Meh dan nog lijkt het me wat ongemakkelijk Dvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt mee als er lekkere dochters in het spel zijn met bikinifoto's. Verder heb ik er ook niet zo veel mee. Daarentegen kijk ik wel graag naar foto's van mijzelf. Maar dat kan een stukje narcisme zijn.
Dat probleem ken ik. Links is mijn knappe kant. Helaas zijn foto's vaak van rechts of van voren. Vaak probeer ik er dan ook voor te zorgen dat ik degene ben die de foto maaktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dan nog lijkt het me wat ongemakkelijk DvenNaar iemand zijn dochters zitten kijken terwijl die persoon er naast zit dat is gewoon raar.
Ik ben niet fotogeniek dus ik vermijd fototoestellen
Ik heb OF een rare gemaakte lach OF mijn ogen zijn dichtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik. Links is mijn knappe kant. Helaas zijn foto's vaak van rechts of van voren. Vaak probeer ik er dan ook voor te zorgen dat ik degene ben die de foto maakt
Heej die gozer zag ik bij de GGD, wijzende naar de bruidegomquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
"Hey, daar heb ik nog een keertje brommers mee gekeken" alwijzende op de bruid.
Zoals met de rechterkant van je gezicht tegen een muur aanslaan als je woedend bent?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb OF een rare gemaakte lach OF mijn ogen zijn dichtDe leukste zijn nog de foto's waarvan ik niet wist dat er een foto werd gemaakt. Niet geposeerd dus.
Volgens mij is links ook mijn betere kant, zou dat komen doordat ik rechtshandig ben? Dat je met rechts meer doet? Geen idee.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals met de rechterkant van je gezicht tegen een muur aanslaan als je woedend bent?
"En soms ook in het Anne Frankplantsoen"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej die gozer zag ik bij de GGD, wijzende naar de bruidegom
Aja, zachter matras aanschaffen. Komt je gezicht minder in de verdrukkingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]Nee op mijn rechterkant slapen bijvoorbeeld. Mijn haar zit links ook beter.
Je kunt ze echt helemaal gek makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
"En soms ook in het Anne Frankplantsoen"
Strepen heb ik nooit eigenlijk. Nou ja ik ga gewoon niet op de fotoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Aja, zachter matras aanschaffen. Komt je gezicht minder in de verdrukkingWord je ook niet met van die strepen op je kop wakker
Zolang je je mond maar dichthoudt wil ik dat best geloven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Strepen heb ik nooit eigenlijk. Nou ja ik ga gewoon niet op de fotoIRL ben ik ook veel leuker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Hoop nu al dat men mij een keertje vraagt trouwfoto's te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je je mond maar dichthoudt wil ik dat best geloven.Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accent
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accent
Redelijk ja. Oh bij de AH op de Stadionweg kun je kaartjes winnen voor PEC_- Ajax zag ik. Kassabon met naam en telefoonnummer inleveren bij de balie.quote:
die versta ik niet eensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.
Al moet ik zeggen dat accenten aanstekelijk zijn. Zet me in Drenthe en na een uur blaf ik DrenthsGenant. Moet nu in NL ook altijd uitleggen dat ik geen Vlaming ben.
Mijn vriend neemt nu sommige dingen van me over merkte ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.
Al moet ik zeggen dat accenten aanstekelijk zijn. Zet me in Drenthe en na een uur blaf ik DrenthsGenant. Moet nu in NL ook altijd uitleggen dat ik geen Vlaming ben.
Drenthenaren? Idd een kutaccent.quote:
Dank je, ik ben al op Gelderlandplein geweest, klaar met inkopen gelukkigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Redelijk ja. Oh bij de AH op de Stadionweg kun je kaartjes winnen voor PEC_- Ajax zag ik. Kassabon met naam en telefoonnummer inleveren bij de balie.
Ik ben net even snel geweest voordat het echt superheet wordt. Al kan ik nu al weer douchen want ik zweet me rotquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, ik ben al op Gelderlandplein geweest, klaar met inkopen gelukkig
net even na het sporten op het terras in het Olympisch stadion gezeten was lekker in het zonnetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net even snel geweest voordat het echt superheet wordt. Al kan ik nu al weer douchen want ik zweet me rot
In? Bij Vak Zuid bedoel je of echt in het stadion zelf? Misschien vanmiddag even met mijn vriend daar iets gaan drinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
net even na het sporten op het terras in het Olympisch stadion gezeten was lekker in het zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |