Logisch op dit moment.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Confetti het volgende:
Geen enkele Nederlandse politici die met de vinger durft te wijzen naar iemand. Lafaards
Hoe kunnen deze nog compleet intact zijn en zoveel bij elkaar?quote:
*Poof*quote:
Een racket?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Qunix het volgende:
Hoop theorieën op de Russische zender bijvoorbeeld dat een straaljager botst met het vliegtuig, of een racket vanaf de straaljager.
Dat zou idd zeer slim zijn om te doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Confetti het volgende:
Geen enkele Nederlandse politici die met de vinger durft te wijzen naar iemand. Lafaards
bij elkaar geraapt gewoon. Die dingen zijn niet van porselein hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...
Ik hoor niets?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Rivalo het volgende:
Weer nieuwe US Airforce uitzending via http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
@11175kHz
Jawat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Benno... BAKSTEEN, de rest is geschiedenis
Skyking DO NOT RESPOND is niet een normale code. Dan wordt er dus iets verzonden naar een locatie die geheim moet blijven. Kan van alles zijn.quote:
In verband met identificatie lijkt me dat niet handig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon bij alle lijken de broekzakken hebben leeggehaald?
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Confetti het volgende:
Rebellenleider heeft al toegegeven en later dat bericht teruggetrokkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
Het vliegtuig was gekaapt.
reden:
- waarom verloor het vliegtuig contact met de verkeersleiders? de kaper beveelde dit
- waarom werd het vliegtuig van een 8 km hoogte neergehaald? dat werd het niet het vloog lager zodat het neergehaald kon worden door een raket op bevel van kaper.
- waarom werd het vliegtuig neergeschoten en niet gebruikt voor onderhandelingen ? zodat de russen de schuld ervan kunnen krijgen
quote:"We just shot down An-26 (note:ukrainian transport plane used by military) near the city of Torez, the debris is lying somewhere close to the coal-mine "Progress. " We have warned before not to fly in "our sky." And here is the video confirmation that "the rain of dead birds" continues. The plane fell behind a spoil tip, the residential sector is not caught. Civilians are not injured.
Er liggen ook een hoop doden bij het wrak zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...
Ja, dat geschreeuw over ruggengraat. Liever geen ruggengraat dan een oorlog zoals we in de geschiedenis al zovaak hebben gehad als gevolg van schreeuwende politiciquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zou idd zeer slim zijn om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |