abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142443488
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dan lijkt mij dat knor-knor.

Een dikke vrouw is geen zeug, geen wijf, geen varken, geen aangespoelde walvis. Het is nog steeds een vrouw net als een topmodel.
Als ik kijk hier op Fok hoe hatelijk er gesproken wordt over het gewicht van Charlotte uit Utopia dan schaam ik me voor mijn Nederlandse paspoort. Oké, ze heeft ook een akelig karakter maar die hatelijkheden gaan vrijwel zonder uitzondering over haar overgewicht terwijl ze nog niet eens echt obese dik is maar gewoon een hele stevige meid is.
_O_
pi_142443496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Poeh, ja zeg, wat verleidelijk. Ik kan haar schouder zelfs zien! :@

Je ziet met dit weer toch nog wel meer dan dat op straat. :')
Het gaat er om dat ze positieve aandacht wil door die foto's te posten, tenminste...
dat neem ik aan en dat is dus precies wat ze NIET wil voor haar dochters...

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen
pi_142443508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd. :')
De grofheid is toch echt wel erger geworden in woord en daad. Helaas.
pi_142443531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O_
Maar in context met het topic en waar het over gaat is het natuurlijk een waardeloze post.
pi_142443643
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid. :D Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.

Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.

Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
Ik laat ze met rust als ze niet naar mij sexy gaan staan doen.
pi_142443650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Hoezo zouden mensen scoren als ze cijfers gaan geven.
Zucht. Lees nu eens waar mensen op reageren voor je met onzin begint te strooien. :O
Quotes bestaan niet voor niets.
pi_142443759
Dus mensen hebben in hun hoofd een cijfer klaar of geven ze gewoon een cijfer. En ja ik begrijp je reactie, maar ik wil juist iets duidelijk maken wat hier telkens aan bod komt en ik steeds duidelijk maakt maar iedereen leest er maar over heen en reageert met standaard gelul :')
pi_142443778
En hierna moet ik ook nog duidelijk maken wat het betekent dat ze geen echt cijfer in hun hoofd hebben maar gewoon dat geven ter indicatie :X
pi_142443829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Het gaat er om dat ze positieve aandacht wil door die foto's te posten, tenminste...
dat neem ik aan en dat is dus precies wat ze NIET wil voor haar dochters...

[..]

Ze had het in haar post over 'sexy' foto's. Niet geheel onbelangrijk volgens mij.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:58:42 #210
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142443833
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat jij zegt dat dit topic verder gaat dan uiterlijk. Maar de OP en en de TT zeggen iets anders. Cijferen op basis van uiterlijk.
pi_142443834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...
Vertel, waar heeft het dan mee te maken?

quote:
Ik denk dat dat toch echt de zielige zolderkamertjes autisten zijn die nog nooit seks hebben gehad zonder te betalen.
Die hoor je alleen op het internet; zij zullen de dochters IRL met rust laten.
pi_142443865
Denk dat ik dit maar moet afkappen. Mensen hebben geen cijfer in hun hoofd maar een gevoel over een meid waaruit ze een cijfer kunnen afleiden om te vertellen aan de rest om aan te geven dat ze die meid knap vinden of juist niet. Een beetje kunnen aangeven in welke mate. Hoort bij de pubertijd om de meningen van anderen uit te vissen en op te groeien. Volwassenen doen het zelden tot nooit. Het hele topic gaat over cijfers maar niemand kijkt er gewoon naar wat het nou eigenlijk is. Gaat alleen maar weer over hoe de maatschappij kijkt naar dik en dun.
pi_142443870
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ze had het in haar post over 'sexy' foto's. Niet geheel onbelangrijk volgens mij.
mja... ik zou kunnen gaan zoeken, maar dat ga ik niet doen...
pi_142443948
Terechte klacht. Ik pas wat dat betreft als jongen niet echt in deze tijd, omdat ik ook hou van er netjes en verzorgd uitzien, maar tegenwoordig lopen ze nog niet net naakt rond. :N Het draait in de huidige maatschappij alleen nog maar om sex lijkt het. Iemand versieren gebeurt alleen nog maar door enorme inkijk te forceren.
pi_142443972
Ligt toch vooral aan de ouders.. laatst nog een meoder zien lachen omdat der dochter van 6 zat te twerken...

Ten eerste wtf dat ze weet wat twerken is (kind van 6),
2e wtf dat de moeder het 'schattig' vind.
newb
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:02:44 #216
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142444000
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Hoezo zouden mensen scoren als ze cijfers gaan geven.
:P haha, dat kan hoor. Een lage voldoende en je creëert de drive om het cijfer op te hogen.

Overigens snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt. Een cijfer is toch niets anders dan een andere bewoording voor: "Super lekker ding" (9) of "draak van een vrouw" (2). Gebruik jij die woorden nooit? Heb jij nooit gezegd dat iemand een lekker ding is? Om niet verder te hoeven specificeren hoe knap diegene is, zeggen ze gewoon dat het een 8 is.
pi_142444042
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef Trankilo het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat jij zegt dat dit topic verder gaat dan uiterlijk
:?

Waar haal je dat nu weer vandaan?
pi_142444068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien is het andersom nog wel veel erger,.. Je ziet uiteindelijk vrijwel alle vrouwen een vriendje krijgen wat voor een type of figuur dan ook. Terwijl er duidelijk een grote groep jongens is die buiten de boot valt.

Merk het trouwens aan vrijgezelle vriendinnen van mijn vriendin en vrijgezelle vrouwen bij mij op werk ook. Shitload aan eisen, jongens moet goede baan/toekomstperspectief hebben, goed lichaam goede gewoonte. Daarnaast een echte man zijn die zichzelf gedraagt als een afgerichte homo.
dit.

en daarnaast; ik denk dat de meeste mannen hun nek wel omdraaien als er met dit weer weer eens een of ander meisje in hotpants rondparadeert. totdat je nog eens kijkt en ziet dat ze hooguit 15/16 is. ik vind dat echt niet relax, hoe leuk het er ook uit ziet. kleed je gewoon iets normaler, net wat minder bloot en uitdagend. maar dat ben ik. ik hoef geen halfnaakte tieners op straat te zien als 30+er.
pi_142444091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef zarGon het volgende:
Vertel, waar heeft het dan mee te maken?
Met wat jij schreef.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Brutale jongens hebben meer kans om te scoren, met al die gierende hormonen neem je dat (sneller?) gedrag over.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:06:26 #220
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142444121
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

:?

Waar haal je dat nu weer vandaan?
Zie quote hieronder:
(hoewel je wel over alleen uiterlijk schrijft, noem je ook andere voorbeelden)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar volgens mij gaat dit topic daar niet eens over. Het gaat meer over minder mooie mensen/vrouwen ook van andere dingen dan seks/relatie onmiddellijk af te wijzen en als minderwaardig weg te zetten. Geen vrouw met overgewicht in je vriendengroep accepteren bijvoorbeeld. Er niet naast willen zitten in een wachtkamer. Of afwijzen voor een baan waarbij uiterlijk geen enkele rol zou moeten spelen.
pi_142444135
- Doe maar niet. -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 15:07:16 ]
pi_142444261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Zie quote hieronder:
(hoewel je wel over alleen uiterlijk schrijft, noem je ook andere voorbeelden)

[..]

En wat heeft dat niet met uiterlijk te maken? Je maakt een discussie zo wel onmogelijk als je echt niet kunt lezen en hele bizarre interpretaties maakt van toch wel duidelijke teksten.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:12:08 #223
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142444330
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef shifto het volgende:
Volgens mij hebben mannen vrouwen altijd als cijfers gezien en doet instagram daar niks aan af, behalve dat we nu makkelijke kunnen bladeren en beoordelen. :9
Ik kan me niet herinneren vroegah ooit een groepje jongens of meiden met een stapel foto's op het schoolplein even snel een keuring doen uitspreken over het andere geslacht. Is iets wat tegenwoordig dagelijks kan gebeuren door commentaar op het nieuwtje van de dag.

Dat kan niet anders dan invloed hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus met wat ik hierboven schreef. Als je het goed doet als ouder dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken over de puberteit want ze zijn lang daarvoor al opgegroeid tot verstandige, zelfverzekerde kleine mensjes.

En natuurlijk gaan ze dan alsnog domme dingen doen, tuurlijk, maar ze hebben wel eigenwaarde wat betreft hun lichaam en relaties tot anderen.
In een perfecte wereld en met 2 goede ouders.
1 ouder was al genoeg bij mij om eigenwaarde compleet te vernietigen.
Geen mamma kindje ook dus sommige trekjes gaan dan hun eigen leventje leiden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Jup die zijn wel hotter, maar je komt met deze soort dingen wel oma achtig over hoor
Maar ze zijn wel hotter ^^

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Precies, de oudere mannen zijn nu iets gematigder en wijzer, maar vroeger waren het ook hitsige
twintigers :')
Hitsige tieners bedoel zeker? Twintigers hehehe.

[ Bericht 23% gewijzigd door Florentius op 18-07-2014 15:33:16 ]
pi_142444368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef spelletjesman het volgende:
- Doe maar niet. -
Juist 1 van de enige zaken die de kern raakt van dit topic maar oké.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:18:43 #225
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_142444591
Would bang 6/10
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')