quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat knor-knor.
Een dikke vrouw is geen zeug, geen wijf, geen varken, geen aangespoelde walvis. Het is nog steeds een vrouw net als een topmodel.
Als ik kijk hier op Fok hoe hatelijk er gesproken wordt over het gewicht van Charlotte uit Utopia dan schaam ik me voor mijn Nederlandse paspoort. Oké, ze heeft ook een akelig karakter maar die hatelijkheden gaan vrijwel zonder uitzondering over haar overgewicht terwijl ze nog niet eens echt obese dik is maar gewoon een hele stevige meid is.
Het gaat er om dat ze positieve aandacht wil door die foto's te posten, tenminste...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Poeh, ja zeg, wat verleidelijk. Ik kan haar schouder zelfs zien!![]()
Je ziet met dit weer toch nog wel meer dan dat op straat.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen
De grofheid is toch echt wel erger geworden in woord en daad. Helaas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het erge vind ik dat TS het over de generatie na haar heeft, en zelf niet doorheeft dat haar generatie net zo was op die leeftijd.
Ik laat ze met rust als ze niet naar mij sexy gaan staan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid.Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.
Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.
Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
Zucht. Lees nu eens waar mensen op reageren voor je met onzin begint te strooien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Hoezo zouden mensen scoren als ze cijfers gaan geven.
Ze had het in haar post over 'sexy' foto's. Niet geheel onbelangrijk volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze positieve aandacht wil door die foto's te posten, tenminste...
dat neem ik aan en dat is dus precies wat ze NIET wil voor haar dochters...
[..]
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat jij zegt dat dit topic verder gaat dan uiterlijk. Maar de OP en en de TT zeggen iets anders. Cijferen op basis van uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Oppervlakkig en belachelijk. Beauty is in the eye of the beholder en een cijfer geven voor het uiterlijk (eventueel in combinatie met de uitstraling) is dus ook dusdanig subjectief dat het nergens meer over gaat.
Vertel, waar heeft het dan mee te maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat er blijkbaar een groep is die denkt te scoren met het toebedelen van cijfers voor het uiterlijk, met brutaal gedrag en als ik dan wat verder rondkijk op Fok met hatelijke seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen zoals het hebben over "uit elkaar trekken"...
Die hoor je alleen op het internet; zij zullen de dochters IRL met rust laten.quote:Ik denk dat dat toch echt de zielige zolderkamertjes autisten zijn die nog nooit seks hebben gehad zonder te betalen.
mja... ik zou kunnen gaan zoeken, maar dat ga ik niet doen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze had het in haar post over 'sexy' foto's. Niet geheel onbelangrijk volgens mij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Hoezo zouden mensen scoren als ze cijfers gaan geven.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef Trankilo het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat jij zegt dat dit topic verder gaat dan uiterlijk
dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien is het andersom nog wel veel erger,.. Je ziet uiteindelijk vrijwel alle vrouwen een vriendje krijgen wat voor een type of figuur dan ook. Terwijl er duidelijk een grote groep jongens is die buiten de boot valt.
Merk het trouwens aan vrijgezelle vriendinnen van mijn vriendin en vrijgezelle vrouwen bij mij op werk ook. Shitload aan eisen, jongens moet goede baan/toekomstperspectief hebben, goed lichaam goede gewoonte. Daarnaast een echte man zijn die zichzelf gedraagt als een afgerichte homo.
Met wat jij schreef.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Brutale jongens hebben meer kans om te scoren, met al die gierende hormonen neem je dat (sneller?) gedrag over.
Zie quote hieronder:quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaat dit topic daar niet eens over. Het gaat meer over minder mooie mensen/vrouwen ook van andere dingen dan seks/relatie onmiddellijk af te wijzen en als minderwaardig weg te zetten. Geen vrouw met overgewicht in je vriendengroep accepteren bijvoorbeeld. Er niet naast willen zitten in een wachtkamer. Of afwijzen voor een baan waarbij uiterlijk geen enkele rol zou moeten spelen.
En wat heeft dat niet met uiterlijk te maken? Je maakt een discussie zo wel onmogelijk als je echt niet kunt lezen en hele bizarre interpretaties maakt van toch wel duidelijke teksten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Zie quote hieronder:
(hoewel je wel over alleen uiterlijk schrijft, noem je ook andere voorbeelden)
[..]
Ik kan me niet herinneren vroegah ooit een groepje jongens of meiden met een stapel foto's op het schoolplein even snel een keuring doen uitspreken over het andere geslacht. Is iets wat tegenwoordig dagelijks kan gebeuren door commentaar op het nieuwtje van de dag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef shifto het volgende:
Volgens mij hebben mannen vrouwen altijd als cijfers gezien en doet instagram daar niks aan af, behalve dat we nu makkelijke kunnen bladeren en beoordelen.
In een perfecte wereld en met 2 goede ouders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met wat ik hierboven schreef. Als je het goed doet als ouder dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken over de puberteit want ze zijn lang daarvoor al opgegroeid tot verstandige, zelfverzekerde kleine mensjes.
En natuurlijk gaan ze dan alsnog domme dingen doen, tuurlijk, maar ze hebben wel eigenwaarde wat betreft hun lichaam en relaties tot anderen.
Jup die zijn wel hotter, maar je komt met deze soort dingen wel oma achtig over hoorquote:
Hitsige tieners bedoel zeker? Twintigers hehehe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies, de oudere mannen zijn nu iets gematigder en wijzer, maar vroeger waren het ook hitsige
twintigers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |