Oke man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Kerftminister het volgende:
Haha ik zei Besiktas voordat die vent het zei.
Kom zitten in de achterzak van KingKong danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Jij misschien.quote:
Atiba Hutchinson, gevaarlijke speler.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef Jorwol het volgende:
http://www.transfermarkt.co.uk/besiktas-jk/startseite/verein/114
+ Demba Ba
Moet te doen zijn
Hutchinson speelt daarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef Jorwol het volgende:
http://www.transfermarkt.co.uk/besiktas-jk/startseite/verein/114
+ Demba Ba
Moet te doen zijn
Ook wel een puntje natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Cara het volgende:
Met Schaken en Te Vrede is niets te doen, laten we nou maar binnen een week een fatsoenlijke spits halen, anders had je niet eens van Aberdeen gewonnen.
Ah joh, 2x een gelijkspel is voldoende. 0-0 thuis en 1-1 in Turkije.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Cara het volgende:
Met Schaken en Te Vrede is niets te doen, laten we nou maar binnen een week een fatsoenlijke spits halen, anders had je niet eens van Aberdeen gewonnen.
Ik ook inderdaad, al is Besiktas wel een stuk beter te doen dan Zenit of Lille denk ik danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij misschien.
Kopenhagen of Standard Luik, daar hoopte ik op.
Daar ben ik dan wel weer blij mee, dan kan ik die nog meepakken voor mn vakantie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef Lastpost het volgende:
Fijne loting, jammer dat we eerst thuis moeten maar ach. Volle bak.
Kunnen ze in ieder geval niet met de handrem erop gaan spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had erger gekund. Lille en Zenit verlies je van. Beter was Kopenhagen of Luik maar hier kun je wel wat mee denk ik. Alleen wel jammer dat we eerst thuis spelen. Weet je na afloop niet of 't genoeg is of niet.
Volgens mij 29 juli.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer wordt die thuiswedstrijd gespeeld?
Ach, nu kan je thuis winnen en uit 10-0-0 spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had erger gekund. Lille en Zenit verlies je van. Beter was Kopenhagen of Luik maar hier kun je wel wat mee denk ik. Alleen wel jammer dat we eerst thuis spelen. Weet je na afloop niet of 't genoeg is of niet.
29e of 30equote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer wordt die thuiswedstrijd gespeeld?
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
We hebben alleen nog maar 1 week om nieuwe spelers in te schrijven.
Van Geel moet dus echt tempo maken.
Bedankt.quote:
Inschrijven voor de voorrondes of inschrijven voor het hele Europese seizoen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
Voor de voorrondes idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inschrijven voor de voorrondes of inschrijven voor het hele Europese seizoen?
Alleen voor de voorrondes lijkt me toch hé?
Is gratis voor scc's hé.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Ludacriss het volgende:
Gaat een spannende pot worden, zeker nu Besiktas Demba Ba heeft gehaald. Wanneer begint kaartverkoop?
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij betekend voorronde ook voor gehele seizoen toch?
Ja klopt alleen sinds dit jaar geen SCC omdat ik de helft van de wedstrijden zeker niet meer kan kijken. Moet het nu doen met een simpele clubcard helaas...quote:
Waarschijnlijk heeft het met geld te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn die boys als Pelle, en Janmaat niet vertrokken nadat ze met ons die voorrondes hebben gespeeld, Newcastle en Southamption spelen geen champions league toch.
Ik denk dat al die gasten ongeduldig zijn en niet kunnen wachten tot een deal rond is en daar kunnen beginnen, misschien ingegeven uit angst dat een deal alsnog afketst (niet ongebruikelijk in het voetbal). Bovendien willen ze natuurlijk liever zolang mogelijk de voorbereiding meemaken bij een nieuwe club.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn die boys als Pelle, en Janmaat niet vertrokken nadat ze met ons die voorrondes hebben gespeeld, Newcastle en Southamption spelen geen champions league toch.
Uitvak is voldoende volgens mij, anders hadden ze heus niet die wandjes eruit gesloopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef Caland het volgende:
Wel een mooi potje thuis. Nu krijgen die Turkjes toch gewoon weer G en GG omdat de capaciteit van het uitvak hoger moet zijn bij Europese wedstrijden?
Een paniek aankoop in de spits.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
In ieder geval heeft ie al een hotel geregeld. 5 sterren uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Er gaan geruchten dat HMF een aantal privejets beschikbaar stelt.
Wat heeft Van Geel nou gezegd deze week? Juist ja, geen rare aankopen omdat die vCL gespeeld wordt.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
Je kan ook gewoon naar Spangen gaan en daar kijken. Lijkt het net alsof je erbij bent. #budgettip
Je kan ook gewoon naar Spangen gaan en daar kijken. Lijkt het net alsof je erbij bent. #budgettip
De man die wel even wat mondjes gaat snoerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:50 schreef Muto het volgende:
Wel een voordeel: een goede wedstrijd van Schaken en hij wordt meegenomen door die Turken. Win-win.
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League_2014/15quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Ken die turken amper, maar als ze zo eventjes 10 miljoen aftikken voor een spits van Chelsea verwacht ik geen gemakkelijke avondjes. Daarbij hebben ze natuurlijk 2 wedstrijden thuispubliek.
Ik had toch inderdaad stukken liever die Denen of Belgen gezien.
Is er al bekend wie we kunnen loten mochten we het deze ronde niet redden?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Ken die turken amper, maar als ze zo eventjes 10 miljoen aftikken voor een spits van Chelsea verwacht ik geen gemakkelijke avondjes. Daarbij hebben ze natuurlijk 2 wedstrijden thuispubliek.
Ik had toch inderdaad stukken liever die Denen of Belgen gezien.
Is er al bekend wie we kunnen loten mochten we het deze ronde niet redden?
Ik zie een Krasnodar aankomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooralsnog clubs uit het linkerrijtje maar volgens mij is de kans best groot dat we dan alsnog een geplaatste status krijgen en clubs uit het rechterrijtje loten.
Ok. Kan nog alle kanten op dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooralsnog clubs uit het linkerrijtje maar volgens mij is de kans best groot dat we dan alsnog een geplaatste status krijgen en clubs uit het rechterrijtje loten.
Uit Mulder opstellen dan, die is expert in tijdrekken vanaf minuut 1.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen....
Maar Besiktas pakken we. Thuis 2-0 winnen en dan uit lekker tijdrekken.
Omgeving Feyenoord en Tarwewijk niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
Zullen we dat thuis ook maar doen dan. Hahn kan er namelijk niet veel van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uit Mulder opstellen dan, die is expert in tijdrekken vanaf minuut 1.
Geen idee, niks van de voorbereiding gezien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we dat thuis ook maar doen dan. Hahn kan er namelijk niet veel van.
UEFEYENOORDquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou Besiktas..dat had een stuk zwaarder gekund..
Racist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we dat thuis ook maar doen dan. Hahn kan er namelijk niet veel van.
Eerst maar eens wachten hoe de selectie eruit komt te zien. Met deze spelers win je nog niet van Roda.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:06 schreef satecl het volgende:
Ja die Turken pakken we wel hoor. Echt een groot voordeel dat we eerst thuis spelen.
Het zit wel erg diep he, dat aantrekken van Bouhla?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef De_Pel het volgende:
Vooral die geitenbevredigers onderschatten, met ons leeggetrokken team wat draait op jeugdspelers en een geblesseerde marokkaan
Dit ja, Godverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef De_Pel het volgende:
Vooral die geitenbevredigers onderschatten, met ons leeggetrokken team wat draait op jeugdspelers en een geblesseerde marokkaan
Zwarte piet moet blijven.quote:
Hij is nog helemaal niet geblesseerd. Als we door Boula deze voorronde doorkomen dan is het al een topaankoop, zelfs als hij de rest van het seizoen geblesseerd is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef De_Pel het volgende:
Moah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zit wel erg diep he, dat aantrekken van Bouhla?
Een speler kopen die gemiddeld 60% van zijn wedstrijden mist is per definitie een slechte keuze, ook als het toevallig toch goed uitpakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is nog helemaal niet geblesseerd. Als we door Boula deze voorronde doorkomen dan is het al een topaankoop, zelfs als hij de rest van het seizoen geblesseerd is.
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een speler kopen die gemiddeld 60% van zijn wedstrijden mist is per definitie een slechte keuze, ook als het toevallig toch goed uitpakt.
Hoe dan ook volslagen onzinnig dat mensen denken dat we wie dan ook 'wel even pakken'.
Uitgaande van zijn gemiddelde inzetbaarheid betaal je dan 1,26 miljoen per 34 wedstrijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens.
Dat eerste ook, als je een transfersom betaald.
Maar Boulahrouz kost je over een heel jaar gezien een keer 500k aan salaris, daar kun je best een gokje voor wagen.
Op zich hoeft hij ook niet 34 wedstrijden basis te staan wmb. Gewoon een goede aanvulling op de selectie, zijn speelminuten zou ik graag afhankelijk zien van hoe goed de jeugd zich ontwikkelt. Ervaren mandekker, er kan er hard inklappen. Als je kijkt waar het vaak ontbreekt bij onze jonkies denk ik dat hij ze best wel veel kan leren, en dat hij in de nodige wedstrijden wel van toegevoegde waarde kan zijn (zoals tegen een Besiktas inderdaad).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uitgaande van zijn gemiddelde inzetbaarheid betaal je dan 1,26 miljoen per 34 wedstrijden.
Overigens verwacht ik dat hij meer pakt dan 5.
Het gaat niet om een periode van 1 of 2 seizoenen he. Dat is zijn gemiddelde van de afgelopen 8 (!!!) jaar. Dan gaat het niet meer over "toeval" of "pech/geluk", dan is hij gewoon chronisch ongeschikt voor topsport.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich hoeft hij ook niet 34 wedstrijden basis te staan wmb. Gewoon een goede aanvulling op de selectie, zijn speelminuten zou ik graag afhankelijk zien van hoe goed de jeugd zich ontwikkelt. Ervaren mandekker, er kan er hard inklappen. Als je kijkt waar het vaak ontbreekt bij onze jonkies denk ik dat hij ze best wel veel kan leren, en dat hij in de nodige wedstrijden wel van toegevoegde waarde kan zijn (zoals tegen een Besiktas inderdaad).
Verder is het natuurlijk wel een beetje miereneuken om geldverspilling per wedstrijd uit te drukken, want dan kan ik nog wel een paar spelers noemen die hun salaris niet opgebracht hebben..
Voorlopig hebben we al een aantal seizoen erg weinig blessres, ja ik klop t wel ff af, en hebben we eerder gezien dat prestaties uit het verleden niet alles zeggen
Tja, maar jullie kunnen CL halen en zij niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Hoog tijd overigens dat dat walgelijke puntensysteem eens op de schop gaat
Over de afgelopen 3 jaar meer gepresteerd dan PSV, maar die mogen met een beetje geluk tegen de nummer 4 van de Oostenrijkse jupiler league.
PSV heeft (veel) meer gepresteerd in Europa.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:41 schreef De_Pel het volgende:
Over de afgelopen 3 jaar meer gepresteerd dan PSV, maar die mogen met een beetje geluk tegen de nummer 4 van de Oostenrijkse jupiler league.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:41 schreef De_Pel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
We hebben niks gepresteerd in Europa.
wij hebben niet eens gespeeld in Europaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
We hebben niks gepresteerd in Europa.
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef Multiply het volgende:
Ik mag hopen dat hij de competitie bedoelt.
Iedereen met een Turkse achtergrond weren, net zoals ze in veel plaatsen in ons land doen met Rotterdam en omgeving.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Maastoren het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar gezien het aantal Turken in NL kan het nooit goed gaan bij de thuiswedstrijd
Bijna alle Turken in NL hebben dubbele nationaliteit....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Iedereen met een Turkse achtergrond weren, net zoals ze in veel plaatsen in ons land doen met Rotterdam en omgeving.
Tenzij SCC.
Dubbel, dus ook Turks. Dus je kunt ze op basis daar van weren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bijna alle Turken in NL hebben dubbele nationaliteit....
Dubbele thuiswedstrijd voor Besiktasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Maastoren het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar gezien het aantal Turken in NL kan het nooit goed gaan bij de thuiswedstrijd![]()
Dit is een vorm van discrimeren lieverd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:24 schreef H.FR het volgende:
Dubbel, dus ook Turks. Dus je kunt ze op basis daar van weren.
Nee, johquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is een vorm van discrimeren lieverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Wel johquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:05 schreef eight het volgende:
Best tevreden met de loting. Dat het niet gemakkelijk gaat worden wisten we al
Ik heb wel zin in die pot trouwens, qua sfeer wel gelijk een goed begin van het seizoenquote:RUTTEN CONTENT NA LOTING
Fred Rutten had voorafgaand aan de loting voor de voorronde van de Champions League geen voorkeur voor één van de vijf tegenstanders. De hoofdtrainer kon uiteindelijk goed leven met Besiktas. ‘Dit is een mooie tegenstander’, vertelde hij tijdens een persconferentie die kort na de loting plaats vond. ‘Ik heb begrepen dat we Besiktas de komende periode twee keer kunnen bekijken. We gaan ons goed voorbereiden op deze tegenstander.’
Feyenoord speelt op 29 of 30 juli eerst thuis tegen de nummer drie van Turkije. ‘We moeten sowieso voor de winst gaan, ongeacht of we eerst uit of eerst thuis spelen’, sprak Rutten. ‘Thuis zullen we in elk geval direct een signaal moeten afgeven. Het is duidelijk dat Feyenoord dit seizoen graag op het Europese podium wil acteren, deze club is daar aan toe. Besiktas wil de Champions League in, maar dat willen wij ook. Het kan een mooie ontmoeting worden.’
Woorden van gelijke strekking sprak doelman Erwin Mulder na de loting. ‘Het zal zowel in De Kuip als in Turkije een heksenketel worden. Dat zijn voor voetballers heel mooie ervaringen. Twee jaar geleden zijn we er in de voorronde van de Champions League tegen Dinamo Kiev dichtbij geweest om door te komen. We speelden toen heel goed en hadden moeten winnen. Dat is toen niet gelukt, dus dan moet het nu maar gebeuren.’
Ook Lex Immers vertelde uit te kijken naar de sfeer bij beide wedstrijden tegen Besiktas. ‘Het is voor een voetballer heerlijk om in zo’n wedstrijd in een uitverkochte Kuip te spelen en te worden opgezweept door het publiek. Een zelfde sfeer kunnen we waarschijnlijk in Turkije verwachten. Het zal niet makkelijk worden om de volgende ronde te halen, maar een club als Feyenoord is het aan zichzelf verplicht om thuis te geven in dit soort wedstrijden.’
De directie van Feyenoord volgde vrijdag de loting rechtstreeks in een van de kantoren van De Kuip. Technisch directeur Martin van Geel liet aansluitend in een eerste reactie weten dat hij in Besiktas een aantrekkelijke tegenstander ziet voor Feyenoord. ‘We zien mogelijkheden’, zegt hij. ‘Onze voorkeur ging tijdens de loting niet uit naar Zenit of Lille. De wedstrijd tegen Besiktas is in elk geval een heel aantrekkelijk affiche.’
BRON: Feyenoord-site
Blijf eens van de drugs af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef GwaiLow het volgende:
Dit met zonder probleem gewonnen worden. En hebben jullie tegen evt Arsenal of Napoli ook wel een kansje.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef GwaiLow het volgende:
Dit met zonder probleem gewonnen worden. En hebben jullie tegen evt Arsenal of Napoli ook wel een kansje.
Dat doen ze in Almelo ook maar dan met Rotterdammers in plaats van Turken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is een vorm van discrimeren lieverd.
De geruchtenmolen geeft meestal wel aan of er iets staat te gebeuren, ik denk dat we (hopelijk) op tijd een nieuwe spits binnen hebben (die Franse laagvlieger, geen idee of ik me daar echt op moet verheugen). Verder zal het wel redelijk blijven zoals het nu is, hopelijk met De Vrij er nog bij, de eerste pot:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:08 schreef Gert het volgende:
Welke spelers komen er nog bij? Staat Schaken straks weer rechtsbuiten? En wie wordt de spits? Blijft Clasie? Is de voor een groot deel weggekochte achterhoede weer op tijd op orde? Lijken me relevante vragen voordat je überhaupt iets quasi-zinnigs kunt zeggen over een kans maken tegen Besiktas.
Ik zou de verdediging even spiegelen, maar verder klopt dat ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De geruchtenmolen geeft meestal wel aan of er iets staat te gebeuren, ik denk dat we (hopelijk) op tijd een nieuwe spits binnen hebben (die Franse laagvlieger, geen idee of ik me daar echt op moet verheugen). Verder zal het wel redelijk blijven zoals het nu is, hopelijk met De Vrij er nog bij, de eerste pot:
--------------------------Mulder--------------------------
Kongolo---Mathijsen---De Vrij----Bouhlarouz
----Vilhena----Clasie---Immers--------------------
Manu/Schaken--------------------- Boetius-------
---------Te Vrede/Achahbar/aankoop------------
Ja, ik heb het nu vlnr staan, niet als veldbezetting,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou de verdediging even spiegelen, maar verder klopt dat ja.
Oogt een beetje knullig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu vlnr staan, niet als veldbezetting,
Ok, donequote:
quote:De sterke en zwakke punten van Feyenoord-opponent Besiktas
vrijdag 18 juli 2014 om 15:15 door Yorick Hokke
Feyenoord moet het in derde voorronde van de Champions League opnemen tegen Besiktas, dat vorig seizoen uitgesloten was van deelname aan Europees voetbal. Om een beeld te krijgen van de Turkse opponent, maakte VoetbalPrimeur een scoutingsrapport op.
De coach
Besiktas staat sinds de zomer van 2013 onder leiding van Slaven Bilic. De Kroatische oefenmeester stond in het verleden aan het roer bij onder meer Hajduk Split en Lokomotiv Moskou en had tussen 2006 en 2012 de leiding over het nationale elftal van Kroatië. Bilic staat bekend als een trainer met de nodige temperament. Zo werd de 45-jarige coach in september vorig jaar door de Turkse voetbalbond voor drie wedstrijden geschorst, nadat hij zich had misdragen tijdens de competitiewedstrijd tegen Galatasaray.
Sterke punten:
Goede spits
Met de aankoop van Demba Ba heeft Besiktas er sinds vorige week een spits van naam bij. De Senagalees werd voor ruim tien miljoen euro overgenomen van Chelsea, waar hij niet op een basisplaats kon rekenen. Bij zijn vorige club Newcastle United liet Ba met 29 doelpunten in 54 wedstrijden echter zien dat hij over een 'torinstinct' beschikt. De Feyenoord-defensie is dus gewaarschuwd.
Heksenketel
Zoals wel vaker het geval is bij Turkse clubs kan ook Besiktas doorgaans rekenen op een fanatieke aanhang. Doordat het eigen Inonu-stadion momenteel wordt verbouwd, bestaat de kans dat de thuiswedstrijd van Besiktas tegen Feyenoord wordt gespeeld in het Olympisch Stadion in Istanbul.
Met een capaciteit van 81.283 toeschouwers is dat het grootste stadion van Turkije en dus moet Feyenoord voorbereid zijn op een intimiderende sfeer. Dat de steun van de supporters in thuiswedstrijden regelmatig doorslaggevend is voor het resultaat van Besiktas, bleek vorig seizoen wel. In de competitie wist alleen het Galatasaray van Wesley Sneijder drie punten mee te nemen (0-3).
Spelmaker met Nederlandse achtergrond
De naam van Oguzhan Özyakup klinkt u misschien bekend in de oren. De inmiddels 21-jarige middenvelder groeide op in Zaandam en doorliep de jeugdopleiding van AZ. Vervolgens werd hij in 2008 weggeplukt door Arsenal, waar hij lange tijd als een van de grootste talenten van de club werd beschouwd. Ondanks zijn debuut in de Londense hoofdmacht bleef een echte doorbraak uit, waarna hij in 2012 bij Besiktas belandde.
Bij de club uit Istanbul is hij inmiddels een van de belangrijkste spelers. De spelmaker is vrijwel altijd zeker van een basisplaats en maakte vorig seizoen zes doelpunten in de Turkse Süper Lig.
Zwakke punten
Kwetsbaar
Atiba Hutchinson kennen we in Nederland nog van zijn tijd bij PSV. De Canadees was in Eindhoven een vaste waarde, maar defensief kwam hij soms wat kwetsbaar over. Trainer Bilic zal dat ongetwijfeld ook hebben gemerkt, want bij Besiktas speelt Hutchinson voornamelijk als middenvelder. Desondanks hoeft Feyenoord niet te schrikken van de aanwezigheid van de Canadees.
Uitwedstrijden
In uitwedstrijden presteerde Besiktas vorig seizoen een stuk minder. De ploeg van Bilic verloor op vreemd terrein liefst zes keer en kwam vijf keer niet verder dan een gelijkspel. Dat biedt hoop voor Feyenoord, dat juist in de eigen Kuip moeilijk te verslaan is en eind deze maand ongetwijfeld kan rekenen op de onvoorwaardelijke steun van het Legioen.
Bron
Ja, kan op zich ook, eventueel met een ietwat inzakkende Immers en een 4-4-2 met ruit en De Boeet en Manu als spitsenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef PIETR het volgende:
Hahn
Boulahrouz - De Vrij - Mathijsen - Kongolo
Clasie - Vormer - Vilhena
Manu - Immers - Boetius
Ideetje voor de thuiswedstrijd? Te Vrede en Schaken ben ik niet zo kapot van ..
5-3-2 met boetius en manu gewoon spelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef PIETR het volgende:
Hahn
Manu - Immers - Boetius
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:26 schreef Nober het volgende:
Demba Ba gaat jullie slopen op aangeven van Hutchinson maar jullie zullen de stad wel gaan slopen.
Hoezo Hahn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef PIETR het volgende:
Hahn
Manu - Immers - Boetius
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat je het "gelul" noemt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:27 schreef exile79 het volgende:
Gaat dat gelul over de 'mogelijke opstelling' nou nog vier weken door hier?
Zal wel meevallen, over 11-12 daagjes spelen we al tegen Besiktas en dan zullen we wel een redelijk definitief beeld hebben. Nu Schaken nog op RB wordt gezet en De Vrij, Clasie en Boetius nog niet terug waren is er nog wel het een en ander te speculeren jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:27 schreef exile79 het volgende:
Gaat dat gelul over de 'mogelijke opstelling' nou nog vier weken door hier?
Ok. Geklooi dan. Ik vind het in elk geval onzinnig. Het is toch gewoon afwachten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat je het "gelul" noemt.
Gelieve iedereens mening waarderen.
Het was een fatoe lieverdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok. Geklooi dan. Ik vind het in elk geval onzinnig. Het is toch gewoon afwachten?
Hij is alleen slechter dan Mulder, Lamprou kan helemaal niks, elke vrije trap is een goal bij hem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoezo Hahn?
Hahn is slechter dan Mulder en Lamprou.
Was bij Jong Oranje ook gewoon een drama.
En alle andere kwaliteiten die je nodig hebt als keeper in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lamprou was wel een held hoor. Een echte Feyenoorder. Had alleen z'n lengte niet echt mee...
Laatste wedstrijd AZ gemist? Schitterende save bij een vrije trap, Mulder zou'm door hebben gelaten (zoals hij wel vaker heeft gedaan bij vrije trappen... (groningen))quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:37 schreef Kerftminister het volgende:
Lamprou kan helemaal niks, elke vrije trap is een goal bij hem.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
Och jij bent zo'n typische Mulder hater.
Als Mulder op doel, dan zelfs Hahn > Schaken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:52 schreef RetRy32 het volgende:
Ook Manu ipv Schaken, want Manu > Schaken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ga derde worden in de CL en in de eerste ronde van de EL eruit vliegen.
8x BMI in het nieuwe Feyenoord shirt?quote:
Helemaal mee eens. Weg met Mulder! Hup Lamprouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Mulder een degelijke Feyenoord keeper.
Ik vind alleen dat Lamprou eerst een fatsoenlijke kans moet krijgen.
Is er transfernieuws rondom De Vrij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat Lowie De Vrij wel zou meenemen, 8 miljoen voor De Vrij is waardeloos
En bij jullie Lex Immersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Don't worry, Hutchinson staat daar centraal op het middenveld, is de veddete lol.
quote:"Lazio Roma en Feyenoord lijken af te stevenen op een akkoord over Stefan de Vrij. De verdediger van de Rotterdammers stond al voor het WK in de belangstelling van de Italiaanse club, maar tot een akkoord kwam het nooit. Nu zou Lazio het bod hebben verhoogd tot zeven miljoen, bijna zo hoog als Feyenoord eist. Komende zondag zouden beide clubs elkaar treffen en wil Lazio 8 miljoen op tafel leggen om de deal af te ronden."
Mocht ik dat van plan zijn zal ik weggaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Scheer je weg man, als je onzin gaat uitkramen.
Maar dat deed je al, grote vriend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht ik dat van plan zijn zal ik weggaan.
Waarom was hij volgens jou drie keer zo goed toen als de Vrij nu is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, omdat er toen geen Wk was was hij minder goed..
Ofzo.
Heb je hem niet zien spelen dat seizoen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
Waarom was hij volgens jou drie keer zo goed toen als de Vrij nu is?
Dat mag jij gerust vinden, maar kom dan inhoudelijk met wat sterkers dan die WK-opmerking, want dat slaat de plank volledig mis natuurlijk.quote:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
want dat slaat de plank volledig mis natuurlijk.
Tja, dit wordt weer zo'n welles-nietes discussie die uiteindelijk op niets uitdraait.quote:
Vertonghen stak er met kop en schouders bovenuit in een meer dan prima Ajax, De Vrij zou ik niet tot de 2 beste spelers van Feyenoord rekenen dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dit wordt weer zo'n welles-nietes discussie die uiteindelijk op niets uitdraait.
Vertonghen maakte Ajax kampioen. De Vrij is zo'n beetje de beste verdediger van dit WK en speelde een prima seizoen bij Feyenoord. Ik vind dat ze gelijkwaardig zijn. Jij vindt dat Verthongen drie keer beter is. Einde discussie.
Ik denk dat de Vrij het een stuk lastiger had gehad in een systeem met vier verdedigers ipv 5. Maar als je alleen naar de eredivisie kijkt en Vertonghen toen vergelijkt met de Vrij nu, was Vertonghen echt wel verder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dit wordt weer zo'n welles-nietes discussie die uiteindelijk op niets uitdraait.
Vertonghen maakte Ajax kampioen. De Vrij is zo'n beetje de beste verdediger van dit WK en speelde een prima seizoen bij Feyenoord. Ik vind dat ze gelijkwaardig zijn. Jij vindt dat Verthongen drie keer beter is. Einde discussie.
Van wie mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Muto het volgende:
Als een Veltman-De Vrij discussie niet mag, zullen we dan een Vertonghen-De Vrij discussie ook maar niet doen?
Veltman-De Vrij werd zeker gevoerd door iemand met een drie dubbel jodenbril.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Muto het volgende:
Als een Veltman-De Vrij discussie niet mag, zullen we dan een Vertonghen-De Vrij discussie ook maar niet doen?
begon volgens mij tussen syntix en hmfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veltman-De Vrij werd zeker gevoerd door iemand met een drie dubbel jodenbril.
Ik denk niet dat er nu überhaupt nog mensen zijn die Veltman beter vinden dan de Vrij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef Muto het volgende:
Ah, jammer.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertonghen stak er met kop en schouders bovenuit in een meer dan prima Ajax, De Vrij zou ik niet tot de 2 beste spelers van Feyenoord rekenen dit seizoen.
Maar prima, laten we kappen dan.
Nou goed dan. Misschien was Vertonghen wel een stuk verder. Ik ben niet helemaal objectief wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat de Vrij het een stuk lastiger had gehad in een systeem met vier verdedigers ipv 5. Maar als je alleen naar de eredivisie kijkt en Vertonghen toen vergelijkt met de Vrij nu, was Vertonghen echt wel verder.
Nou... Ik geloof dat ze er zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nu überhaupt nog mensen zijn die Veltman beter vinden dan de Vrij.
De beste zijn in een elftal in een hooguit matige competitie is wat anders als statistisch gezien de beste verdediger zijn op het hoogste toernooi ter wereld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertonghen stak er met kop en schouders bovenuit in een meer dan prima Ajax
Als je gelijk op het tijdstip dat de verkoop begint die kaarten haalt moet dat geen probleem zijn lijkt me. Verwacht wel dat ze zeer snel weg zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:53 schreef Sloggi het volgende:
Zal een clubcard waarschijnlijk voldoende zijn om kaarten te krijgen voor Besiktas thuis?
Ik zal mijn cc eens op gaan graven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gelijk op het tijdstip dat de verkoop begint die kaarten haalt moet dat geen probleem zijn lijkt me. Verwacht wel dat ze zeer snel weg zijn.
Higdonquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef PIETR het volgende:
Bas Dost waarschijnlijk niet naar Feyenoord, aldus zijn zaakwaarnemertBen benieuwd wie tweede keus is ..
Jhon van Beukeringquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef PIETR het volgende:
Bas Dost waarschijnlijk niet naar Feyenoord, aldus zijn zaakwaarnemertBen benieuwd wie tweede keus is ..
quote:In memoriam: Bryce Frederiksz
Het nieuws van het verongelukte vliegtuig MH17 komt hard aan. Tijdens de ramp kwamen 298 onschuldige passagiers om het leven, waaronder 192 Nederlanders. Wij ontvingen het droevige bericht dat ook een lid van FR12 slachtoffer is geworden van het ongeluk. Bryce Frederiksz, op de site bekend onder de naam Brycefr1-3, is tijdens de vliegramp omgekomen, evenals zijn vriendin Daisy Oehlers. Hij was naast supporter van Feyenoord zelf ook actief in het voetbal, als spelers van WCR 2.
Het is niet te bevatten hoe aan het prille leven van beiden, zo abrupt een einde is gekomen. Klik hier om een steunbetuiging te plaatsen op het condoleanceregister van Bryce Frederiksz en Disy Oehlers.
Wij wensen familieleden, vrienden en kennissen waarvan iemand van het leven is beroofd door deze ramp veel sterkte toe met het verlies van hun dierbaren.
De FR12-crew
Ah. Dat is maandag dus rond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef PIETR het volgende:
Bas Dost waarschijnlijk niet naar Feyenoord, aldus zijn zaakwaarnemert
Dan ga ik echt huilen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Muto het volgende:
Uiteindelijk zal Havenaar wel gehaald worden...
Als hij al eerste keus is...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef PIETR het volgende:
"Zo vaak"? Heeft veel meer centraal gespeeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:10 schreef RetRy32 het volgende:
Godver, mensen die beweren dat Vertonghen goed is
Die gozer mag god op zijn blote knieën bedanken dat hij geen rood kreeg voor de penalty die hij tegen Algerije veroorzaakte door slecht inschattingsvermogen en zijn gebrek aan snelheid.
En leuk hoor, in de Eredivisie leuk door het midden opkomen en leuk doen, maar er is wel een reden dat hij zo vaak linksback speelt bij Tottenham
15 van de 35 is gewoon vaak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
"Zo vaak"? Heeft veel meer centraal gespeeld.
volgens mij is het 12 van de 33 maar ok, overigens speelde hij linksback vanwege een blessure (Danny Rose).quote:
Volgens mijn bron klopt ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij is het 12 van de 33 maar ok, overigens speelde hij linksback vanwege een blessure (Danny Rose).
Met zo'n achternaam moet het wel goed gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Muto het volgende:
Uiteindelijk zal Havenaar wel gehaald worden...
Ok, klopt, maar hij kan alsnog niet verdedigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij is het 12 van de 33 maar ok, overigens speelde hij linksback vanwege een blessure (Danny Rose).
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga ik echt huilen.
Wat doet El Hamdawie tegenwoordig.
Kwam er paar dagen geleden een tegen in ander topic, tot de tand gewapend met "de statistieken die uitwijzen dat Veltman ook in verdedigend opzicht beter is dan De Vrij". Wilde maar niet eraan geloven en heel NL, WK-toeschouwers en Herr Louis zagen het verkeerd. Met Veltman had NL wel de finale gehaald. En Denswil was ook nog een tikke beter dan Stefan de De Vrij....tsjaah, ga der maar aan staan danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nu überhaupt nog mensen zijn die Veltman beter vinden dan de Vrij.
quote:negeren tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 19 juli 2014 03:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Kwam er paar dagen geleden een tegen in ander topic, tot de tand gewapend met "de statistieken die uitwijzen dat Veltman ook in verdedigend opzicht beter is dan De Vrij". Wilde maar niet eraan geloven en heel NL, WK-toeschouwers en Herr Louis zagen het verkeerd. Met Veltman had NL wel de finale gehaald. En Denswil was ook nog een tikke beter dan Stefan de De Vrij....tsjaah, ga der maar aan staan dan
Die statistieken dan maar gegoogled was wel benieuwd. Televaag had een onderzoek laten doen voor wat de "eerste seizoenshelft betreft en 1 op 1 situaties en wie de beste score had wat betreft daaruit te komen als winnaar."
Schaken in de spits en de bus parkerenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:38 schreef Cara het volgende:
zonder spits de vCL in![]()
nog liever dat dan Havenaar![]()
Sorry voor die idioot, de rest van ons Ajacieden weten wel dat de Vrij beter is dan Veltman.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Kwam er paar dagen geleden een tegen in ander topic, tot de tand gewapend met "de statistieken die uitwijzen dat Veltman ook in verdedigend opzicht beter is dan De Vrij". Wilde maar niet eraan geloven en heel NL, WK-toeschouwers en Herr Louis zagen het verkeerd. Met Veltman had NL wel de finale gehaald. En Denswil was ook nog een tikke beter dan Stefan de De Vrij....tsjaah, ga der maar aan staan dan
Die statistieken dan maar gegoogled was wel benieuwd. Televaag had een onderzoek laten doen voor wat de "eerste seizoenshelft betreft en 1 op 1 situaties en wie de beste score had wat betreft daaruit te komen als winnaar."
Denswil daarentegenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry voor die idioot, de rest van ons Ajacieden weten wel dat de Vrij beter is dan Veltman.
Klopt natuurlijk niet. Nederland was weltmeister geworden met Clasie in plaats van De Guzman.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zaakwaarnemersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef PIETR het volgende:
Gaat wss naar Lazio toe. Lazio gaat met Feyenoord om de tafel binnenkort. 8 miljoen volgens Sky Italia..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:17 schreef Herqules het volgende:
De Vrij is het niveau van Feyenoord ontgroeid , kan wel 3 stappen omhoog naar Ajax ofzo. Is er al wat bekend over een transfer van de Vrij?
Bij Lazio is hij tenminste zeker dat hij in de basis staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:31 schreef arjan1112 het volgende:
De Vrij is toch de beste verdediger van het WK ? dan moet ie niet naar Lazio of Porto gaan ... maar naar Manchester United
Hij heeft gelijk, maar moet niet constant in de media zitten huilen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef TC03 het volgende:
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=26998
Ik word zo moe van Van Hanegem.
Met Clasie vanaf het begin tegen Argentinië ipv de heilige De Jong die in die wedstrjid nauwelijks van nut was, had ik het nog moeten zien. Spel van Oranje knapte flink op toen Clasie er in kwam (aansluiting).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niet. Nederland was weltmeister geworden met Clasie in plaats van De Guzman.
Wat zou hij dan moeten doen? Het is niet de makkelijkste man om een officiele functie te geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:12 schreef Happel het volgende:
Hij heeft gelijk, maar moet niet constant in de media zitten huilen.
Het bestuur zal het nooit hardop zeggen, maar ze zitten gewoon niet op hem te wachten. Die relatie is al jaren bekoeld.
"Willem is Willem"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef TC03 het volgende:
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=26998
Ik word zo moe van Van Hanegem.
Van Hanegem is gewoon een moeilijk figuur. Daarnaast was hij succesvol als trainer en voetballer, niet als beleidsman. Hij moet z'n plaats kennen ipv continu te gaan zitten huilen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Willem is wel een clubicoon en een van de grootste nog levende Feyenoorders. Zo'n iemand mag je best een functie geven binnen de club naar mijn mening. Maar goed, de directie zat er niet echt op te wachten dus dan houdt het op, ook voor Willem. Hij wilde het volgens mij nog gratis doen ook, niet voor de zeven ton van Van Geel.
Vind ik eigenlijk ook wel.. Er zijn oud-voetballers die na hun carrière belangrijke functies krijgen bij een club, maar Van Hanegem heeft daar niet de intelligentie en de capaciteiten voor. En als 'adviseur' voegt hij weinig toe.. daarmee zou je eigenlijk een signaal geven dat de zittende technische staf het niet alleen kan. Van Hanegem is een clubicoon maar alles heeft zijn tijd en de tijd van Willem is wel een beetje voorbij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Hanegem is gewoon een moeilijk figuur. Daarnaast was hij succesvol als trainer en voetballer, niet als beleidsman. Hij moet z'n plaats kennen ipv continu te gaan zitten huilen.
Het er ook vanaf of die topclubs goede verdedigers nodig hebben. Maar goed, als Feyenoord minder vangt dan 10 miljoen voor De Vrij hebben ze gewoon heel slecht onderhandeldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:31 schreef arjan1112 het volgende:
De Vrij is toch de beste verdediger van het WK ? dan moet ie niet naar Lazio of Porto gaan ... maar naar Manchester United
Je valt een beetje in herhaling.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef PIETR het volgende:
Het is heel simpel: er moet een spits bijkomen, vóór de CL wedstrijden. Lukt Van Geel dit niet dan faalt hij gewoon. Heeft zich een half seizoen kunnen voorbereiden, lijntjes uitgooien, spelers warm maken voor een overstap naar de Kuip. Want iedereen wist dat Pelle zou vertrekken.
Heeft nog een week de tijd. Er is geld. Laat hem zich nou echt maar eens bewijzen.
Er zit wel een kern van waarheid in. Iedereen (en Van Geel dus ook) zag maandenlang aankomen dat een groot deel van de basiself zou vertrekken. Een vertrek van Pelle was helemaal niet uit te sluiten gezien zijn gedrag de laatste maanden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling.
En het is zwaar vermoeiend.
Van Geel is jullie geen verantwoording schuldig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in. Iedereen (en Van Geel dus ook) zag maandenlang aankomen dat een groot deel van de basiself zou vertrekken. Een vertrek van Pelle was helemaal niet uit te sluiten gezien zijn gedrag de laatste maanden.
Van Geel geeft altijd aan dat hij om de zoveel tijd met de scouting rond de tafel zit en dat het schaduwelftal wordt besproken. Nu vertrekt de halve basiself en is alleen Boulahrouz daarvoor terug gekomen. De voorronde CL staat voor de deur. Feyenoord moet weer Europees gaan spelen. Het liefst natuurlijk CL maar EL zou ook een mooie ervaring zijn voor de spelers en een nog mooiere ervaring voor de supporters.
Communiceer dus dat dat er geen geld is voor versterkingen of dat de beoogde versterkingen nog op zich moeten laten wachten vanwege moeizame onderhandelingen oid.
Je speelt een seizoen lang om Europees voetbal te halen en dus moet hij gewoon zorgen dat we met een goede selectie die voorronde ingaan. Zoals het er nu voorstaat zijn we kansloos.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Geel is jullie geen verantwoording schuldig.
Als Van Geel bepaalde dingen zegt en dat vervolgens niet doet (schaduwelftal opstellen en vervolgens niet in actie komen er als spelers vertrekken) mag hij daarop afgerekend worden. Dan is hij in zekere zin ons wel verantwoording schuldig aangezien hij onzin zit te verkondigen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Geel is jullie geen verantwoording schuldig.
Het schaduw elftal hebben we toch al (jeugd) pakt goed uit de laatste jarenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als Van Geel bepaalde dingen zegt en dat vervolgens niet doet (schaduwelftal opstellen en vervolgens niet in actie komen er als spelers vertrekken) mag hij daarop afgerekend worden. Dan is hij in zekere zin ons wel verantwoording schuldig aangezien hij onzin zit te verkondigen.
Dammers gaat never nooit goed genoeg zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef SanAnt het volgende:
Is Dammers nog niet goed genoeg ?? geef die jongen de kans ...
Met Anass of te Vrede gaan we het denk ik niet redden
Als je vooruit wil dan moet je inkomende transfers combineren met jeugd. Jeugd heeft de tijd nodig. Je kan van hun niet verwachten dat ze er gelijk staan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Het schaduw elftal hebben we toch al (jeugd) pakt goed uit de laatste jaren
Een goede veel scorende spits kopen zijn geen knaken voor ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je vooruit wil dan moet je inkomende transfers combineren met jeugd. Jeugd heeft de tijd nodig. Je kan van hun niet verwachten dat ze er gelijk staan.
En wie zegt dat het schaduwelftal bestaat uit nieuwe aankopen? Ik denk dat alleen een spits absolute noodzaak is, de rest zal aangevuld worden met jeugd. Daar is hij mee bezig en hij komt echt wel met iemand voor het einde van de transferperiode.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als Van Geel bepaalde dingen zegt en dat vervolgens niet doet (schaduwelftal opstellen en vervolgens niet in actie komen er als spelers vertrekken) mag hij daarop afgerekend worden. Dan is hij in zekere zin ons wel verantwoording schuldig aangezien hij onzin zit te verkondigen.
Daar kan ik het dus echt niet mee eens zijn. Van Geel weet wie die wil en onderneemt actie om deze spelers vast te leggen. Dat was Dost. Pellè is nog geen week weg en daarvoor zijn al meerdere pogingen ondernomen voor Dost. Blijkbaar had hij de nummer 1 vervanger moeten worden. Het lijkt me dan logisch dat Van Geel daar ver voor gaat. Niet gelukt, dus wordt de aandacht nu verlegd naar een andere speler. Pogingen worden ondernomen en ook gewoon op tijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:44 schreef Lastpost het volgende:
En ja, voor het sluiten van de markt komt er vast een nieuwe spits, maak ik me ook geen druk om. Maar het is gewoon een flater als we geen andere spitsen kunnen opstellen straks al degene die nu al onder contract staan.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we zeer snel weer een spits die ze er van alle kanten in schiet.
Geen Leo meer die vergeten is zijn telefoon uit te zettenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef Jorwol het volgende:
Rustig blijven jongens, we zijn het al een tijd niet meer gewend, maar tegenwoordig lekt weinig meer uit. Van Geel is echt wel bezig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |