https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:16 schreef DaMart het volgende:
RZR gaat niet dood... die gaat eerst nog naar de 80k dit weekend.
Ik heb ze ook gezien, ook niet eens een waarschuwing ofzo.. Nouja, een waarschuwing vlak boven de fotoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Normaal ben ik erg koelbloedig qua schokkende foto's, maar wat ik net voorbij zag komen...
Klinkt bijna hetzelfde als mijn Frac.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Zamorak het volgende:
Kocht eerst 1k AGS voor 2000 satoshi, heb nu 5k gekocht voor 1000 satoshi
https://cryptrader.com/charts/bittrex/ags/btcquote:
Laagste buyorder*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef DaMart het volgende:
Het voordeel is dat Bittrex dan hoogste buy order pakt om die te lage sell in te vullen en ik inmiddels goedkoper kan terugkopen.
Weer een lid erbij die niet kan tellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:08 schreef DaMart het volgende:
Nou, van RZR ben ik ook af met 46% verlies.
Sell order aangepast, maar blijkbaar een 0 te veel ingevoerd![]()
![]()
.
Ik heb nu een buy order voor RZR op 35k gezet. Zou me eigenlijk niks verbazen als die nog wordt aangetikt ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer een lid erbij die niet kan tellen
Welkom!
Maar beter bij een sellorder dan een buyorder.
Die 780.000 Dope staat me nog te vers in het geheugen
Nog hoog ingeschatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een buy order voor RZR op 35k gezet. Zou me eigenlijk niks verbazen als die nog wordt aangetikt ook.
Nee?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij degene was die op 400k ging verkopen omdat 350k te weinig was
Hmmm... ik vind dat ik toch gelijk heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee?.
Ik heb nu al mijn sells verlaagd om net quitte te spelen, dat dan weer wel.
Welke coin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoins onderweg naar Bittrex. Er gaat een buyorder op 32 komen...
Los van dat compleet onduidelijke grafiekje lijkt me dat de beste keus.
Bij BC zou ik iets fout doen danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
RZR denk.
Of BC, dat weet je bij die Kat ook maar nooit
Iedereen maakt foutenquote:
Goed meegelezenquote:
Praat me niet van ritmes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed meegelezen
Thanks
Triggertje om op tijd wakker te zijn en een ritme te kweken.
Als je dat kan verwezenlijken vanuit je luie stoel heb je het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Praat me niet van ritmes.
Het begint zo zoetjes aan mijn streven te worden om alle inkomsten uit digitale activiteiten te halen. Doe ik als it-er nu ook al, maar wel bij een werkgever, en ik sta nog uiterst ritmisch dagelijks in files en hang uren in de auto.
Maar echt alle poen online binnenharken, dat lijkt me wel wat
Ach aan de andere kant, laatst was ik een paar weken niet op mijn werk en ik miste het echt wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je dat kan verwezenlijken vanuit je luie stoel heb je het goed voor elkaar
Ik heb het ritme nodig omdat ik vanaf volgende week juist weer ga werken...
Dat is algemeen bekend. Crypto's zijn niet gereguleerd en daardoor is de koers zeer manipuleerbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:13 schreef iteejer het volgende:
Opmerkelijk dat candlestick interpretatie richtlijnen die heel aardig opgaan voor 'normale' currencies bij deze coins gewoon niet werken.
Betekent toch dat er achter die koersverschillen heel andere krachten zitten dan bij de normale forex majors en minors.
Dan moeten we toch es echt die fokcoin gaan optuigenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Crypto's zijn niet gereguleerd en daardoor is de koers zeer manipuleerbaar.
Tevens:
Doordat er geen "beurswaakhond" is, hebben velen vrij spel om allerlei shitcoins te lanceren, en in no time grof geld binnen te harken.
Opmerking van 1 van de devs gisteren in IRC: " coin is gelanceerd om grote investeerders binnen te halen om van daaruit in alle rust de baanbrekende features te ontwikkelen. "Helaas" werd RZR even een hype en sprong iedereen erop met als gevolg die hoge koers. Wij hadden (en hebben) geen invloed op de koers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind dat ik toch gelijk heb.
Toen Rzr net naar Mintpal ging, ging ie helemaal uit zn dak tot dik over de 300k... Toen kon je sellen toch met dikke winst?
Inmiddels alweer 3 weken terug ofzo...
Ik weet hoe t moet, heb de connecties, snap het spelletje maar ik ben niet van plan om mensen bewust te gaan oplichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan moeten we toch es echt die fokcoin gaan optuigen
Hoeft toch geen oplichten te zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet hoe t moet, heb de connecties, snap het spelletje maar ik ben niet van plan om mensen bewust te gaan oplichten.
Dan holden we nog maar een tijdjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Opmerking van 1 van de devs gisteren in IRC: " coin is gelanceerd om grote investeerders binnen te halen om van daaruit in alle rust de baanbrekende features te ontwikkelen. "Helaas" werd RZR even een hype en sprong iedereen erop met als gevolg die hoge koers. Wij hadden (en hebben) geen invloed op de koers.
Wij hadden liever gezien dat de koers tijdens ontwikkelingsperiode erg laag was gebleven."
Dat voorspelt weinig goeds volgens mijtwitter:IconicExpert twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 02:42:57#Viacoin is going to be interesting to watch. reageer retweet
Rode vlag nummer 1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
Ik was me even aan het inlezen over Viacoin, waar ik op Twitter wat positieve berichten over las en toen kwam ik dit tegen:Dat voorspelt weinig goeds volgens mijtwitter:IconicExpert twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 02:42:57#Viacoin is going to be interesting to watch. reageer retweet
.
Toch wel jammer. Coin zag er wel interessant uit. Maar goed, net nieuw op Bittrex, dus grote kans dat de koers nog een duik gaat nemen, als hij het vaste patroon een beetje volgt.quote:
Goeiemiddag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Goedemorgen
Mijn buy is niet aangetikt zie ik, scheelt ook weer
Ik heb gewoon prima geslapen, geen wekkers enzo. Langzaamaan verschuift mijn ritmequote:
Mijne ook maar ja... En ik moest geen wekker zetten, ik wilde een wekker zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon prima geslapen, geen wekkers enzo. Langzaamaan verschuift mijn ritme
Jij hebt amper geslapen en moest een wekker zetten... Dat is mijn grootste aartsvijand
Je wilde pokeren dus moest een wekker zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijne ook maar ja... En ik moest geen wekker zetten, ik wilde een wekker zetten
Nouja, meer andersom eigenlijk. Wekkers heb ik de hele week al gezet om volgende week geen enorme klap te krijgen als ik er 5x op rij vroeg uit moet. Dat er een leuk toernooitje was is een goede bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wilde pokeren dus moest een wekker zetten
Herkansingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:07 schreef Joosie200 het volgende:
Geduld is een schone zaak met RZR. Had gewoon die buy op 40 moeten afwachten maar ik dacht dat zo'n buy ammenooitniet aangetikt zou wordenZeker nu ze dat laagste punt wel achter zich had gelaten. Niet dus
Ik denk dat je aan het "staken" bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef roislecxe het volgende:
Haha ik heb mijn Watercoinwallet openstaan sinds gister omdat ik dacht, laat die maar es syncen. Dat duurt toch keilang en dat kan geen kwaad.
Heb ik voor de gein toen op dat Mine-icoontje geklikt. Weer vergeten. En nu heb ik voor het eerst iets gemined blijkbaar![]()
Geen idee hoe het kan
Edit: Gelijk mn Solar ook maar laten minenals het een kwestie van 1x klikken is dan snap ik het nog wel.
Ik heb me nooit verdiept in hoe dat allemaal zit. mijn laptop was niet bepaald geschikt voor minen. En wat je nu zegt wist ik ook al nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het "staken" bent.
Door je wallet open te laten als coin POS is, krijg je daarvoor een reward/interest
Minen via de wallet werkt sowieso nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb me nooit verdiept in hoe dat allemaal zit. mijn laptop was niet bepaald geschikt voor minen. En wat je nu zegt wist ik ook al niet![]()
Maar kvind het wel grappig.
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minen via de wallet werkt sowieso niet
Winst heb je pas als je t verkocht hebtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Zamorak het volgende:
Heerlijk om die stijging van AGS te zien30% winst!
Zojuist aangetikt met 100% winstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Winst heb je pas als je t verkocht hebt
Ligt eraan hoe ver dat is. Als het relatief dichtbij is, zou je een koeltas kunnen meenemen met van die diepvrieselementen erinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef roislecxe het volgende:
Zou het een goed plan zijn om 3 lades met diepvriesspul op de fiets te gaan verslepen naar mn pa en ma nu het buiten 32 graden is
Altijd leuk als de koelkast/vriezer het begeeft met zulk weer en je moet 2 dagen wachten tot ie wordt geleverd...
Kwartiertje fietsen ofzo. Maar ik heb geen koelelementen. Denk dat ik nog 2 uur wacht dan is er een autoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver dat is. Als het relatief dichtbij is, zou je een koeltas kunnen meenemen met van die diepvrieselementen erin.
ahumquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef DaMart het volgende:
en ARcoin, waar ik ook aardig wat positiefs over las.
twitter:BTCarchitect twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:51:27I warned you about $ARCH scam, IPO is a complete failure, everyone dumping already and hardly any were sold reageer retweet
twitter:fullhdpixel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 15:56:09Doing some research on the #ARCOIN richlist and the first 400 blocks.First 45 addresses have 95.18% of the coins reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ook jij leren jezelf te accepteren zoals je bent
Waarom komen ze daar altijd pas mee nadat ik gekocht hebquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
ahumtwitter:BTCarchitect twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:51:27I warned you about $ARCH scam, IPO is a complete failure, everyone dumping already and hardly any were sold reageer retweet
twitter:fullhdpixel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 15:56:09Doing some research on the #ARCOIN richlist and the first 400 blocks.First 45 addresses have 95.18% of the coins reageer retweet
Frac sellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef DaMart het volgende:
Mijn FRAC is verkocht met lichte winst.
De spike heeft net mijn sell aangetikt.
ramen zijn dicht, lamellen dicht, zonneschermen omlaag. 26.2 graden binnen alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag mijn kamer hartstikke koel, zet mijn computer aan en bam...
Slecht idee
Woonkamer 25 en een beetje, mijn kamer daar iets onder wegens gunstige ligging tov zon:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ramen zijn dicht, lamellen dicht, zonneschermen omlaag. 26.2 graden binnen al
We hebben weer veel te vroeg verkocht hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef DaMart het volgende:
Dan mag FRAC nu weer terug naar 17k, zodat ik weer kan instappen.
Ik had nog steeds mijn 'ik wil geen verlies lijden en als ik alles heb verkocht, kap ik met traden'-sell staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
We hebben weer veel te vroeg verkocht he
Ik verkocht daarstraks op 26888.... Ook veel te laag uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Zamorak het volgende:
Waarom heb ik gisteren mijn 0.15 BTC aan FRAC verkocht voor 19.7k![]()
![]()
![]()
Denk je dat key nog gaat stijgen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef DaMart het volgende:
Jee, te vroeg kopen, ik kan het nog steeds.
Keykcoin net gekocht voor 45,6k... staat nu al op 43.
Ik las veel berichten dat er nog een stijging zat aan te komen. Dus wie weetquote:
Ik ben zojuist voor 0.2 BTC gescammedtwitter:AegisCoin twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 23:23:22I can confirm @IconicExpert has my BTC!! If community give me back my 4 BTC I come back but if no then I leave, iconic took all my BTC!! reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben zojuist voor 0.2 BTC gescammedtwitter:AegisCoin twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 23:23:22I can confirm @IconicExpert has my BTC!! If community give me back my 4 BTC I come back but if no then I leave, iconic took all my BTC!! reageer retweet
https://cryptrader.com/charts/bittrex/ags/btc
Ah, gewoon zijn oude trucje weerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Zamorak het volgende:
IconicExpert, een scammer die devvers betaalt om coins op te zetten en vervolgens iedereen leeg trekt en met de buit ervandoor rent.
Wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:46 schreef Munt-Hunt het volgende:
RDD staat nu op mintpal. 2000 confirmations echter (=33 uur)
Maakt niet zoveel uit. 5000 Doges zijn niks meer waard zowatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef LompeWorst het volgende:
Ik heb dus ergens op een pool nog 5000 doge's gevonden.
Nu heb ik deze met veel pijn en moeite naar Bitt gemoved, maar deze staan nu nog onder pending deposit.
Hoe lang duurt dat ongeveer?
Denk dat een pending deposit meestal niet meer dan een half uurtje is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef LompeWorst het volgende:
1 euro 60 jeweet.
Ik had iets nodig om te beginnen met Bittrex, en kon nergens een paar coins vandaan halen.
Dus dan maar hiermee proberen ^^
Maar is de algehele fee 0.25%?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat een pending deposit meestal niet meer dan een half uurtje is.
En true, ik ben ook begonnen met 0,009 BTC en een paar KARMcoins die zo goed als niks waard waren.
Toch opgekrikt naar 2btc. Zolang je maar íéts hebt om mee te beginnen kun je gewoon prima handelen.
De fee is 0,25% over het bedrag of de coins die je overboekt/verhandelt.quote:
Daar ben ik ook bang voor ja... De grootste valstrik van het traden.. Hopen op een spike, en vervolgens nog minder overhouden dan dat je daarvoor hadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:46 schreef Joosie200 het volgende:
Rzr verkocht ik de laatste keer ook op zijn all time low toen, poef spike naar 78. Nu weer inzakken als een plum pudding. Nu verkopen en je zult zien dat ie volgende week weer aan een spike begint.
Ik denk het... Ik heb nu weer de Mintpal ticker, die van Bittrex laat de high en low niet zienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:47 schreef DaMart het volgende:
Hm, misschien is dit wel een mooi nieuw instapmoment voor RZR. Lager zal hij toch niet komen?.
Hoevaak hebben we dat al niet gehoordquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:47 schreef DaMart het volgende:
Hm, misschien is dit wel een mooi nieuw instapmoment voor RZR. Lager zal hij toch niet komen?.
Daarom ook die smiley op het eindquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we dat al niet gehoord
Heb je Frac nog teruggekocht?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef DaMart het volgende:
Uit solidariteit heb ik net ook nog even 50 RZR gekocht voor 36,5k dus ik zit weer samen met jullie vast nu.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef DaMart het volgende:
Vanwege de warmte heb ik ook nog maar wat Icebergcoin gekocht.
Ja. Die ga je moeilijk kwijtraken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:44 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gisteren coins gekocht waar het verschil tussen ask en bid de helft van de bid was.
Dat is toch eigenlijk verschrikkelijk dom?
Genoeg verstand, maar wil ik dat wel doen?...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik las vandaag op het BCT-forum trouwens nog een vraag van iemand die aansluit bij een idee waar ik al even mee rondloop. Nu lopen we telkens te kloten met Excel om bij te houden welke coins we hebben op welke exchange en wat daarvan de waarde is. Tenminste, ik loop daarmee te kloten.
Het zou handig zijn als er een website was waar je dat op kon invoeren. Iemand hier die een beetje verstand heeft van PHP en MYSQL?.
Als ik me ga inlezen, kan ik vast ook wel een site in elkaar zetten hoor. Maar ik twijfel ook of er wel vraag is naar zo'n sitequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg verstand, maar wil ik dat wel doen?...
Ik hoorde dat er nog een dev hier rondhangt
Minder dan naar een app, waarvan de progressie al een paar dagen stil ligtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik me ga inlezen, kan ik vast ook wel een site in elkaar zetten hoor. Maar ik twijfel ook of er wel vraag is naar zo'n site.
Maak er een app voorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder dan naar een app, waarvan de progressie al een paar dagen stil ligt
Beter dan dit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net de beste airco op aarde gemaakt
Zeg dat nou nietquote:
Hoe is je vakantie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietNu staat ie nog lager. How low can you go? Tot 0. Lekker dan.. Of ik nu tussen RZR, MIN, VRC had gespreid of zoals ik deed alles in RZR stoppen.. Ze hebben allemaal een zomercrash.
Waarom doe ik nu niet wat ik mij had voorgenomen, er tussenuit alles in BTC parkeren.Maarja.. dan profiteer je niet van een spike. Bij RZR dus echt buy on rumours, sell on the news and keep selling.
Even wachten nog tot hij onder de 20k staat straksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kook niet... Had toch makkelijk gekund, maar niet aan gedacht meer
Goedquote:
How on earth...?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:02 schreef DaMart het volgende:
Nou, vannacht ben ik mijn RZR kwijtgeraakt met lichte winst. Verder is het gewoon weer een blood red weekend.
Gekocht op 36,5k en verkocht voor 37kquote:
Vanaf morgen helemaal, dan ben ik er niet meerquote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef roislecxe het volgende:
Geen druppel water gezien, toch een veel te hoge luchtvochtigheid. Niet te harden binnen, en buiten ook niet echt.
Rzr ook nog steeds waardeloos, en het topic lijkt aardig dood
En ik vanaf overmorgen (zo goed als)quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf morgen helemaal, dan ben ik er niet meer
Thxquote:Op zondag 20 juli 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En ik vanaf overmorgen (zo goed als)
Fijne vakantie in ieder geval
Rzr vindt toch elke dag weer een nieuwe bodem?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... RZR lijkt een nieuwe bodem te hebben gevonden. Als ik nu all-in ga, en vervolgens een week lang niet kijk, heb ik dan mijn eigen graf gegraven of ben ik stikend rijk als ik vrijdag terug kom?
Nah, zie bitcoinwisdomquote:Op maandag 21 juli 2014 00:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rzr vindt toch elke dag weer een nieuwe bodem?
Ik vertrek om 10u en val pas vanaf Maastricht buiten 4g dekkingquote:
Vanaf morgenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrek om 10u en val pas vanaf Maastricht buiten 4g dekking
Moet jij niet werken?
Mooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als die in Australië op zn hoogste punt staat.
De schuifpui naar buiten en de ramen staan al sinds gisteravond open hier. Nog steeds 26.4 graden binnenquote:
Dan doe je toch echt iets foutquote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De schuifpui naar buiten en de ramen staan al sinds gisteravond open hier. Nog steeds 26.4 graden binnen
Hoe zo ben je gescammed met uro?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef Zamorak het volgende:
En weer gescammed. Dit keer met URO coin![]()
[..]
Ik bedoelde gewoon genaaid eigenlijk. Een kneusje publiceerde een artikel over URO dat het een scam zou zijn waardoor iedereen ging panicsellen. Trekt inmiddels aardig bij, maar ik ben toch wel wat geld verloren.quote:
Heb je zelf ook in paniek verkocht dan? Anders ben je geen geld verloren.......quote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon genaaid eigenlijk. Een kneusje publiceerde een artikel over URO dat het een scam zou zijn waardoor iedereen ging panicsellen. Trekt inmiddels aardig bij, maar ik ben toch wel wat geld verloren.
Scam coin blijkbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe coin met groot verschil tussen vraag en aanbod. Potentiële stijger voor de komende dagen?
https://www.bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-VC
Klopt, maar als er dan geen kopers zijn, kun je niet zoveel..quote:Op maandag 21 juli 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
Dat er niet even 1 held is die 1000 RZR koopt he. Kost haast niks meer en je krijgt echt een gruwelijke pijl omhoog tot over de 50k
Ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb (coins met zo'n groot verschil tussen vraag en aanbod wantrouw ik sowieso al een beetje). Is nu nog maar 10% waard van de koers van vanochtendquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Munt-Hunt het volgende:
[..]
Scam coin blijkbaar.
https://bitcointalk.org/i(...)sg5714562#msg5714562
Die heb ik gisteren (te laag uiteraard) al verkocht toen ik zonder verlies kon uitstappenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:51 schreef brombeer_ het volgende:
Eindelijk stijgt minerals weer
Volume is wel erg laag trouwens![]()
Hij moet bij mij daarvoor eerst de 40 aantikkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren (te laag uiteraard) al verkocht toen ik zonder verlies kon uitstappen.
Dan ben ik toch wel benieuwd wat je redenen waren om te kopen en om weer te verkopen....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren (te laag uiteraard) al verkocht toen ik zonder verlies kon uitstappen.
Ik kocht om winst te maken, maar toen ging de prijs hard naar beneden. Wat minder tijd om alle koersen in de gaten te houden, dus speelde ik het liever op veilig toen ik zonder verlies kon uitstappen, omdat ik al vaker heb gewacht op een stijging, waarna een verdere daling volgde met coinsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel benieuwd wat je redenen waren om te kopen en om weer te verkopen....
Iedereen koopt om winst te makenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kocht om winst te maken, maar toen ging de prijs hard naar beneden. Wat minder tijd om alle koersen in de gaten te houden, dus speelde ik het liever op veilig toen ik zonder verlies kon uitstappen, omdat ik al vaker heb gewacht op een stijging, waarna een verdere daling volgde met coins.
NEE!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Munt-Hunt het volgende:
[..]
Scam coin blijkbaar.
https://bitcointalk.org/i(...)sg5714562#msg5714562
Ach gossie, hebben ze free WiFi bij de receptie van de camping?quote:
Goede timing. Jij zwaait hier en RZR dondert door de bodem heen naar de volgende onder de 30kquote:
Pakketje om je op te fleuren is onderwegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer terug bij af he. Dacht lekker pensioentje op mn 27e maar nee.
Beetje meer piepschuim in en retourneren krijg je tenminste je bitcoins terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pakketje om je op te fleuren is onderweg
[ afbeelding ]
Die is inmiddels opgezet begrijp ik?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pakketje om je op te fleuren is onderweg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Beetje meer piepschuim in en retourneren krijg je tenminste je bitcoins terug.
Hatertsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die is inmiddels opgezet begrijp ik?
Pre-sale belooft vaak weinig goeds. Zag gisteren op Twitter ook al een aantal bekende altcointwitteraars hun bedenkingen bij Ethereum uiten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand nog wat Ether (ethereum) gekocht? pre-sale is gister begonnen. Ze kosten 2000 voor 1 btc, iets van een kwartje per stuk. Was in het begin erg enthousiast maar door de vette vertragingen heb ik er nu niet echt veel zin meer in.
Nattekat heeft in het buitenland stiekem BTC gekochtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:06 schreef tralalala het volgende:
Wat is er aan de hand? Bitcoin gaat hard naar beneden.
Ik zat al niet meer in VOOT. Daar wilde ik vanavond nog even naar kijken. 1600 vind ik een te grote gok om weer in te stappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
Sync doet 365 coin na qua waarde na 4 weken bungelen. Damart, ben je al uit VOOT nu ie 1670 noteert? VRC/MIN beide fors onderuit, RZR bungelt rond 33k terwijl ie even de 44 aantikte. Handel is alleen leuk als je er continu bovenop zit. Nog een weekje en ik kan weer aan de bak.
Ik ben nog niet echt onder de indruk. Hou het wel een beetje in de gaten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand nog wat Ether (ethereum) gekocht? pre-sale is gister begonnen. Ze kosten 2000 voor 1 btc, iets van een kwartje per stuk. Was in het begin erg enthousiast maar door de vette vertragingen heb ik er nu niet echt veel zin meer in.
Pek staat al te borrelen op het vuur en ik ben bezig met de kippen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tijd om de hooivork uit het vet te halen
Dan zorg ik voor het bier en de snacks!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pek staat al te borrelen op het vuur en ik ben bezig met de kippen.
Vakantie alweer voorbij?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gehaat hier
Moet ik voorzorgsmaatregelen nemen om me te beschermen zodra ik Breda passeer straks?
Jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vakantie alweer voorbij?
Gedaan met de rust hier?.
Wie weet is hij nog wel ergens in de buurt een stok aan het zoekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:42 schreef roislecxe het volgende:
Pas op als je hier langskomt Katje. Ik wacht je op op het viaduct.
Edit: Zie nu de tijd dat het werd gepost was.
Je weet het altijd wel weer te verpesten hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:42 schreef roislecxe het volgende:
Pas op als je hier langskomt Katje. Ik wacht je op op het viaduct.
Edit: Zie nu de tijd dat het werd gepost was.
Een kooi in Naturalis?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet het altijd wel weer te verpesten hè?
Gelukkig zit ik weer veilig verborgen in een geheime plaats die geen FOK!er ooit zou kunnen raden
dat heb je nou eenmaal met inteelt. het sterft uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Vroeger was het hier nog lachen, nu is het gewoon dood
Ik geef die kat de schuldquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Vroeger was het hier nog lachen, nu is het gewoon dood
Jij hebt zeker ook al die Goxcoins verstopt of niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kreeg ik ook al van die bitcoin crash... moet zelfs onderduiken
Ik dump wel mijn RZR elke keer als ie het waagt om boven de 40 te komen om onder de 50% verlies te blijvenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook al die Goxcoins verstopt of niet.
Het zij je vergeven als je de Goxcoins weer tevoorschijn tovertquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dump wel mijn RZR elke keer als ie het waagt om boven de 40 te komen om onder de 50% verlies te blijven
Maxbet all over itquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:48 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
dat heb je nou eenmaal met inteelt. het sterft uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |