quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:29 schreef Paardlants het volgende:
en de ander alleen maar probeert uit te lokken om je de iso in te krijgen
Heeft ze fotoboek?quote:
Open dakquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Kon je een beetje privé schijten?
Kutwijfquote:
De 2 belangrijkste dingen waren dus kut.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Open dak![]()
Maar heb gelukkig 4 dagen ook de cel voor me alleen gehad.
Jupquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 2 belangrijkste dingen waren dus kut.![]()
Hmm wel vervelend dat die laatste daar gewoon mogen werken. Dat zijn eigenlijk ook criminelen die onder de vermomming van de wet, hun agressie kwijt kunnen op zij die de wet niet volgde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:29 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die bewaarders verschillen echt heel erg van elkaar, waar de een hartstikke vriendelijk is en je gewoon behandeld als een normaal burger, en de ander alleen maar probeert uit te lokken om je de iso in te krijgen
ja idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan
Ja idd, afgekeurde politieagenten zijn hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm wel vervelend dat die laatste daar gewoon mogen werken. Dat zijn eigenlijk ook criminelen die onder de vermomming van de wet, hun agressie kwijt kunnen op zij die de wet braken.
Wel smerig, maar ik vroeg me dat altijd af of er ook gewoon bewaarders waren die met respect zouden behandelen. Maar blijkbaar heb je dus meerdere types. Het lijkt me interessant maar wat ik me afvraag is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja idd, afgekeurde politieagenten zijn het
Leer lezen Frank hij moest het met een x aantal gram koffie doen en maar 6 schepjes suiker. Ook maar 6 stukken droog brood per dag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, de vakantie in het all inclusive resort zit er alweer op.
Meer half pension helaasquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, de vakantie in het all inclusive resort zit er alweer op.
Gek genoeg was de relaxtste bewaarder een Marokkaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Spongeboss het volgende:
maar ik vroeg me dat altijd af of er ook gewoon bewaarders waren die met respect zouden behandelen
De eerste paar dagen waren zo voorbij, veel geslapen enzo en had me er bij neergelegd.quote:
Die vrijheid mis je na 4-5 dagen wel idd, de eerste 3 dagen dat ik er zat had mijn celgenooit hasj en rookte we iedere avond 2 hasjjointjes, daarna 12 dagen niet meer geblowd en nu net 1 opgestoken en ben echt lam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef Spongeboss het volgende:
Opeens realiseer je je dat je vrijheid weg is, je kan geen jonko opsteken wanneer je dat wilt. Heeft het je wel een les geleerd of zo?
Ben wel erg blij dat ik weer op mijn eigen bank kan gaan zitten en mijn laptopje weer hebquote:
Als je 1 slap kopje koffie per dag zou zetten zou je misschien net 7 kopjes eruit kunnen halen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Leer lezen Frank hij moest het met een x aantal gram koffie doen en maar 6 schepjes suiker. Ook maar 6 stukken droog brood per dag.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gek genoeg was de relaxtste bewaarder een Marokkaan
[..]
De eerste paar dagen waren zo voorbij, veel geslapen enzo en had me er bij neergelegd.
De laatste week is het zwaarste, dan weet je dat je bijna naar huis kan en is het echt aftellen
[..]
Die vrijheid mis je na 4-5 dagen wel idd, de eerste 3 dagen dat ik er zat had mijn celgenooit hasj en rookte we iedere avond 2 hasjjointjes, daarna 12 dagen niet meer geblowd en nu net 1 opgestoken en ben echt lam.
[..]
Ben wel erg blij dat ik weer op mijn eigen bank kan gaan zitten en mijn laptopje weer heb
Wel interessant. Een wijze les, hoewel het bullshit was dat je moest gaan. Maar misschien ga je nu wel wat minder laks zijn in de toekomst.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als je 1 slap kopje koffie per dag zou zetten zou je misschien net 7 kopjes eruit kunnen halen.
Je krijgt gewoon een warme maaltijd wat de pot schaft, en je krijgt 4 plakjes beleg of een ei en een kuipje smeerkaas per dag bij je 6 sneetjes. En je krijgt 1x per week of Jam of Pindakaas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar je kunt geloof ik wel zelf uitkiezen wat je eet en daarnaast heb je wel vermaak als spelcomputers en dergelijke toch? Dat heb ik begrepen althans.
Ze zullen geen spelcomputer hebben voor iedere gevangene misschien dat je 20 minuten per dag mag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar je kunt geloof ik wel zelf uitkiezen wat je eet en daarnaast heb je wel vermaak als spelcomputers en dergelijke toch? Dat heb ik begrepen althans.
Lang genoeg....quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Hoplahopla het volgende:
15 dagen is toch haast geen straf te noemen...
Wauw. Zoveel eet ik ongeveer per dag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een warme maaltijd wat de pot schaft, en je krijgt 4 plakjes beleg of een ei en een kuipje smeerkaas per dag bij je 6 sneetjes. En je krijgt 1x per week of Jam of Pindakaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |