Oke man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Kerftminister het volgende:
Haha ik zei Besiktas voordat die vent het zei.
Kom zitten in de achterzak van KingKong danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Jij misschien.quote:
Atiba Hutchinson, gevaarlijke speler.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef Jorwol het volgende:
http://www.transfermarkt.co.uk/besiktas-jk/startseite/verein/114
+ Demba Ba
Moet te doen zijn
Hutchinson speelt daarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef Jorwol het volgende:
http://www.transfermarkt.co.uk/besiktas-jk/startseite/verein/114
+ Demba Ba
Moet te doen zijn
Ook wel een puntje natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Cara het volgende:
Met Schaken en Te Vrede is niets te doen, laten we nou maar binnen een week een fatsoenlijke spits halen, anders had je niet eens van Aberdeen gewonnen.
Ah joh, 2x een gelijkspel is voldoende. 0-0 thuis en 1-1 in Turkije.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Cara het volgende:
Met Schaken en Te Vrede is niets te doen, laten we nou maar binnen een week een fatsoenlijke spits halen, anders had je niet eens van Aberdeen gewonnen.
Ik ook inderdaad, al is Besiktas wel een stuk beter te doen dan Zenit of Lille denk ik danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij misschien.
Kopenhagen of Standard Luik, daar hoopte ik op.
Daar ben ik dan wel weer blij mee, dan kan ik die nog meepakken voor mn vakantie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef Lastpost het volgende:
Fijne loting, jammer dat we eerst thuis moeten maar ach. Volle bak.
Kunnen ze in ieder geval niet met de handrem erop gaan spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had erger gekund. Lille en Zenit verlies je van. Beter was Kopenhagen of Luik maar hier kun je wel wat mee denk ik. Alleen wel jammer dat we eerst thuis spelen. Weet je na afloop niet of 't genoeg is of niet.
Volgens mij 29 juli.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer wordt die thuiswedstrijd gespeeld?
Ach, nu kan je thuis winnen en uit 10-0-0 spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had erger gekund. Lille en Zenit verlies je van. Beter was Kopenhagen of Luik maar hier kun je wel wat mee denk ik. Alleen wel jammer dat we eerst thuis spelen. Weet je na afloop niet of 't genoeg is of niet.
29e of 30equote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer wordt die thuiswedstrijd gespeeld?
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
We hebben alleen nog maar 1 week om nieuwe spelers in te schrijven.
Van Geel moet dus echt tempo maken.
Bedankt.quote:
Inschrijven voor de voorrondes of inschrijven voor het hele Europese seizoen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
We hebben alleen nog maar 1 week om nieuwe spelers in te schrijven.
Van Geel moet dus echt tempo maken.
Voor de voorrondes idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inschrijven voor de voorrondes of inschrijven voor het hele Europese seizoen?
Alleen voor de voorrondes lijkt me toch hé?
Is gratis voor scc's hé.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Ludacriss het volgende:
Gaat een spannende pot worden, zeker nu Besiktas Demba Ba heeft gehaald. Wanneer begint kaartverkoop?
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij betekend voorronde ook voor gehele seizoen toch?
Ja klopt alleen sinds dit jaar geen SCC omdat ik de helft van de wedstrijden zeker niet meer kan kijken. Moet het nu doen met een simpele clubcard helaas...quote:
Waarschijnlijk heeft het met geld te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn die boys als Pelle, en Janmaat niet vertrokken nadat ze met ons die voorrondes hebben gespeeld, Newcastle en Southamption spelen geen champions league toch.
Ik denk dat al die gasten ongeduldig zijn en niet kunnen wachten tot een deal rond is en daar kunnen beginnen, misschien ingegeven uit angst dat een deal alsnog afketst (niet ongebruikelijk in het voetbal). Bovendien willen ze natuurlijk liever zolang mogelijk de voorbereiding meemaken bij een nieuwe club.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn die boys als Pelle, en Janmaat niet vertrokken nadat ze met ons die voorrondes hebben gespeeld, Newcastle en Southamption spelen geen champions league toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |