ja,lees ff terug ofzo. Luie hondquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
Maar Paardlants, wat was het akkefietje met die Marokkaan dan dat je in de gevangen terecht kwam?
quote:
Heb een paar keer contact met mijn zusje gehad, maar je hebt maar 5 minuten gratis beltegoed in de periode dat je daar zit en voor de rest kan je alleen maar met Telio een Collect Call doen en dat is een tyfus systeem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:19 schreef EJ403 het volgende:
Heb je in de bajes wel contact met familie / vrienden gehad?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:16 schreef Paardlants het volgende:
Wel echt een raar gevoel nu om weer thuis te zitten, geen idee hoe het komt
Kan ook niet echt beseffen dat ik vanmorgen vroeg nog opgesloten zat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
Maar Paardlants, wat was het akkefietje met die Marokkaan dan dat je in de gevangen terecht kwam?
bron: http://www.telioconnect.at/quote:Uw telefoon gaat over en in uw display verschijnt het nummer 0900-8668. Dit is een aanvraag voor een telefoongesprek vanuit een justitiële inrichting.
U wordt gevraagd om het gesprek te accepteren
Druk vervolgens 1 om het gesprek te accepteren en volg de instructies. De verbinding wordt na de instructies automatisch verbroken.
Druk 3 om het gesprek af te wijzen, de verbinding wordt direct automatisch verbroken.
Bel binnen 60 seconden vanaf het telefoontoestel waarop u het gesprek heeft ontvangen met 0900-8668.
U wordt dan automatisch doorverbonden met de diegene die het gesprek vanuit de justitiële inrichting heeft aangevraagd.
Als iemand mij simpel doorverwijst hoeft er niemand te zeuren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:28 schreef EJ403 het volgende:
[..]
In de tijd dat je om het akkefietje staat te zeuren had je allang 4 topics door kunnen nemen
Veel gerukt zeker die vier dagenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Open dak![]()
Maar heb gelukkig 4 dagen ook de cel voor me alleen gehad.
Staat nog gewoon in US volgens mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
KUTZOOI!
Je hebt hem vast wel opgeslagen en kan hem wel DM'en toch ?
Dus je krijgt 1 gratis belletje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb een paar keer contact met mijn zusje gehad, maar je hebt maar 5 minuten gratis beltegoed in de periode dat je daar zit en voor de rest kan je alleen maar met Telio een Collect Call doen en dat is een tyfus systeem.
Die is toch dood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:22 schreef kareltjoo het volgende:
nog een afscheidsinterview met Menno Buch gedaan?
"afscheidsinterview"quote:
ik 1 dagje maar gelukkig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef VarkensHart het volgende:
Heb je ook eerst in de politiecel gezeten? Ik heb er eens vier dagen moeten vertoeven, wat was dat kk saai zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |