Als dat het geval zou zijn (wat mij sowieso al vreemd klonk, volgens mij zie je dat op 10 km niet meer), dan is dit dus een terreurdaad en geen 'ongeluk'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het vreemd. Die piloot vertelde dat je vanaf de grond het vliegtuig zelfs nog met een verrekijker zou kunnen zien dat het om een burgervliegtuig gaat. Wie dan ook die raket afgevuurd zou hebben moet dat dan toch ook gezien hebben?
Dus het kan ook expres zijn gedaan he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het vreemd. Die piloot vertelde dat je vanaf de grond het vliegtuig zelfs nog met een verrekijker zou kunnen zien dat het om een burgervliegtuig gaat. Wie dan ook die raket afgevuurd zou hebben moet dat dan toch ook gezien hebben?
Hij zei dit net live bij CNNquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Aldus een van de eerste journalisten ter plekke.twitter:NoahSneider twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:52:47Locals say everything exploded in the air, fell in pieces, both bodies and plane itself. Ppl thought they were being bombed. #ukraine #mh17 reageer retweet
Als je via via gaat kijken is het niet zo gek dat je iemand kent...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 71 mensen op deze vlucht maar al 6, 7 mensen hier die mensen kennen. Opvalled.
Hij klonk ook zeer aangeslagen daarnet op CNN.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef marcodej het volgende:
twitter:NoahSneider twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:40:48At crash site of #MH17. Bodies everywhere, organs splayed out. Too gruesome to post photographs. This is an absolute disaster. #ukraine reageer retweet
Inderdaad. Dat zou zelfmoord zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof Oekraïne Putin zou willen neerhalen. Zó gek zijn ze echt niet hoor, in Kiev.
Wat een onzin. Op die hoogte kun je een passagiersvliegtuig niet onderscheiden van een groot vrachtvliegtuig. Of je moet een geoefende spotter zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
RT = propagandazender van het Kremlin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef Rivalo het volgende:
Russia Today doet ander verhaaltje: http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
En zegt dat Leger van Oekraïne het vliegtuig van Putin als doel had.
Nou zeg het maar, wie heeft gelijk, wie doet aan propaganda?
Russische officiële bronnen ontkennen dit zelf staat daar. Typisch RT om elk vage gerucht te plaatsen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef Rivalo het volgende:
Russia Today doet ander verhaaltje: http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
En zegt dat Leger van Oekraïne het vliegtuig van Putin als doel had.
Nou zeg het maar, wie heeft gelijk, wie doet aan propaganda?
Ja dat riep die Oekrainiër ook al de hele tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn (wat mij sowieso al vreemd klonk, volgens mij zie je dat op 10 km niet meer), dan is dit dus een terreurdaad en geen 'ongeluk'.
Sky Newsquote:A number of Britons are feared dead after a plane thought to have been flying in or near an unsafe zone came down over Ukraine.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, klinkt heel aannemelijk. Ik geloof dit wel.
Dit, een misser op een militair vliegtuig zie ik nog voor mogelijk, maar dit is echt te vaag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Russische officiële bronnen ontkennen dit zelf staat daar. Typisch RT om elk vage gerucht te plaatsen.
Terecht!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Verslaggever RTL krijgt bakken kritiek op twitter
Terecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lekker op de blaren laten zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
en dan boos worden omdat mensen op je gaan hatenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef SharQueDo het volgende:
https://twitter.com/JasonBiggs/status/489812067881611264
Even de black box kwijt maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
Volgens berichten zou de crash site nu afgezet zijn door Russische separatisten en zou niemand er mee bij kunnen.
Hopelijk ook van zijn werkgever, droeftoeters dat het zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat hebben ze al gedaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Amerikanen schijnen ook al direct een onderzoek te hebben gestart. Kijken hoe snel die de Russen de schuld gaan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |