Ik word toch afgekeurd.quote:
Ok dit is nu. Kijk BBC nu.quote:
nou alleen die dode plaatjes nog even wegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb de slachtofferlijst geupdate in de OP!
hoe goed ik ben?!
Niet echt iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb de slachtofferlijst geupdate in de OP!
hoe goed ik ben?!
Dat was beetje dom dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze vanwege storm 200km noordelijker vlogen
volgens de berichten was die route afwijking nog steeds binnen de "safe" zone.quote:
Ze vlogen inderdaad boven de noflyzonequote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
volgens de berichten was die route afwijking nog steeds binnen de "safe" zone.
Bij de polder-crash en tripoli-crash hoorde je na een paar weken niks meer over. Misschien omdat het "maar" ongelukken waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat serieus??
De Bijlmerramp was ook nog jaren later in het nieuws.
Ook die waren beetje dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
Als dat militaire vliegtuig eerder al op 7km hoogte is neergeschoten dan zullen ze vanaf de grond nu wel gedacht hebben dat hij nog hoger probeerde te vliegen en zo is de fatale vergissing ontstaan..
Is dat zo? Ik kan me geen urgente toespraken herinneren van Beatrix, op die van Apeldoorn na.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
Waarom is Wimlex eik nog niet op tv geweest Bea had allang het volk toegesproken
Druk overleg hebben ze daar nu en uiteraard zoveel mogelijk duidelijke bewijsstukken laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh dom gewoon beetje onhandig toch
Wisten zij veel
na de bijlerrampquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me geen urgente toespraken herinneren van Beatrix, op die van Apeldoorn na.
Ik doe met je mee. Kom bier drinken in Colombia dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven dat ik zal vechten voor de Nederlandse staat. Nooit.
Wist je dat de zwarte doos de kleur oranje heeft? #Funfactquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:
FOX (ja, I know); Oekraiense separatisten hebben de zwarte dozen en brengen ze naar.... Moskou!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |