https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:16 schreef DaMart het volgende:
RZR gaat niet dood... die gaat eerst nog naar de 80k dit weekend.
Ik heb ze ook gezien, ook niet eens een waarschuwing ofzo.. Nouja, een waarschuwing vlak boven de fotoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Normaal ben ik erg koelbloedig qua schokkende foto's, maar wat ik net voorbij zag komen...
Klinkt bijna hetzelfde als mijn Frac.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Zamorak het volgende:
Kocht eerst 1k AGS voor 2000 satoshi, heb nu 5k gekocht voor 1000 satoshi
https://cryptrader.com/charts/bittrex/ags/btcquote:
Laagste buyorder*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef DaMart het volgende:
Het voordeel is dat Bittrex dan hoogste buy order pakt om die te lage sell in te vullen en ik inmiddels goedkoper kan terugkopen.
Weer een lid erbij die niet kan tellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:08 schreef DaMart het volgende:
Nou, van RZR ben ik ook af met 46% verlies.
Sell order aangepast, maar blijkbaar een 0 te veel ingevoerd![]()
![]()
.
Ik heb nu een buy order voor RZR op 35k gezet. Zou me eigenlijk niks verbazen als die nog wordt aangetikt ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer een lid erbij die niet kan tellen
Welkom!
Maar beter bij een sellorder dan een buyorder.
Die 780.000 Dope staat me nog te vers in het geheugen
Nog hoog ingeschatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een buy order voor RZR op 35k gezet. Zou me eigenlijk niks verbazen als die nog wordt aangetikt ook.
Nee?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij degene was die op 400k ging verkopen omdat 350k te weinig was
Hmmm... ik vind dat ik toch gelijk heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee?.
Ik heb nu al mijn sells verlaagd om net quitte te spelen, dat dan weer wel.
Welke coin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoins onderweg naar Bittrex. Er gaat een buyorder op 32 komen...
Los van dat compleet onduidelijke grafiekje lijkt me dat de beste keus.
Bij BC zou ik iets fout doen danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
RZR denk.
Of BC, dat weet je bij die Kat ook maar nooit
Iedereen maakt foutenquote:
Goed meegelezenquote:
Praat me niet van ritmes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed meegelezen
Thanks
Triggertje om op tijd wakker te zijn en een ritme te kweken.
Als je dat kan verwezenlijken vanuit je luie stoel heb je het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Praat me niet van ritmes.
Het begint zo zoetjes aan mijn streven te worden om alle inkomsten uit digitale activiteiten te halen. Doe ik als it-er nu ook al, maar wel bij een werkgever, en ik sta nog uiterst ritmisch dagelijks in files en hang uren in de auto.
Maar echt alle poen online binnenharken, dat lijkt me wel wat
Ach aan de andere kant, laatst was ik een paar weken niet op mijn werk en ik miste het echt wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je dat kan verwezenlijken vanuit je luie stoel heb je het goed voor elkaar
Ik heb het ritme nodig omdat ik vanaf volgende week juist weer ga werken...
Dat is algemeen bekend. Crypto's zijn niet gereguleerd en daardoor is de koers zeer manipuleerbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:13 schreef iteejer het volgende:
Opmerkelijk dat candlestick interpretatie richtlijnen die heel aardig opgaan voor 'normale' currencies bij deze coins gewoon niet werken.
Betekent toch dat er achter die koersverschillen heel andere krachten zitten dan bij de normale forex majors en minors.
Dan moeten we toch es echt die fokcoin gaan optuigenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Crypto's zijn niet gereguleerd en daardoor is de koers zeer manipuleerbaar.
Tevens:
Doordat er geen "beurswaakhond" is, hebben velen vrij spel om allerlei shitcoins te lanceren, en in no time grof geld binnen te harken.
Opmerking van 1 van de devs gisteren in IRC: " coin is gelanceerd om grote investeerders binnen te halen om van daaruit in alle rust de baanbrekende features te ontwikkelen. "Helaas" werd RZR even een hype en sprong iedereen erop met als gevolg die hoge koers. Wij hadden (en hebben) geen invloed op de koers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind dat ik toch gelijk heb.
Toen Rzr net naar Mintpal ging, ging ie helemaal uit zn dak tot dik over de 300k... Toen kon je sellen toch met dikke winst?
Inmiddels alweer 3 weken terug ofzo...
Ik weet hoe t moet, heb de connecties, snap het spelletje maar ik ben niet van plan om mensen bewust te gaan oplichten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan moeten we toch es echt die fokcoin gaan optuigen
Hoeft toch geen oplichten te zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet hoe t moet, heb de connecties, snap het spelletje maar ik ben niet van plan om mensen bewust te gaan oplichten.
Dan holden we nog maar een tijdjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Opmerking van 1 van de devs gisteren in IRC: " coin is gelanceerd om grote investeerders binnen te halen om van daaruit in alle rust de baanbrekende features te ontwikkelen. "Helaas" werd RZR even een hype en sprong iedereen erop met als gevolg die hoge koers. Wij hadden (en hebben) geen invloed op de koers.
Wij hadden liever gezien dat de koers tijdens ontwikkelingsperiode erg laag was gebleven."
Dat voorspelt weinig goeds volgens mijtwitter:IconicExpert twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 02:42:57#Viacoin is going to be interesting to watch. reageer retweet
Rode vlag nummer 1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
Ik was me even aan het inlezen over Viacoin, waar ik op Twitter wat positieve berichten over las en toen kwam ik dit tegen:Dat voorspelt weinig goeds volgens mijtwitter:IconicExpert twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 02:42:57#Viacoin is going to be interesting to watch. reageer retweet
.
Toch wel jammer. Coin zag er wel interessant uit. Maar goed, net nieuw op Bittrex, dus grote kans dat de koers nog een duik gaat nemen, als hij het vaste patroon een beetje volgt.quote:
Goeiemiddag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Goedemorgen
Mijn buy is niet aangetikt zie ik, scheelt ook weer
Ik heb gewoon prima geslapen, geen wekkers enzo. Langzaamaan verschuift mijn ritmequote:
Mijne ook maar ja... En ik moest geen wekker zetten, ik wilde een wekker zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon prima geslapen, geen wekkers enzo. Langzaamaan verschuift mijn ritme
Jij hebt amper geslapen en moest een wekker zetten... Dat is mijn grootste aartsvijand
Je wilde pokeren dus moest een wekker zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijne ook maar ja... En ik moest geen wekker zetten, ik wilde een wekker zetten
Nouja, meer andersom eigenlijk. Wekkers heb ik de hele week al gezet om volgende week geen enorme klap te krijgen als ik er 5x op rij vroeg uit moet. Dat er een leuk toernooitje was is een goede bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wilde pokeren dus moest een wekker zetten
Herkansingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:07 schreef Joosie200 het volgende:
Geduld is een schone zaak met RZR. Had gewoon die buy op 40 moeten afwachten maar ik dacht dat zo'n buy ammenooitniet aangetikt zou wordenZeker nu ze dat laagste punt wel achter zich had gelaten. Niet dus
Ik denk dat je aan het "staken" bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef roislecxe het volgende:
Haha ik heb mijn Watercoinwallet openstaan sinds gister omdat ik dacht, laat die maar es syncen. Dat duurt toch keilang en dat kan geen kwaad.
Heb ik voor de gein toen op dat Mine-icoontje geklikt. Weer vergeten. En nu heb ik voor het eerst iets gemined blijkbaar![]()
Geen idee hoe het kan
Edit: Gelijk mn Solar ook maar laten minenals het een kwestie van 1x klikken is dan snap ik het nog wel.
Ik heb me nooit verdiept in hoe dat allemaal zit. mijn laptop was niet bepaald geschikt voor minen. En wat je nu zegt wist ik ook al nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het "staken" bent.
Door je wallet open te laten als coin POS is, krijg je daarvoor een reward/interest
Minen via de wallet werkt sowieso nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb me nooit verdiept in hoe dat allemaal zit. mijn laptop was niet bepaald geschikt voor minen. En wat je nu zegt wist ik ook al niet![]()
Maar kvind het wel grappig.
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minen via de wallet werkt sowieso niet
Winst heb je pas als je t verkocht hebtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Zamorak het volgende:
Heerlijk om die stijging van AGS te zien30% winst!
Zojuist aangetikt met 100% winstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Winst heb je pas als je t verkocht hebt
Ligt eraan hoe ver dat is. Als het relatief dichtbij is, zou je een koeltas kunnen meenemen met van die diepvrieselementen erinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef roislecxe het volgende:
Zou het een goed plan zijn om 3 lades met diepvriesspul op de fiets te gaan verslepen naar mn pa en ma nu het buiten 32 graden is
Altijd leuk als de koelkast/vriezer het begeeft met zulk weer en je moet 2 dagen wachten tot ie wordt geleverd...
Kwartiertje fietsen ofzo. Maar ik heb geen koelelementen. Denk dat ik nog 2 uur wacht dan is er een autoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver dat is. Als het relatief dichtbij is, zou je een koeltas kunnen meenemen met van die diepvrieselementen erin.
ahumquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef DaMart het volgende:
en ARcoin, waar ik ook aardig wat positiefs over las.
twitter:BTCarchitect twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:51:27I warned you about $ARCH scam, IPO is a complete failure, everyone dumping already and hardly any were sold reageer retweet
twitter:fullhdpixel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 15:56:09Doing some research on the #ARCOIN richlist and the first 400 blocks.First 45 addresses have 95.18% of the coins reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ook jij leren jezelf te accepteren zoals je bent
Waarom komen ze daar altijd pas mee nadat ik gekocht hebquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
ahumtwitter:BTCarchitect twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 14:51:27I warned you about $ARCH scam, IPO is a complete failure, everyone dumping already and hardly any were sold reageer retweet
twitter:fullhdpixel twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 15:56:09Doing some research on the #ARCOIN richlist and the first 400 blocks.First 45 addresses have 95.18% of the coins reageer retweet
Frac sellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef DaMart het volgende:
Mijn FRAC is verkocht met lichte winst.
De spike heeft net mijn sell aangetikt.
ramen zijn dicht, lamellen dicht, zonneschermen omlaag. 26.2 graden binnen alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef Nattekat het volgende:
De hele dag mijn kamer hartstikke koel, zet mijn computer aan en bam...
Slecht idee
Woonkamer 25 en een beetje, mijn kamer daar iets onder wegens gunstige ligging tov zon:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ramen zijn dicht, lamellen dicht, zonneschermen omlaag. 26.2 graden binnen al
We hebben weer veel te vroeg verkocht hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef DaMart het volgende:
Dan mag FRAC nu weer terug naar 17k, zodat ik weer kan instappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |