Ja weten die Oekraïners veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:15 schreef eP2e het volgende:
[..]
Lol, Nederland dat actie gaat ondernemen![]()
eerlijk is eerlijk, als iedereen zich wat aantrekt van wat jij vind, zijn er niet genoeg gekkenhuizen om iedereen te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zien paar NL paspoorten op internet en gaan dan gelijk massaal bloemen leggen?
Ik vind het allemaal iets te spontane actie.
Waterdicht bewijs dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De geheime dienst in Oekraïne had ook erg snel een afgeluisterd telefoongesprek.
ONZ is paar deurtjes verderop man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het weer gaan kriebelen bij die moffen?
Grote zus Angela helpt welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja weten die Oekraïners veel.
Zou ook niet verstandig zijn van Nederland, want we worden zo onder de voet gelopen. Moeten we zo nog hulp vragen aan Duitsland ook
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zien paar NL paspoorten op internet en gaan dan gelijk massaal bloemen leggen?
Ik vind het allemaal iets te spontane actie.
twitter:StateOfUkraine twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:36:07Russian forces may want to deny shooting down #MH17 jet, but in the same area they've recently shot down other planes http://t.co/yE9zno3kUw
reageer retweet
De wereld is 1 groot gekkenhuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:16 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, als iedereen zich wat aantrekt van wat jij vind, zijn er niet genoeg gekkenhuizen om iedereen te plaatsen.
Welke official heeft dat gezegd dan en wanneer?quote:A Malaysia Airlines Boeing 777 with 298 people aboard was shot down by a surface-to-air missile, American officials said.
Je zou verwachten dat ze de hint na twee keer wel snappenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:18 schreef Reki het volgende:
twitter:StateOfUkraine twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:36:07Russian forces may want to deny shooting down #MH17 jet, but in the same area they've recently shot down other planes http://t.co/yE9zno3kUw[ afbeelding ] reageer retweet
Dan staan we quitte voor 70 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch sta ik liever niet in het krijt bij Duitsland.
Nja in de buurt. Dat gebied met die 3 plaatsen is zowat zo groot als nederland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:18 schreef Reki het volgende:
twitter:StateOfUkraine twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:36:07Russian forces may want to deny shooting down #MH17 jet, but in the same area they've recently shot down other planes http://t.co/yE9zno3kUw[ afbeelding ] reageer retweet
Biden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
NY Times:
[..]
Welke official heeft dat gezegd dan en wanneer?
We zijn praktisch onderdeel van duitsland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch sta ik liever niet in het krijt bij Duitsland.
Niet qua cultuur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
We zijn praktisch onderdeel van duitsland.
Ik zie de wereld als een groot interessant speelveld om te ontdekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
Dat we een sterke economische band hebben wil niety meteen zeggen dat we praktisch een onderdeel van Duitsland zij. Dan kan je namelijk het omgekeerde ook beweren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
We zijn praktisch onderdeel van duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |