Ik zie hier ook meer foto's dan ik op TV zie of waar dan ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
FOK! is goed als representatieve bron
Zouden ze niet gewoon bij alle lijken de broekzakken hebben leeggehaald?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...
Ze willen zoveel mogelijk bewijsmateriaal vernietigen.quote:
Dat is de druppel. Kremlin plat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef ejfaar het volgende:
Poetin geeft ook alleen zijn medeleven aan Maleisie
Ja bizar snel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef YazooW het volgende:
WTF, dat Lifenews heeft nu al een animatie gemaakt van het ongeluk.
Pechtoldquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef superniger het volgende:
Pechtold gaat nog even goedkoop scoren.
Leek net echt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef YazooW het volgende:
WTF, dat Lifenews heeft nu al een animatie gemaakt van het ongeluk.
Schiphol heeft geen toegang tot passagiersmanifesten . Dat is echt een airline-aangelegenheid. Enquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Niet dat ik schiphol ken,
Maar alles gaat toch door hun computers heen? (Dus ook wat er instapt?) En moet dus bij alle 2 staan.
Achja
De lichamen zijn ook redelijk intact (gezien de omstandigheden). Dus dat de paspoorten dat ook zijn, is wel logisch.quote:
Zullen wel door mensen daar op een stapeltje gegooid zijn, die komen niet zo neer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |