En daarna is het klaar? Hoe lang nog???quote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Gaat gewoon door. Gesprek geweest. Gijp dient zijn contract gewoon uit
2 jaarquote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef satecl het volgende:
[..]
En daarna is het klaar? Hoe lang nog???
Wat is DBSSW? Ik kan er geen chocola van makenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
voor de liefhebbers (kan het mij niet voorstellen) van JD hij zit vanavond bij DBSSW op Ned 3. Moet hij dat programma nu ook al gaan verpesten
De Beste Singer-Songwriterquote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is DBSSW? Ik kan er geen chocola van maken
Ooowww nou van muziek weet hij wel wat. Als hij in de jury zit kan het nog wel grappig worden.quote:
Hij zit in de Jury jaquote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooowww nou van muziek weet hij wel wat. Als hij in de jury zit kan het nog wel grappig worden.
JD verpest nooit programma'squote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
voor de liefhebbers (kan het mij niet voorstellen) van JD hij zit vanavond bij DBSSW op Ned 3. Moet hij dat programma nu ook al gaan verpesten
jawel want hij zit straks ook al in Kijken in de Ziel op ned 2quote:Op maandag 21 juli 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD verpest nooit programma's
Johan maakt overal een topshow van.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
jawel want hij zit straks ook al in Kijken in de Ziel op ned 2
Dat is niet echt een argument voor waarom hij programma's verpest, maar bedankt voor de TV-Tip.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Niks mis mee man. Zieltje kijken, bamihapjes erbij. Laat gaan joh. TOPshow gegarandeerd.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Dit is zíjn avond.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Johan maakt overal een topshow van.
Kan daarna de jeugd het overnemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Derksen stopt sowieso over twee jaar maar dat wisten we al een tijdje
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Henrys het volgende:
Waarom gaat Johan Derksen nog door? Met VI en al die schnabbels is hij toch al lang multimiljonair of overschat ik zijn inkomsten?
Hij heeft nog een doorlopend contract tot 2016 en je overschat zijn inkomsten ietwat.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Henrys het volgende:
Waarom gaat Johan Derksen nog door? Met VI en al die schnabbels is hij toch al lang multimiljonair of overschat ik zijn inkomsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |