Het is geen toeval dat mods blauw zijn en admins rood. 'nuff said.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
i know, mijn tweede note in mijn 6 jaar onder deze user name.![]()
Poll: wie van BNW denk je dat er voor de overheid of illuminatie w
• de moderators
• de topic starter
• niemand
• een andere user...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja krijg net als vele anderen hier PM's met veel gescheld en beschuldigingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef rosability het volgende:
Ik heb op niemand gestemd, omdat het de overheid te veel geld zou kosten, wanneer ze naast het in de gaten houden van gevaarlijke individuen of organisaties op het web, ook nog de meningen van mensen op het internet zouden moeten beïnvloeden.
@ the guyer. ah vandaar die quote, dan bedenk ik me maar dat ik de persoon in kwestie een frustrerende avond heb bezorgd
Zijn er nog meer die scheldmail krijgen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja krijg net als vele anderen hier PM's met veel gescheld en beschuldigingen.
En what the bleep! heeft de overheid hier nou te zoeken, ik zie het nut niet..
Jou collega bijvoorbeeld, voor de rest weet ik niet, dacht dat jij er misschien ook al 1 of 2 had gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zijn er nog meer die scheldmail krijgen?
Serieus, dat is behoorlijk sad dat ze dat doen. Ik zit hier nog niet zo lang op en heb tot nu toe (klopt af) geen enkele scheldmail ontvangen. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me echt een van de enige lokaties waarbij het ook nog eens erge gevolgen heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef rosability het volgende:
[..]
Serieus, dat is behoorlijk sad dat ze dat doen. Ik zit hier nog niet zo lang op en heb tot nu toe (klopt af) geen enkele scheldmail ontvangen. Hopelijk blijft dat ook zo.
Ik vind het zelf ook ver gezocht, tenzij je uit Noord-Korea komt. Dan vind ik het nog best wel aannemelijk
Ik heb ook weleens fanmail gehad, ja. Als nog meer mensen worden lastig gevallen, hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jou collega bijvoorbeeld, voor de rest weet ik niet, dacht dat jij er misschien ook al 1 of 2 had gehad.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens fanmail gehad, ja. Als nog meer mensen worden lastig gevallen, hoor ik het graag.
Ik denk dat de overheid die pm's leest... Wat een rotbaan heb je dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of ze zitten met rode oortjes. Kan ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de overheid die pm's leest... Wat een rotbaan heb je dan.
Oeps ik ga mijn pm's meteen wissenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of ze zitten met rode oortjes. Kan ook
quote:
quote:The accounts – identified by the London-based advocacy group Free Tibet – use names such as Tom Hugo, Ken Peters and Felix James. Some apparently lifted their profile pictures from stock photo websites, other active accounts and the internet at large to include images of Barrett, Berto and Durance (who played Lois Lane in the Superman-inspired American TV series Smallville), as well as myriad western models.
The tweets – written in English and Chinese – attack political leaders' meetings with the Dalai Lama, advertise rail links between China's east coast and Lhasa, the Tibetan capital, and link to videos of Tibetans dancing in "exotic dress" on state-run television.
Others celebrate claims of progress under Chinese rule ("Tibetans hail bumper harvest of highland barley," Tom Hugo posted in October 2013, below a picture of a smiling Tibetan woman holding a sickle) while a subset trumpet development projects in the troubled north-western region Xinjiang.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:15 schreef rosability het volgende:
[..]
Waar ging het onderwerp dan over ? Als er bijvoorbeeld een onjuiste omschrijving stond over het Ministerie van Buitenlandse Zaken, kan ik me wel voorstellen dat iemand die daar voor werkt het aanpast. Maar zelfs al zou het niet zo zijn, die mensen die daar werken komen ook wel eens op Facebook of andere sites tijdens hun werktijd.
quote:
quote:
Het is meer dat ik niet geloof dat de Nederlandse regering of westerse regeringen in het algemeen vrijheid van meningsuiting op het web willen beïnvloeden of beperken. Van China en Rusland, verwacht ik dan weer wel zo'n acties.quote:
Onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef rosability het volgende:
[..]
[..]
Het is meer dat ik niet geloof dat de Nederlandse regering of westerse regeringen in het algemeen vrijheid van meningsuiting op het web willen beïnvloeden of beperken.
Het afluisteren van de NSA gaat veel verder dan dat en is onwettig. Er word door geheime diensten keihard gelogen tegen democratisch gekozen volksvertegenwoordigers. Onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef rosability het volgende:
Ik gaf al in een eerdere post aan dat de overheid de activiteiten van burgers op het web bijhoudt voor het opsporen van eventueel terroristen of mensen met andere dubieuze praktijken en dat dat niks nieuws is. Natuurlijk vindt de USA of welke regering dan ook het niet leuk, wanneer een ex-insider gevoelige informatie van de overheidsspionagediensten naar buiten lekt. Lijkt me niks raars aan.
quote:In de beginpost wordt beweerd dat de overheid ook de meningen op het web probeert te beïnvloeden door overheidspropagandisten in te zetten. Dat heeft naar mijn mening niks te maken met bovenstaande. China en Rusland daarentegen doen zowel overheidsspionage als overheidspropaganda, zoals je al in bovenstaande artikelen liet zien. Vandaar mijn laatste opmerking.
quote:
We gaan terug naar maart 2011:quote:Beyond merely identifying and monitoring online activities of activists, Metal Gear would also enter the realm of psyops by fielding an automated army of sockpuppets (alternate accounts), each with their own "realistic" profile, to infiltrate, manipulate, and flood chat, comment and messaging venues.
This is a high level project, with major corporations, Dept of Homeland Security, NSA, and other government and military participation.
defineer dubieus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef rosability het volgende:
Ik gaf al in een eerdere post aan dat de overheid de activiteiten van burgers op het web bijhoudt voor het opsporen van eventueel terroristen of mensen met andere dubieuze praktijken en dat dat niks nieuws is. Natuurlijk vindt de USA of welke regering dan ook het niet leuk, wanneer een ex-insider gevoelige informatie van de overheidsspionagediensten naar buiten lekt. Lijkt me niks raars aan. In de beginpost wordt beweerd dat de overheid ook de meningen op het web probeert te beïnvloeden door overheidspropagandisten in te zetten. Dat heeft naar mijn mening niks te maken met bovenstaande. China en Rusland daarentegen doen zowel overheidsspionage als overheidspropaganda, zoals je al in bovenstaande artikelen liet zien. Vandaar mijn laatste opmerking.
Extremistische groeperingen die een bedreiging voor de democratie vormen, grootschalige criminele activiteiten, mensenhandelaren of pedofielen bijvoorbeeld.quote:
Er staat in het artikel dat het Amerikaans leger het wil gaan gebruiken om het rekruteren van opstandelingen in Irak tegen te gaan. Het wordt dus als een oorlogswapen tegen terrorisme ingezet en niet zozeer om de meningen op het internationale web te beïnvloeden. Het is dan ook onwaarschijnlijk dat ze het bijvoorbeeld in zouden zetten op een forum als fok. Zolang je dus geen terroristische groep bent dat een gevaar vormt voor de veiligheid van de USA, is er weinig reden om je zorgen te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het afluisteren van de NSA gaat veel verder dan dat en is onwettig. Er word door geheime diensten keihard gelogen tegen democratisch gekozen volksvertegenwoordigers. Onder welke steen leef jij?
[..]
[..]
[..]
We gaan terug naar maart 2011:
NWS / Anonops #6: Anonymous en de MO-revoluties
Leger VS ontwikkelt software voor manipulatie sociale netwerken
mensen die wiet op de zolder kweken dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef rosability het volgende:
[..]
Extremistische groeperingen die een bedreiging voor de democratie vormen, grootschalige criminele activiteiten, mensenhandelaren of pedofielen bijvoorbeeld.
[..]
nee, die niet, wel bijvoorbeeld grootschalige drugsbendes (dan heb ik het trouwens niet over de dealers of de mensen die laag in de drugshiërarchie staan)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mensen die wiet op de zolder kweken dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |