Ja die is dood ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ja wat nou![]()
Gewoon een serieuze vraag.
Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agentquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef wickedmen het volgende:
Als iemand mij simpel doorverwijst hoeft er niemand te zeuren.
Als jij in je vrije tijd 4 pagina's zonder nummering wilt doorspitten best maar ik kan mijn tijd nuttiger gebruiken.
Thnx.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Ope het volgende:
[..]
Marokkaan kwam terras opgerend met honkbalknuppel omdat hij met iemand daar ruzie had, maar toen hij een vriend van me wilde slaan, sloeg ik hem een gat in zijn kop (niet heel ernstig) en heeft hij aangifte gedaan tegen me, die zaak loopt al een tijdje en kon een paar weken geleden nog beroep doen, dat niet gedaan omdat het toch niks uit zou halen... en vandaag een telefoontje van meneer agent
Alsjeblieft
Hij was niet op komen dagen voor de taakstraf van een dagje die hij eerst kreeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx.
Wel fucking raar is toch zelfverdediging en zo niet gevalletje overmacht, dat je daarvoor veroordeel wordt.
Een gevalletje beroep doen zou wel helpen denk ik.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hij was niet op komen dagen voor de taakstraf van een dagje die hij eerst kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
Ts is nooit op de zitting verschenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx.
Wel fucking raar is toch zelfverdediging en zo niet gevalletje overmacht, dat je daarvoor veroordeel wordt.
Een gevalletje beroep doen zou wel helpen denk ik.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Aiciu het volgende:
En wat doe je de volgende keer als je een marokkaan slaat?Of gewoon naar de zitting gaan, en zeggen dat het uit zelfverdediging was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Echt een dagboek zal saai worden, maar zal wel een samenvatting maken van 'hoe het was'
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Of gewoon naar de zitting gaan, en zeggen dat het uit zelfverdediging was.
Als de geweldpleger aangifte doet tegen het slachtoffer van zinloos geweld, ben je wel een waardeloos slachtoffer hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:30 schreef bamibij het volgende:
Als je slachtoffer van zinloos geweld nog aangifte durft te doen ben je wel een waardeloze geweldpleger hoor.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, de vakantie in het all inclusive resort zit er alweer op.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wauw. Zoveel eet ik ongeveer per dag.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben benieuwd, naar je avonturen daar. Hoewel het wel gewoon kut zou zijn geweest. Wat ik mij vooral afvraag is of de bewakers wel een beetje vriendelijk zijn.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Aiciu het volgende:
En wat doe je de volgende keer als je een marokkaan slaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ts is nooit op de zitting verschenen.
Owh was al gezegd.quote:quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JO VERTEL ME ALLES DAN. Ik was strandje vandaag.quote:#lokquotequote:
Ik heb al een deel tot de eerste dag opsluiting naar Djeez en d4v1d gestuurd, het is nu wachten totdat hun er wat mee doen.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:59 schreef Paardlants het volgende:
#lokquote
Ik heb al een deel tot de eerste dag opsluiting naar Djeez en d4v1d gestuurd, het is nu wachten totdat hun er wat mee doen.
Djeez is op vakantie momenteelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |