Is toch zo? Zij gaat er maar vanuit dat dat "iets" er niet voor die 298 was.quote:
En wie zegt dat die er niet in getrained zijn? Russische vriend van me heeft in het leger geleerd tactische kernwapens te lanceren, onderhouden, etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Voor opgeleide militairen die ermee om kunnen gaan ja, niet een zooi ongeorganiseerde separatisten die het toevallig buitmaken bij een verovering van een legerbasis
Haar man was blijkbaar meer waard in God's ogen dan al die andere 298 mensen. Althans, zo voelt zo'n uitspraak altijd voor mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:44 schreef Arcee het volgende:
Ja, of die waren gewoon niet zo "gezegend" als haar man.
Ben de dag voor een busaanslag in Bulgarije aangekomen op het vliegveld. Verder wilde ik naar boston gaan in het weekend ( was toen in new york) van de bomaanslag. Zo kan je idd van alles wel verzinnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben hem gesproken kennelijk. Jij en ik kunnen ook iets schrijven van "Hadden we gisteren in dat vliegtuig gezeten dan...". Wat ver gezocht allemaal. Ik zal er iets te nuchter voor zijn.
Dan vallen die uiteen in verschillende groepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Stel dat binnenkort met volle zekerheid wordt vastgesteld dat de separatisten verantwoordelijk zijn. Wat gaat er dan gebeuren?
Die volle zekerheid zal er nooit komen. Ik heb de hoop dat deze ramp op een positieve manier het conflict helpt op te lossen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Stel dat binnenkort met volle zekerheid wordt vastgesteld dat de separatisten verantwoordelijk zijn. Wat gaat er dan gebeuren?
Wat boze woorden van politici op z'n hoogst...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Een paar uur voor die aanslag liep ik nog op het vliegveld. Is verder niet relevant want was in een bussie vol met joden. En ik mag dan Ajacied zijn maar toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben de dag voor een busaanslag in Bulgarije aangekomen op het vliegveld. Verder wilde ik naar boston gaan in het weekend ( was toen in new york) van de bomaanslag. Zo kan je idd van alles wel verzinnen
Het gaat er niet om of het vergezocht is, het gaat erom dat het zijn reactie is op dit drama. Laat hem lekker die reactie hebben. Ik zou er ook wel aan denken eerlijk gezegd en het ook vertellen als mij er naar gevraagd wordt. Ieder zijn verhaal, ieder zijn reactie. Vind het zo vreemd dat daar altijd maar over geoordeeld moet worden, maar ook dat is deze (social media) tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben hem gesproken kennelijk. Jij en ik kunnen ook iets schrijven van "Hadden we gisteren in dat vliegtuig gezeten dan...". Wat ver gezocht allemaal. Ik zal er iets te nuchter voor zijn.
Je eigen troep opruimen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:47 schreef Onnoman het volgende:
het idee dat de separatisten met de bergingswerkzaamheden bezig zijn baart mij ook wel zorgen...
Beter wordt er gelijk orde op zaken gesteld in die regio. Het is nu wel mooi geweest met het gedrag van die pro-Russische Tokkies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:46 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Wat boze woorden van politici op z'n hoogst...
Hij mag die reactie hebben en ik mag er wat van vinden. Dat is van alle tijden dat mensen ergens iets van vinden. Wat eerder iets van deze tijd is, zijn reacties zoals die van hem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het vergezocht is, het gaat erom dat het zijn reactie is op dit drama. Laat hem lekker die reactie hebben. Ik zou er ook wel aan denken eerlijk gezegd en het ook vertellen als mij er naar gevraagd wordt. Ieder zijn verhaal, ieder zijn reactie. Vind het zo vreemd dat daar altijd maar over geoordeeld moet worden, maar ook dat is deze (social media) tijd.
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter wordt er gelijk orde op zaken gesteld in die regio. Het is nu wel mooi geweest met het gedrag van die pro-Russische Tokkies.
Maar goed, dat is een primaire reactie van mijn kant.
De raketresten worden zo veel mogelijk weggehaald uiteraardquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:47 schreef Onnoman het volgende:
het idee dat de separatisten met de bergingswerkzaamheden bezig zijn baart mij ook wel zorgen...
Ondertussen ga je je wel afvragen hoe ver Poetin en zijn pro Russische vriendjes kunnen gaan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter wordt er gelijk orde op zaken gesteld in die regio. Het is nu wel mooi geweest met het gedrag van die pro-Russische Tokkies.
Maar goed, dat is een primaire reactie van mijn kant.
Jij meld je als vrijwilliger?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter wordt er gelijk orde op zaken gesteld in die regio.
Wie is die tweede partij dan volgens jou?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Oekraïnequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is die tweede partij dan volgens jou?
Minister Hennis-Plasschaert zet ons Korps Commando troepen in om alle rebellenleiders af te maken. Denk een fantasie, maar het zou van mij mogen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:47 schreef Onnoman het volgende:
quote:Zij is aan de dood ontsnapt. Haar gezin is aan de dood ontsnapt. Want eigenlijk hadden Nour Azaani, haar man Barry Sim en hun dochtertje van 3,5 maand ook aan boord moeten zitten van het ramptoestel.
Dat zij nu nog leven, is te danken aan een fout bij de boeking. Barry bleek niet op dezelfde vlucht te zitten als zijn vrouw en dochtertje, maar stond op de avondvlucht van KLM. 'Dat wilde ik niet,' vertelt Barry, nog steeds aangedaan. 'Ik reisde liever met Malaysia Airlines, dus ik zei tegen mijn reisagent dat hij mij hoe dan ook op hetzelfde vliegtuig als de rest van mijn gezin moest krijgen.'
Maar Barry's wens om een stoel te bemachtigen op de bewuste middagvlucht van Malaysia Airlines, bleek niet zo makkelijk in te willigen. Op het laatst besloot hij geërgerd dat zijn vrouw en dochter 'dan maar moesten worden omgeboekt naar de avondvlucht van KLM'. 'We wilden hoe dan ook niet apart reizen.'
Uiteindelijk, onderweg naar Schiphol, belt de zus van Nour, verontrust. 'Zat jij niet in het toestel? Ik wist niet meer welke vlucht je zou nemen!' Dan hoort ze dat hun oorspronkelijke vlucht is neergestort, neergeschoten zelfs en niet verder kwam dan 50 kilometer tot de grens met Rusland.
En dan dringt het tot haar door: ze zijn aan een ramp ontsnapt. Een bizarre speling van het lot, zou je de verkeerde boeking kunnen noemen.
In de taxi naar het vliegveld heeft Nour alleen maar gehuild. 'Iets' moet hen hebben gered, verzucht ze. Haar man Barry voelt zich 'gezegend'. 'Maar meer nog dan dat ik me opgelucht voel, heb ik te doen met de families van de passagiers.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |