Wat? Russische autoriteiten? Je bedoeld de separatisten? Of spreken de Russen namens hun?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Staakt-het-vuren aangekondigd door Russische autoriteiten.
Door de Russische autoriteiten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Dat is die kutmongool van American Pie en Orange is the New Blackquote:
Rusland is helemaal niet aan het vechten? (officieel)quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Nee die is uitgesteld geloof ik.quote:
Aldus een van de eerste journalisten ter plekke.twitter:NoahSneider twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:52:47Locals say everything exploded in the air, fell in pieces, both bodies and plane itself. Ppl thought they were being bombed. #ukraine #mh17 reageer retweet
Of andersom.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef raptorix het volgende:
Iemand al nagedacht over theorie van Russen die op deze manier de Ukraine de schuld kunnen geven/
Lijkt me onwaarschijnlijk, alsof Putin zich als sitting duck uit lucht laat knallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef Rivalo het volgende:
Russia Today doet ander verhaaltje: http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
En zegt dat Leger van Oekraïne het vliegtuig van Putin als doel had.
Nou zeg het maar, wie heeft gelijk, wie doet aan propaganda?
Ja, klinkt heel aannemelijk. Ik geloof dit wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef Rivalo het volgende:
Russia Today doet ander verhaaltje: http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
Omgquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Op NL1 zou nu Hello Goodbye bijna beginnen... dan is het toch wel verstandig om dan maar De Reünie uit te zenden
twitter:NoahSneider twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:40:48At crash site of #MH17. Bodies everywhere, organs splayed out. Too gruesome to post photographs. This is an absolute disaster. #ukraine reageer retweet
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker dat die in de vlucht zaten?![]()
![]()
Alsof Oekraïne Putin zou willen neerhalen. Zó gek zijn ze echt niet hoor, in Kiev.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef Rivalo het volgende:
Misschien keek die niet naar de lucht maar op een 1 of ander klein radarschermpje oid?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het vreemd. Die piloot vertelde dat je vanaf de grond het vliegtuig zelfs nog met een verrekijker zou kunnen zien dat het om een burgervliegtuig gaat. Wie dan ook die raket afgevuurd zou hebben moet dat dan toch ook gezien hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |