Nederland is dus een fan van Warren en Paul als ik goed kijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef Monolith het volgende:
In Nederland houden wij er ons nog niet heel erg mee bezig. Maar in de Verenigde Staten heeft het al de volle belangstelling, Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016. Gaat Hillary Clinton voor de nominatie namens de democraten en wie wordt haar republikeinse tegenstander?
Denken jullie dat Hillary Clinton mee gaat doen en denken jullie dat de republikeinen dan een kans maken? Ik zet nog een paar peilingen neer zodat ik kan zien wie jullie voorkeur heeft.
Eerst de peiling voor nominaties:
Poll: Wie moet de democratische presidentskandidaat worden?
• Hillary Clinton
• Joe Biden
• Andrew Cuomo
• Elizabeth Warren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wie moet de republikeinse presidentskandidaat worden?
• Jeb Bush
• Chris Christie
• Ted Cruz
• Mike Huckabee
• Rand Paul
• Rick Perry
• Paul Ryan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier de peiling tussen de grootste kanshebbers:
Poll: Wie moet er president worden?
• Hillary Clinton
• Rand Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
• Hillary Clinton
• Chris Christie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
• Hillary Clinton
• Jeb Bush
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll gemaakt door martijnde3de
[..]
Valt ook wel weer meequote:Op maandag 5 januari 2015 11:26 schreef CaryAgos het volgende:
Extremistische christenfundamentalistische conservatieven.
Arizona
Mississipi
Texas
Tennessee
Arkansas
South Carolina
Alabama
SERIEUS?!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:00 schreef martijnde3de het volgende:
Trouwens lees net dat Mitt weer mee gaat doen.
Wat zie jij als teaparty?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
SERIEUS?!![]()
In dat geval ben ik voor MITT ROMNEY 2016!![]()
![]()
Een van de weinige normale intelligente gematigde Republikeinen met bovendien een bewezen trackrecord. Hoewel ik de huidige Republikeinse Partij (Tea Party) in vele opzichten verafschuw ben ik zeer gecharmeerd van Mitt Romney. Hij is een betere kandidaat dat al die net-niet kandidaten van beide partijen die mee (gaan) doen in 2016. Ook beter dan Hillary die het vooral moet hebben van haar naam.
Interessant stuk:
Wat een baas die van Rossem.![]()
Koen Petersen die het opneemt voor Palin & Co. en niet gewoon toe wil geven dat dat gewoon idioten zijn die het moeten hebben van de ''redneck vote''. Sowieso die hele Petersen
veel geblaat, weinig wol.
De beweging die (geheel toevallig natuurlijk) opkwam toen Obama president werd en ervoor probeerde te zorgen dat hij zo min mogelijk van zijn plannen gerealiseerd kreeg. Veelal zijn de aanhangers christenfundamentalistische neger- joden- en liberalshatende, overheidswantrouwende, asociaal-rechtse rednecks. Christelijke taliban.quote:
In economisch opzicht ben ik een fan van de teaparty.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:54 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
De beweging die (geheel toevallig natuurlijk) opkwam toen Obama president werd en ervoor probeerde te zorgen dat hij zo min mogelijk van zijn plannen gerealiseerd kreeg. Veelal zijn de aanhangers christenfundamentalistische neger- joden- en liberalshatende, overheidswantrouwende, asociaal-rechtse rednecks. Christelijke taliban.
*ril*quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:10 schreef martijnde3de het volgende:
Jeb Bush gaat er nu echt voor:
The Right To Rise PAC.
https://fbcdn-sphotos-d-a(...)21b896d4e497dc6233fe
Hij heeft zijn FB en twitter pagina veranderd en heeft sinds een paar minuten instagram
Zijn zoon is ook een kandidaat voor circa 2024quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lijkt me niet direct de vervelendste variant.
golfenquote:
Yep(jeb)quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef drexciya het volgende:
[..]
Dat doet hij nu toch al als voornaamste dagbesteding?
Duidelijk de schuld van de media.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:03 schreef martijnde3de het volgende:
Rand paul doet mee:
Rand the Movie (2017) - IMDb
Aan jou PF hoef ik niet naar je voorkeur te vragenquote:
Het is ergens triest dat je dat als affiche kunt krijgen in 2016; hoezo is het aan de top meer van hetzelfde? Ik heb wel wat artikelen langs zien komen dat er toch best veel mensen zijn die niet meer van hetzelfde willen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:46 schreef Morendo het volgende:
https://www.facebook.com/(...)bush/619074134888300
Jeb gaat het doen. Die man is wel stukken slimmer dan zijn oudere broer, sowieso heel ander type. Ligt goed bij Hispanics vanwege zijn vrouw maar ook natuurlijk zijn standpunten (voor amnesty), spreekt vloeiend Spaans. Gouverneur geweest in een belangrijke swing state. Eigenlijk de droomkandidaat.
Het is alleen de vraag hoe besmet de Bush-naam is.
Bush-Clinton 2016. Pak de popcorn er maar vast bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |