan pas 100 jaar hahahahahaah.
pi_142913113
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Inderdaad de Joden leefden er in vrede. Tot de Arabieren in opstand kwamen tegen de Engelsen en de Joodse immigratie. Want he, jullie smerige Joden horen hier niet. Jullie zijn varkens en moeten allemaal dood. Vandaar ook de samenwerking met Nazi-Duitsland die de Arabische Opstand mede financierde.
Dit is onzin, er begon al veel eerder een opstand die de Joden hadden kunnen verkomen :). Eeuwen geleden leefden ze beiden in vrede samen nadat er twee Joodse opstanden in 66-73 en 132-135 na Christus volgden, die waarschijnlijk honderdduizenden Joden het leven kostten, en toen werden de Joden uit Jeruzalem verdreven, en werden honderdduizenden als slaven weggevoerd.
De Joden waren het degene die opstand voerde tegen het christendom dat door de Romeinen werd gebracht en dat deden de arabieren niet en daarom zijn de joden verdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')