Oekrane is een gemaakt land en hebben onderling ruzie over of ze bij Rusland of Europa willen horen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]Een vliegtuig uit Amsterdam.
Verdacht? Wat is er verdacht aan? Oekraieners zijn geen klootzakken ofzo, die hebben ook gevoel en weten heel goed wat terreur is. Een tijdje geleden kampeerden die helden met -30 op het Onafhankelijkheidsplein.
Dom dat ze die EU steunen, maar goed.
Onzin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Noord en West Duitsers verschillen niks van Nederlanders.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:22 schreef LompeWorst het volgende:
Duitsland over ramp Maleysie:Voor een 17-jarige een matige grap. Voor een volwassene bijzonder slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Alle landen zijn toch "gemaakt" ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oekrane is een gemaakt land en hebben onderling ruzie over of ze bij Rusland of Europa willen horen.
Beide kampen zijn niet vies van propaganda.
Nah ze houden vol!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze de hint na twee keer wel snappen
Ja. Grenzen passen zich weleens aan na een oorlog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle landen zijn toch "gemaakt" ?
Onderdeel van is inderdaad een verkeerde bewoording dan. We zijn samen zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:22 schreef eP2e het volgende:
[..]
Dat we een sterke economische band hebben wil niety meteen zeggen dat we praktisch een onderdeel van Duitsland zij. Dan kan je namelijk het omgekeerde ook beweren.
Je bent er niet eens geweest?! Ik 3 keer.quote:
Nee, ieder heeft zijn voorkeur.quote:en hebben onderling ruzie over of ze bij Rusland of Europa willen horen.
Dat is wel een heel goed punt, daarom geloof ik ook niks van die onzinnige claims van de een over de ander en wil ik een NLs onderzoek.quote:Beide kampen zijn niet vies van propaganda.
Op die radar vliegt ie nog wel een stukje Rusland inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:24 schreef ACT-F het volgende:
Zet dit ook maar in de OP:
http://www.flightradar24.com/2014-07-17/13:20/12x/MAS17/3d6095b
Het is een groot land en jij bent maar op paar plekken geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent er niet eens geweest?! Ik 3 keer.
Die zullen niet zo makkelijk te pakken te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:32 schreef star_gazer het volgende:
Ongelooflijk dit. Ik vind dat we toch op z'n minst moeten proberen degenen die dit gedaan hebben te pakken en terecht te stellen.
Oh, ik wil absoluut niet beweren dat ik het land ken, maar er helemaal niet geweest zijn is toch wat anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een groot land en jij bent maar op paar plekken geweest.
Je leert een land pas kennen wanneer je er minimaal een jaar rondreist.
Zullen die lijken ooit terugkomen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat zullen de nabestaanden zich machteloos voelen ....
Dat gebeurt bij elke dood.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Ze weten in ieder geval wie ze de rest van hun leven moeten verachten: Poetin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik denk niet dat de nabestaanden de lijken nog willen terugzienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:36 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Zullen die lijken ooit terugkomen?
Een lege kist begraven worden ze ook niet gelukkig van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de nabestaanden de lijken nog willen terugzien
Ik heb nooit zo veel waarde gehecht aan het lichaam van een overledene. Dat is de persoon toch niet meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:37 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Een lege kist begraven worden ze ook niet gelukkig van.
Dus ik denk het wel.
Jij niet, maar anderen misschien welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo veel waarde gehecht aan het lichaam van een overledene. Dat is de persoon toch niet meer.
En al helemaal als het compleet verminkt is.
Jij bent dan ook een zolderkamerFOKker en geen liefhebbende ouder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo veel waarde gehecht aan het lichaam van een overledene. Dat is de persoon toch niet meer.
En al helemaal als het compleet verminkt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |