Hospik Maarten Faghquote:"Ik roep familie en vrienden van veteranen op hun geliefden in de gaten te houden. Zodat ze niet in drank en drugs vluchten of zelfs een einde aan hun leven maken. Dit rijt oude wonden open".

Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens even wat anders. Voorpagina Telegraaf vandaag "We worden weer neergesabeld"
[..]
Hospik Maarten Fagh
Bron: papieren editie van De Telegraaf 17 juli 2014

Over de uitspraak dat Nederland aansprakelijk is over Sebranica en de Dutchbatters daardoor de gebeten hond weer zijn.quote:

Ah, okee. Dan snap ik de context.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over de uitspraak dat Nederland aansprakelijk is over Sebranica en de Dutchbatters daardoor de gebeten hond weer zijn.

Ja kwam ook ff niet zo goed uit mijn strotquote:

Gast het is geen CoD ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Stel nu dat het de rebellen zijn, zou NL dan commando's sturen omdat luchtafweer geschut op te blazen?
Of gaan we weer een boze brief sturen.

Dat snap ik daarom ook over een kleine operatie om er voor te zorgen dat dat niet meer kan voorkomen.quote:

Ik moest lachenquote:

Wellicht in deze ook relevant om mee te nemen dat het de pro-russische separatisten waren die het ding uit de lucht schoten. Ik denk dat een commando-aanval op 'russisch' grondgebied niet perse iets is dat wij gaan winnen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat snap ik daarom ook over een kleine operatie om er voor te zorgen dat dat niet meer kan voorkomen.

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat DA van Commando's over zo'n grote afstand en in zo'n context niet echt gaat zonder ondersteuning van grotere eenheden. Dus mijn antwoord zou zijn nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Stel nu dat het de rebellen zijn, zou NL dan commando's sturen omdat luchtafweer geschut op te blazen?
Of gaan we weer een boze brief sturen.

Al enige tijd geleden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je de verwarming eindelijk eens uitgezet?

Ik hoop dat er niks gaat gebeuren. Want als het gebeurd dan gebeurd het snel, hard en zal het escaleren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik denk dat er helemaal niks gaat gebeuren. Teveel spanningen, teveel belangen

CoD 8 natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef Nibb-it het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren dan, buiten wat sancties en een boze brief van Markje?

It giet oantwitter:VlbVolkel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:24:56Zojuist zijn onze #F16's opgestegen voor een onderschepping #QRA http://t.co/5qr5ALWI8d reageer retweet

Ik lees het ook net. Laatste inzet was in april.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef Awsom het volgende:
It giet oantwitter:VlbVolkel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:24:56Zojuist zijn onze #F16's opgestegen voor een onderschepping #QRA http://t.co/5qr5ALWI8d reageer retweet

Wacht op carrier group...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef Awsom het volgende:

quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
Dat we nog twee vliegende F16's hebben mag zo langzamerhand al een wonder heten.

Dat ja... Droevige bende gewoon...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
Dat we nog twee vliegende F16's hebben mag zo langzamerhand al een wonder heten.

AchJa heeft weekend, ze komen er wel uit. Zolang de grote Romeo nog ergens op een strand ligt vind ik het ook allemaal wel best.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
Als er 200 amerikanen in dat vliegtuig haden gezeten waren die rebellen inmiddels aan het vechte met Amerikaanse mariniers en gevechtsvliegtuigen

Van Hennis vandaag niets gezien of gehoord. Dit zit waarschijnlijk nog ergens aan de pina colada.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:18 schreef AchJa het volgende:
Even, heeft iemand überhaupt al iets van Hennis gehoord? Of boeit het haar echt geen moer?

Wat wil je horen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:18 schreef AchJa het volgende:
Even, heeft iemand überhaupt al iets van Hennis gehoord? Of boeit het haar echt geen moer?

De fucking veiligheidsraad komt bijeen, maar geen glimp van onze mindef, al zou ze alleen maar een reactie geven vanaf haar vakantie adres.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van Hennis vandaag niets gezien of gehoord. Dit zit waarschijnlijk nog ergens aan de pina colada.

Boeit me niet. Betrokkenheid tonen. De hele fucking wereld hangt in de gordijnen, en godbetert onze eigen mindef is nergens te bekennen. Oorlog, militairen en ellende is haar feestje.quote:

Ze heeft gisteren wel de tijd genomen om haar blog bij te (laten) werken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Boeit me niet. Betrokkenheid tonen. De hele fucking wereld hangt in de gordijnen, en godbetert onze eigen mindef is nergens te bekennen. Oorlog, militairen en ellende is haar feestje.

" Inzet: de prestaties van Lars Boom en het Nederlands elftal komen niet bepaald uit de lucht vallen. Hiervoor is keihard geknokt."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren wel de tijd genomen om haar blog bij te (laten) werken.

Het gaat mij om de hypocrisie van het geheel. Je personeel staat bij nacht en ontij de meest verschrikkelijke kutklussen uit te voeren als daar om gevraagd wordt, maar andersom zie je niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:53 schreef qua-patat-orbis het volgende:
Lima Bravo joh, lekker de tour kijken

Of ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat mij om de hypocrisie van het geheel. Je personeel staat bij nacht en ontij de meest verschrikkelijke kutklussen uit te voeren als daar om gevraagd wordt, maar andersom zie je niets.

https://www.facebook.com/(...)5545024879349&type=1quote:Bij Schoolbataljon Zuid startte luitenant Aanraad van Schoolbataljon Zuid zijn toespraak met het trieste nieuws dat ook een militair van 45 Pantserinfanterie bij de vliegtuigramp is omgekomen en werd er een minuut stilgestaan bij alle slachtoffers

Exact, toen brak de pleuris uit, maar ja, allemaal niet zo interessant... Dat het later resulteert in 189 dode NLD'se staatsburgers (inclusief een militair lees ik) dan is het zaak dat je jezelf niet laat zien natuurlijk.quote:

Haar twitter is angstvallig leeg, ergens in Den Haag zal wel een PR bureau overuren draaien...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Exact, toen brak de pleuris uit, maar ja, allemaal niet zo interessant... Dat het later resulteert in 189 dode NLD'se staatsburgers (inclusief een militair lees ik) dan is het zaak dat je jezelf niet laat zien natuurlijk.

Denk je werkelijk dat ze zelf twittert? Dat doet denk ik ook wel een ambtenaartje voor haar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Haar twitter is angstvallig leeg, ergens in Den Haag zal wel een PR bureau overuren draaien...

Yup, is algemeen bekend dat de hogere legerleiding/ politieke top zich daarvan bedient. Op een paar uitzonderingen na.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze zelf twittert? Dat doet denk ik ook wel een ambtenaartje voor haar.

Waarom denk je dat ik het over een PR bureau hebquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze zelf twittert? Dat doet denk ik ook wel een ambtenaartje voor haar.

Oh dat bijv. VADM Borsboom zelf twittert ben ik ook wel overtuigd. Bij Hennis heb ik dat idee alleen nooit gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, is algemeen bekend dat de hogere legerleiding/ politieke top zich daarvan bedient. Op een paar uitzonderingen na.

Borsboom is sowieso een der tofsten der Defensie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh dat bijv. VADM Borsboom zelf twittert ben ik ook wel overtuigd. Bij Hennis heb ik dat idee alleen nooit gehad.

Ze zal dr telefoon wel uitgezet hebben net als iedere andere pax die met verlof gaat :pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
De fucking veiligheidsraad komt bijeen, maar geen glimp van onze mindef, al zou ze alleen maar een reactie geven vanaf haar vakantie adres.

Onbekend nummer na vrijdag 12:00? Lekker laten overgaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ze zal dr telefoon wel uitgezet hebben net als iedere andere pax die met verlof gaat :p
Maar idd weer lekker triest....

Haar telefoon heeft ze vast thuis gelaten. Ze heeft vakantie tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Onbekend nummer na vrijdag 12:00? Lekker laten overgaan

Whehehe.quote:

Haha, op je pikkie getrapt. Mooi man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ah nu moet ik geraakt zijn door de subtiele hint dat jij als peoplesoft manager beter bent dan ik als kpl1?
Ga maar snel terug naar je kopje rooibosthee en geen snoepjes stelen he 😗

quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het lijkt er op dat Rutte, poetin toch wel de wacht heeft aangezegd.
Hij leek oprecht erg kwaad.

Dit is dan ook wel weer waar.quote:

Twitterz...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel weer waar.
Waar komt die cartoon vandaan.

Overigens blijf ik erbij dat hij behoorlijk kwaad eruit zag.quote:

twitter:droombosNL twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:41:40@QuentinvSleen @NUnl ik kreeg ze wel te pakken nu, maar deze informatie wilde ze niet verstrekken. Ja dus reageer retweet

Ja vast, maar blijf t denken. Heb jij je lolletje ook weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha, op je pikkie getrapt. Mooi man.

Waar professioneel gedrag in de normen staatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja vast, maar blijf t denken. Heb jij je lolletje ook weer.
En nu snel terug naar je snoeppot

Spits "nieuws"quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
Lijkt wel op de pretex van arma.

twitter:NYTimesCohen twitterde op zondag 20-07-2014 om 00:55:24Is this Srebrenica syndrome or what? Can't believe passivity of Dutch whose citizens slaughtered. History there to be learned from. reageer retweet

Er zal toch wel een kern van waarheid inzitten? Spits is toch een gevestigd nieuws medium.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

twitter:Mitrala twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:37:29Dutch soldier writes letter to def min: send troops to Ukraine to claim crash site and bodies RT @BoekjePienter #mh17 http://t.co/SVZMTfM8KU reageer retweet

Dan gaat er geheid wat fout, knalt een separatist een NL militair neer, een NL militair een separatist en hits de shit the fan.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Mitrala twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:37:29Dutch soldier writes letter to def min: send troops to Ukraine to claim crash site and bodies RT @BoekjePienter #mh17 http://t.co/SVZMTfM8KU reageer retweet

Leuk dat die viral gaat. Alsof adj Marcel die brief echt opgestuurd heeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Mitrala twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:37:29Dutch soldier writes letter to def min: send troops to Ukraine to claim crash site and bodies RT @BoekjePienter #mh17 http://t.co/SVZMTfM8KU reageer retweet

Haha hij blijft maar gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:26 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja vast, maar blijf t denken. Heb jij je lolletje ook weer.
En nu snel terug naar je snoeppot

twitter:ABarnardNYT twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:01:30Breaking: Hamas Qassam Brigades announce they have captured an Israeli soldier. reageer retweet

Jenan Moussa gelooft er niet in.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef Nibb-it het volgende:
twitter:ABarnardNYT twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:01:30Breaking: Hamas Qassam Brigades announce they have captured an Israeli soldier. reageer retweet

Nu graag een link waar je niet voor hoeft in te loggenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Was weer lulkoek van spits. Is alweer weggehaald. Als je zoekt op "plan b spitsnieuws" kom je het nog wel tegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nu graag een link waar je niet voor hoeft in te loggen

Is de VN veiligheidsraad dan daarover al bijeengekomen?quote:

Vanavond.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is de VN veiligheidsraad dan daarover al bijeengekomen?

twitter:Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:35:59#MH17 fuselage from port side cockpit section showing heavy shrapnel damage consistent with SA-11 hit, credit @FT http://t.co/F4TWSXWvTZ reageer retweet
twitter:Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 16:33:05High density shrapnel perforation on an internal structural component from #MH17 here - possibly part of a spar: http://t.co/1LtN8Q3DUe reageer retweet

twitter:Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 19:40:24Shrapnel damage suggests SA-11 proximity frag warhead may have exploded slightly below and ahead of #MH17's port wing http://t.co/27bceCkacD reageer retweet

quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:Justin_Br0nk twitterde op maandag 21-07-2014 om 19:40:24Shrapnel damage suggests SA-11 proximity frag warhead may have exploded slightly below and ahead of #MH17's port wing http://t.co/27bceCkacD reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |