Je ziet toch wel het verschil tussen een F16 en een Boeing.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Check die datum, 3 weken geleden onbegrijpelijk dat er nog gevlogen mocht worden boven die regio en dat het zogenaamd "safe" zou zijn.
Ze dachten dat het het vliegtuig van Putin was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Je ziet toch wel het verschil tussen een F16 en een Boeing.
waarom moet je het dan weten ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:38 schreef fotol het volgende:
[..]
Vermaak ? wat lul je nou ? Dat jij het als vermaak vindt is een reflectie van je eigen mentale toestand.
Hey ik vraag niet om persoonlijke details van net omgekomen mensen.. En trouwens dat soort zaken mogen hier niet gedeeld worden ( waar ik het volledig mee eens ben )quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:38 schreef fotol het volgende:
[..]
Vermaak ? wat lul je nou ? Dat jij het als vermaak vindt is een reflectie van je eigen mentale toestand.
Tokkies kijken*quote:
Andere maatschappijen vlogen er ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:
BBC: Qantas had zijn vluchtplannen al aangepast. Malaysia niet.
Dit is weer een fout van MA lijkt me. Het had voorkomen kunnen worden.
Er wordt gezegd dat ze vanwege storm 200km noordelijker vlogenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:
BBC: Qantas had zijn vluchtplannen al aangepast. Malaysia niet.
Dit is weer een fout van MA lijkt me. Het had voorkomen kunnen worden.
Dat is waar, maar een slechte reden verdersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Andere maatschappijen vlogen er ook.
quote:
En dat terwijl iedereen de FB pagina van ene ''Cor'' aan het bekijken is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Hey ik vraag niet om persoonlijke details van net omgekomen mensen.. En trouwens dat soort zaken mogen hier niet gedeeld worden ( waar ik het volledig mee eens ben )
Punt is dat wij, noch de mensen die er over gaan en de veiligheid moeten beoordelen (zelfs na deze vreselijke tragedie) niet weten wie nou precies geschoten heeft en met welke gedachte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Je ziet toch wel het verschil tussen een F16 en een Boeing.
A few months ago. Kijk jij BBC world news.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze vanwege storm 200km noordelijker vlogen
Nee was op de NOS vanavondquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
A few months ago. Kijk jij BBC world news.
Die foto van hem is inmiddels ook al meer dan 13600 keer gedeeld op FBquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:42 schreef fotol het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen de FB pagina van ene ''Cor'' aan het bekijken is.
Ik word toch afgekeurd.quote:
Ok dit is nu. Kijk BBC nu.quote:
nou alleen die dode plaatjes nog even wegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb de slachtofferlijst geupdate in de OP!
hoe goed ik ben?!
Niet echt iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb de slachtofferlijst geupdate in de OP!
hoe goed ik ben?!
Dat was beetje dom dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze vanwege storm 200km noordelijker vlogen
volgens de berichten was die route afwijking nog steeds binnen de "safe" zone.quote:
Ze vlogen inderdaad boven de noflyzonequote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
volgens de berichten was die route afwijking nog steeds binnen de "safe" zone.
Bij de polder-crash en tripoli-crash hoorde je na een paar weken niks meer over. Misschien omdat het "maar" ongelukken waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat serieus??
De Bijlmerramp was ook nog jaren later in het nieuws.
Ook die waren beetje dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
Als dat militaire vliegtuig eerder al op 7km hoogte is neergeschoten dan zullen ze vanaf de grond nu wel gedacht hebben dat hij nog hoger probeerde te vliegen en zo is de fatale vergissing ontstaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |