Achja hetzelfde met nederlanders... het is maar een methode van de media om aan te geven hoe erg het is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:35 schreef wise het volgende:
[..]
maakt het dat erger¿
Altijd maar dat apart vermelden van hoeveel kinderen (en vrouwen) er inzaten.
Alsof het minder erg is dat er mannen omkwamen
Veroverd of gekregen van de Ruski's?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze gaan die vers veroverde raketten toch uitproberen.
Maar je leest het wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie weet, ik zou dan echter niet triomfantelijk de Telegraaf gaan bellen.
Ik denk er juist altijd wel even over na voordat ik instap: "stel nou..." maar al snel druk je die gedachte weg...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Iedere vliegramp is te voorkomen. Door mensen in elkaar gezet en bedacht die vliegtuigen, door mensen bestuurd, etc. Dat gezegd hebbende is het risico zo verdomd klein dat ik er niet bij stil sta als ik het vliegtuig in stap.
Nou ik vind van wel maar das mijn meningquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:35 schreef wise het volgende:
[..]
maakt het dat erger¿
Altijd maar dat apart vermelden van hoeveel kinderen (en vrouwen) er inzaten.
Alsof het minder erg is dat er mannen omkwamen
Oh, dat zeker. Geen Hollander trouwens, Nederlander.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ondanks alles gewoon een te nuchtere Hollander bent.
"iets" heeft hen gered? fokking onzin, je hebt gewoon geluk gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:32 schreef tong80 het volgende:
In de taxi naar het vliegveld heeft Nour alleen maar gehuild. 'Iets' moet hen hebben gered, verzucht ze. Haar man Barry voelt zich 'gezegend'. 'Maar meer nog dan dat ik me opgelucht voel, heb ik te doen met de families van de passagiers.'
Wat een zieke tweetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:goedenieuwsnl twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 09:21:12Joep Lange de moordenaar van vele veronderstelde HIV-patienten zat ook in #MH17, wordt gezegd. Hij hoefde niet dood, dat hij weg is is goed. reageer retweet
misschien wel waar ja..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
uiterst realistisch eigenlijk.
Wat moeten ze dan¿ Er is nog helemaal niks duidelijk en ook nog geen schuldige. Dus wat NL doet is de juiste reactie.
En al die doden dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:32 schreef tong80 het volgende:
'Iets' moet hen hebben gered, verzucht ze. Haar man Barry voelt zich 'gezegend'
Dit soort systemen kan je niet bedienen zonder opleiding ervoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze gaan die vers veroverde raketten toch uitproberen.
Oh, geheid dat er genoeg mensen zullen zijn die dit aan God (of equivalent) gaan toeschrijven, dat Zijn hand hun gered heeft enzo...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
"iets" heeft hen gered? fokking onzin, je hebt gewoon geluk gehad.
Misschien heeft 'ie het getwitterd? Op Facebook-gezet? Misschien heeft de redactie van De Telegraaf hem wel gebeld omdat hij voor een Maleisische wielerploeg rijdt en het verhaal van MH307 bekend is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Telegraaf wist dat hij die vlucht op zijn scherm heeft gehad en een andere vlucht had geboekt?
quote:Ukraine Reporter @StateOfUkraine · 9s
#Ukraine govt spokesperson says that Russian fighters have already moved BUK AA system (that likely shot down #MH17 jet) to #Russia
bronquote:1 more pic reportedly showing Russian fighters in E #Ukraine moving the BUK AA system that likely shot down #MH17 jet
En bij die andere MH370 vlucht was hij ook aan 'ontsnapt' ....eindstand zat hij alleen in dezelfde terminal te wachten als die andere passagiers, en moest hij ook naar Taiwan ipv Peking.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dat geval van die Maarten is ontsnappen erg ver gezocht. Als je nu overboekt was of zo ok, maar dit...
Daar zat die van mij alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef Trebo het volgende:
Mijn vliegangst is van 90 naar 100% gestegen.
diezelfde 'god' die 300 mensen het leven namquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Oh, geheid dat er genoeg mensen zullen zijn die dit aan God (of equivalent) gaan toeschrijven, dat Zijn hand hun gered heeft enzo...
Het risico dat je straks geschept wordt door een auto is vele malen groter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef Trebo het volgende:
En de dood van die arme steward die met een collega had geruild dat was dan natuurlijk niet God.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Inaithnir het volgende:
Oh, geheid dat er genoeg mensen zullen zijn die dit aan God (of equivalent) gaan toeschrijven, dat Zijn hand hun gered heeft enzo...
Dan neem ik aan dat je ook geen auto rijdt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef Trebo het volgende:
Is verder niet relevant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het risico dat je straks geschept wordt door een auto is vele malen groter.
Deze buk's zijn zeer geavanceerd en hebben dat gewoonquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zonder het vuurleidingssysteem is het gewoon kolder om met dat ding te vuren. Dan werkt het zonder identificatie van ovjecten anders dan visual en heb je maar 40km range.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |