SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ook koeien en (dat snapte ik niet helemaal) een moslimminderheid met blond haar en blauwe ogen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is de welbekende Europese Bijeneter. Bulgarije heef op Spanje na de grootste kolonie ter wereld. Zeer vernuftige beestjes.
Terechte postquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:15 schreef Dven het volgende:
Overigens vind ik één van de bijzondere dingen in bulgarije dat doping hier gewoon open en bloot op straat verhandeld wordt. 24/7. Op ieder moment dat het je goedschikt kan je langs de tap om even rap wat wit door de aderen te laten gieren. Heel normaal. Heel gewoon. Niemand kijkt er van op. Gewoon als een snicker uit de automaat. Een kroket uit muur. Als gedragen slipjes uit de grijpmachine met daarbij een kaartje van het maagdelijke Japanse meisje welke dat slipje met zoveel liefde een tweetal dagen gedragen heeft, soms zo lief een presentje achter te laten. Geen wenkbrauw die optrek, geen verwarde of zelfs verwijtende blik weerkaatst in je oog. Meisjes dansen en mannen kotsen, het leven gaat gewoon door. Toch voelt het alsof ik de jackpot binnentrekken wanneer ik in het holst van de nacht toch nog even scoor en daarna als een nevel in de mist weer opga in de door straatlichten goudgekleurde nacht. Niets geeft mij dat uitzonderlijke gevoel zoals die witte motor dat kan.
MELK!
[ afbeelding ]
Pomakken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag ook koeien en (dat snapte ik niet helemaal) een moslimminderheid met blond haar en blauwe ogen.
Jammer genoeg wist ik niet van tevoren dat deze show zou worden uitgezonden dus heb ik maar tien minuten gezien.
Ode aan de melkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was zeer mooi, ik zag onder meer Bulgaarse roofvogels die nesten maakten in de rotsen.
Ik hoorde trouwens dat je een ode aan de melk had geschreven?
Ik heb gezien dat er veel Fenerbahce hooligans in Rotterdam zijn te vinden, dat wordt dus nog wat.quote:
Dit is nieuwe informatie voor je?quote:
Nee, maar altijd leuk om te noemenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is nieuwe informatie voor je?
Ik had 'm net gevonden, eens natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Pomakken.
Ik ken die serie trouwens. staat ook op youtube. Maar eerst de ode aan de melk :
[..]
Ode aan de melk
Overigens vind ik één van de bijzondere dingen in Bulgarije dat doping hier gewoon open en bloot op straat verhandeld wordt. 24/7. Op ieder moment dat het je goedschikt kan je langs de tap om even rap wat wit door de aderen te laten gieren. Heel normaal. Heel gewoon. Niemand kijkt er van op.
Gewoon als een snicker uit de automaat. Een kroket uit muur. Als gedragen slipjes uit de grijpmachine met daarbij een kaartje van het maagdelijke Japanse meisje welke dat slipje met zoveel liefde een tweetal dagen gedragen heeft, soms zo lief een presentje achter te laten. Geen wenkbrauw die optrek, geen verwarde of zelfs verwijtende blik weerkaatst in je oog. Meisjes dansen en mannen kotsen, het leven gaat gewoon door.
Toch voelt het alsof ik de jackpot binnentrekken wanneer ik in het holst van de nacht toch nog even scoor en daarna als een nevel in de mist weer opga in de door straatlichten goudgekleurde nacht. Niets geeft mij dat uitzonderlijke gevoel zoals die witte motor dat kan.
MELK!
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wie naast Immers de balletjes er in gaat tikken dit seizoen nu we afscheid hebben genomen van de Pel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord gaat NL weer voor lul zetten en dan krijgen die Turken weer een te grote bek.
Je had hem al gevonden. Fijn. Bedankt voor de waardering.quote:
Zit nou niet te zeike je bent helemaal niet voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had 'm net gevonden, eens natuurlijk.
[..]
Ik ben benieuwd wie naast Immers de balletjes er in gaat tikken dit seizoen nu we afscheid hebben genomen van de Pel.
Ik juich voor Rotterdam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zit nou niet te zeike je bent helemaal niet voor Feyenoord.
Ik neem aan dit iedereen dit nu gaat kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Je had hem al gevonden. Fijn. Bedankt voor de waardering.
Hier de serie op youtube. Van het land der wolven en beren
Ik hoop dat ze een beetje Duits verstaan. Al verbaast het me niet als men speciaal voor deze docu een snelcursus Duits zullen aanvangen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dit iedereen dit nu gaat kijken.
Ik denk dat dit een leuke manier is om snel Duits te leren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje Duits verstaan. Al verbaast het me niet als men speciaal voor deze docu een snelcursus Duits zullen aanvangen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een leuke manier is om snel Duits te leren.
De muziekkeuze kan mijn goedkeuring niet wegdragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Wat vind je van dit kekke filmpje van mijn stadje. Gemaakt door mijn vrienden. Als je goed spiekt ze je mij ook
Zaten er veel goths in dat toestel dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 zal Feyenoord al haar thuisduels in zwarte shorts afwerken.
Nou, dat sluit ik helemaal niet uit hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaten er veel goths in dat toestel dan?
Dat lijkt me helemaal niks voor al die polsensnijders, zo'n vakantie in het zonnige Maleisië.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat sluit ik helemaal niet uit hoor.
Ja maar het is wel lekker tegendraads natuurlijk. Iedereen gaat naar Griekenland maar hun moeten natuurlijk weer naar Kaolo Loempia.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niks voor al die polsensnijders, zo'n vakantie in het zonnige Maleisië.
Ja maar Wim, jij bent het toch wel met mij eens dat veel van die gasten zo'n reis naar Kaulho Lumpur helemaal niet kennen betalen? Dan denk ik, ga wat anders doen met je geld ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lekker tegendraads natuurlijk. Iedereen gaat naar Griekenland maar hun moeten natuurlijk weer naar Kaolo Loempia.
Bijkletsen met de Dalai Lama, dat is zo'n oud gabbertje van 'm.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien zat Rene Froger ook wel in dat toestel naar Kuala Lumpur.
ff een happie eten
Ik ga volgende week met het vliegtuig richting het oosten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had net een ticket naar bangkok geboekt das ook daar ergens.
WAT EEN TOEVAL
Nou, ja, toevallig heb ik daar gisteravond ook over na zitten denken. Maar zijn vliegtickets zo duur dan? Tegenwoordig? Dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Maar ja goed. Wie ben ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar Wim, jij bent het toch wel met mij eens dat veel van die gasten zo'n reis naar Kaulho Lumpur helemaal niet kennen betalen? Dan denk ik, ga wat anders doen met je geld ofzo.
Een lokale notabele.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, ja, toevallig heb ik daar gisteravond ook over na zitten denken. Maar zijn vliegtickets zo duur dan? Tegenwoordig? Dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Maar ja goed. Wie ben ik.
Als user van het VBL subforum weet je toch allang dat achterlijk zijn een criteria is voor moderators.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk moet je maar blij zijn dat Johannes geen mod is geworden als je ziet wat een idioten daarvoor in aanmerking komen. Je zou bijna denken dat achterlijk zijn criteria 1 is in de vacaturebeschrijving.
Waarom ben ik geen MOD danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als user van het VBL subforum weet je toch allang dat achterlijk zijn een criteria is voor moderators.
kansloos ten onderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
EN FEYENOORD NAAR ISTANBUUUUUUUUUUUUUUUUUL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BESTE LOTING EVAR
Lekker wedstrijdje kijken in Istanbul, beetje bier drinken aan de Bosporus, beetje doner eten, beetje rellen. Niets mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
selectie die er momenteel is, is gewoon vrij matig.
quote:
Ik zie eerder Besiktas winnen ja maar "kansloos ten onder" is iets anders. Daar is Besiktas niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt wel. Feyenoord heeft niets meer.
Ga je ook met mij elke wedstrijd TEGEN legia inzetten in europees verband.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
Als Inso geen vertrouwen heeft in een goede afloop voor een bepaald team, passen de bethuizen direct hun quota in tegenovergestelde richting aan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso dacht dat Engeland het beter ging doen dan Japan
Had de FIFA corruptie onderschat. Te naief van mij misschienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso dacht dat Engeland het beter ging doen dan Japan
Wij betten samen. Jij op Legia Poznan Krakow en ik op LUDOGORETZquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga je ook met mij elke wedstrijd TEGEN legia inzetten in europees verband.
Vorig jaar was dat een succes. Vraag Elan maar.
En gisteren of eergisteren met het grootste geluk van de wereld gelijk gespeeld tegen een Ierse () club
Goud geld.
pools voetbal is kk slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij betten samen. Jij op Legia Poznan Krakow en ik op LUDOGORETZ
Finalist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In 2018 wordt Engeland minstens kwartfinalist.
U leest het hier het eerst.
Dit kan niet meer mis gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ward-Prowse speler van het toernooi
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pools voetbal is kk slecht
nog slechter dan bulgaars voetbal
Vergeet niet dat het Nederlands elftal in de finale joker Sjaak Swart inzet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koeman is dan bondscoach en trainer/speler bij Southampton.
Ah de FIFA maakte twee goals tegen Engeland ipv Suarez ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had de FIFA corruptie onderschat. Te naief van mij misschien
Maarja best leuk tripje zo voor die Groningers denk ik. En je kan er beter tegen Sociedad uitgaan dan tegen een elftal gehandicapte Luxemburgers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason blijft Groningen achtervolgen.
twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
gelukkig op ned2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom tour.
Al zal Herbert er ook wel vanalles over willen zeggen.
Verkeerd kantoor uitgekozenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
ja maar weet je wat het is, ik werk ook veel te hard johquote:
eigen schuld, moeten ze maar van armstrong afblijvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
SOOOW KOEKOEK
Geen aircoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 hebben we de airconditioning uitgeschakeld.quote:
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.quote:
PICS VAN MOKKEL!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.
Dus door het donker terug want reparatie duurde ff, dynamo naar de Joden dus zonder licht 110 km over de Vietnamese snelweg.
Ik heb naar mijn berekeningen 14 koude biertjes verdiend.
Scooter van m'n maatje ging ook dood op de snelweg maar die liep na een half uurtje weer.
Wel een Colombiaans mokkel gefixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |