Dank!quote:
Het gaat puur om de kans om te overlijden in die statistieken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dooddoener #1
De kans op een ongeluk is kleiner, maar de kans op een dodelijk ongeluk een heel stuk groter.
Ja ik had ff andere dingen te doen... en teruglezen is ook niet echt handig..quote:
Sommigen hadden kennelijk verwacht dat ze wakker zouden worden en op TV zouden zien dat Rusland is verworden tot n grote, rokende hoop as, door toedoen van het Nederlandse leger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat had Rutte dan moeten zeggen?
Had hij het uberhaupt goed kunnen doen ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Godverdomme .. een docent van me zat aan boord.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Godverdomme .. een docent van me zat aan boord.
Allemaal snorremannetjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Kunnen mensen die beginnen over oorlog uitroepen niet gewoon oprotten? Die snap er blijkbaar niets van.
Die zijn net wakker en zetten het nieuws aan denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom zegt iedereen bijgesteld naar 173? Het was toch al bekend?
Poetin geeft de oekarine de schuld, want het is daar gebeurd, heeft ie wel een puntquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Twiitch het volgende:
Bewijs is al opgeruimd. Zullen er nooit precies achter komen wie dit gedaan heeft denk ik.
Is vanmorgen bijgesteld van 154 naar 173. Niet iedereen zit constant bovenop het nieuws.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom zegt iedereen bijgesteld naar 173? Het was toch al bekend?
Natuurlijk doet Poetin dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef homme7 het volgende:
[..]
Poetin geeft de oekarine de schuld, want het is daar gebeurd, heeft ie wel een punt
Cor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Weet niet of ie al gepost is maar dit is wel hard:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_vertrek__.html
[ afbeelding ]
Deze zie ik voor het eerstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[ afbeelding ]
Dus als ik nu naar Belgie ga en daar een bus opblaas is het de schuld van Belgie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef homme7 het volgende:
[..]
Poetin geeft de oekarine de schuld, want het is daar gebeurd, heeft ie wel een punt
Minimaal 23x in elk topicquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het handig om eerst even uit te zoeken wat er nou gebeurd is.. Het zou immers een beetje jammer zijn om Rusland de oorlog te verklaren terwijl achteraf bleek dat de piloot was gestikt in een rijstnoedelquote:
Ook een recordquote:
Sterkte manquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
WhatsApp: ''naam docent'': 'laatst gezien gisteren om 11:35'![]()
Damn dat is wel heftig...Mijn begeleider geweest. Fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |