SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Is er niet iets als een Europese luchtverkeersleiding die deze beslissing zou moeten nemen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:21:43#BREAKING: Turkish Airlines says its flights will avoid Ukrainian airspace after Malaysian Airlines crash reageer retweet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Erasmo het volgende:
Die zat net Fok! te checken.![]()
[ afbeelding ]
Valt anders dan een brandende blok metaalquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:23 schreef Roguee het volgende:
Wat ik nooit snap, dat vliegtuig ziet er op de grond behoorlijk gehavend uit, alsof het vlam heeft gevat. Hoe kan het dan dat paspoorten er nog zo uit komen.
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom zouden die paspoorten niet intact zijn. Niet alles explodeert of verbrand meteen als ergens in een vliegtuig een raket inslaat ofzo. Echt teveel films gekeken hier.
Maar je paspoort zit toch altijd in je handbagage?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het toestel zal niet een grote complete vuurbal zijn geweest. Genoeg dat dwarrelend heelhuids de grond kan bereiken
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:23 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Encrypted zeker?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Rivalo het volgende:
Weer nieuwe US Airforce uitzending via http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
@11175kHz
vies dikquote:
Is dit niet normaal dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Rivalo het volgende:
@11175kHz
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:24:08#BREAKING: Russian airline Aeroflot says will no longer fly over Ukraine territory reageer retweet
Schijnt geen brand, maar explosie te zijn, vliegtuig in stukken naar beneden gekomen. Vandaar de brokstukken en de intacte dingen die nog te zien zijn, is allemaal eruit gevlogen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:23 schreef Roguee het volgende:
Wat ik nooit snap, dat vliegtuig ziet er op de grond behoorlijk gehavend uit, alsof het vlam heeft gevat. Hoe kan het dan dat paspoorten er nog zo uit komen.
Die zitten in een jaszak, diep in een tas. Het vuur verwoest het vliegtuig zelf, de buitenkant, maar eenmaal gecrasht dooft alles snel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:23 schreef Roguee het volgende:
Ik zie hier ook meer foto's dan ik op TV zie of waar dan ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
FOK! is goed als representatieve bron
Zouden ze niet gewoon bij alle lijken de broekzakken hebben leeggehaald?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...
Ze willen zoveel mogelijk bewijsmateriaal vernietigen.quote:
Dat is de druppel. Kremlin plat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef ejfaar het volgende:
Poetin geeft ook alleen zijn medeleven aan Maleisie
Ja bizar snel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef YazooW het volgende:
WTF, dat Lifenews heeft nu al een animatie gemaakt van het ongeluk.
Pechtoldquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef superniger het volgende:
Pechtold gaat nog even goedkoop scoren.
Leek net echt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef YazooW het volgende:
WTF, dat Lifenews heeft nu al een animatie gemaakt van het ongeluk.
Schiphol heeft geen toegang tot passagiersmanifesten . Dat is echt een airline-aangelegenheid. Enquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Niet dat ik schiphol ken,
Maar alles gaat toch door hun computers heen? (Dus ook wat er instapt?) En moet dus bij alle 2 staan.
Achja
De lichamen zijn ook redelijk intact (gezien de omstandigheden). Dus dat de paspoorten dat ook zijn, is wel logisch.quote:
Zullen wel door mensen daar op een stapeltje gegooid zijn, die komen niet zo neer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...
Logisch op dit moment.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Confetti het volgende:
Geen enkele Nederlandse politici die met de vinger durft te wijzen naar iemand. Lafaards
Hoe kunnen deze nog compleet intact zijn en zoveel bij elkaar?quote:
*Poof*quote:
Een racket?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Qunix het volgende:
Hoop theorieën op de Russische zender bijvoorbeeld dat een straaljager botst met het vliegtuig, of een racket vanaf de straaljager.
Dat zou idd zeer slim zijn om te doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Confetti het volgende:
Geen enkele Nederlandse politici die met de vinger durft te wijzen naar iemand. Lafaards
bij elkaar geraapt gewoon. Die dingen zijn niet van porselein hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ik hoor niets?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Rivalo het volgende:
@11175kHz
Jawat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Benno... BAKSTEEN, de rest is geschiedenis
Skyking DO NOT RESPOND is niet een normale code. Dan wordt er dus iets verzonden naar een locatie die geheim moet blijven. Kan van alles zijn.quote:
In verband met identificatie lijkt me dat niet handig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon bij alle lijken de broekzakken hebben leeggehaald?
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Confetti het volgende:
Rebellenleider heeft al toegegeven en later dat bericht teruggetrokkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
Het vliegtuig was gekaapt.
reden:
- waarom verloor het vliegtuig contact met de verkeersleiders? de kaper beveelde dit
- waarom werd het vliegtuig van een 8 km hoogte neergehaald? dat werd het niet het vloog lager zodat het neergehaald kon worden door een raket op bevel van kaper.
- waarom werd het vliegtuig neergeschoten en niet gebruikt voor onderhandelingen ? zodat de russen de schuld ervan kunnen krijgen
quote:"We just shot down An-26 (note:ukrainian transport plane used by military) near the city of Torez, the debris is lying somewhere close to the coal-mine "Progress. " We have warned before not to fly in "our sky." And here is the video confirmation that "the rain of dead birds" continues. The plane fell behind a spoil tip, the residential sector is not caught. Civilians are not injured.
Er liggen ook een hoop doden bij het wrak zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ja, dat geschreeuw over ruggengraat. Liever geen ruggengraat dan een oorlog zoals we in de geschiedenis al zovaak hebben gehad als gevolg van schreeuwende politiciquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zou idd zeer slim zijn om te doen
Het is een tamelijk gevoelloze soort van het menselijk ras.. Alles wat uit die regio komt zijn onderkruipselsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef GummyGadGet het volgende:
Man o man. Die russen doen echt niet moeilijk over wat ze laten zien. Paspoorten van Nederlandse kinderen terwijl de lijken nog branden in de achtergrond en de locale bevolking kijkt of er nog wat te halen valt :|
Beter dan nieuws wat gecensureerd is en je geen beeld geeft van wat er echt aan de hand isquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef GummyGadGet het volgende:
Man o man. Die russen doen echt niet moeilijk over wat ze laten zien. Paspoorten van Nederlandse kinderen terwijl de lijken nog branden in de achtergrond en de locale bevolking kijkt of er nog wat te halen valt :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |