Hij neemt het linkje dat ik gepost had kennelijk serieus, maar dat is een uitspraak van vandaag, dus dat kan niet over Paardlants gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Waar haal je die 5 en een halve maand vandaan?
Dat kan alleen zijn internet provider.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef n00b13 het volgende:
Kan Danny zijn IP niet traceren naar zijn adres zodat we kunnen checken of ie niet dood is?
Nee.quote:
PAARDLANTSquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee.
Voel me wel zwaar verneukt nu, de laatste 2 dagen waren de langzaamste dagen van mijn leven, wat ging die tijd toch langzaam zeg
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat kan alleen zijn internet provider.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef n00b13 het volgende:
Misschien heeft ie zich gewoon niet zo netjes gedragen en mocht ie nu nog wat langer blijven.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:03 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Het begint er aardig op te lijken ja
quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt me uitgesloten dat Paardlants nog leeft... Arm Paardlants
RIP Paardlants
quote:
lokquotequote:
Was er ook mee bezig, maar ben beetje traag van begrip nog op t moment.quote:
Vertel ons alles.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Was er ook mee bezig, maar ben beetje traag van begrip nog op t moment.
Ga vanavond of morgen een stukkie uittypen over hoe het was enzo...quote:
Kun je nog zitten of heb je een kussen nodig is mijn vraag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ga vanavond of morgen een stukkie uittypen over hoe het was enzo...
Ik zal zeggen vraag maar wat je wilt weten nu, maar heb ff geen puf om een lange lap tekst te gaan schrijven, eerst ff genieten van een Colaatje en een jonko
Kan heerlijk zitten nog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun je nog zitten of heb je een kussen nodig is mijn vraag.
Dat valt nog goed mee dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kan heerlijk zitten nog.
Zaten echt met een hele chille groep opgesloten
Ja zeker.quote:
Dat is wel minder ja, wat dat betreft is het niet veel beter/slechter dan in 't gemiddelde ziekenhuisquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja zeker.
Middag eten (warme maaltijd) was echt top daar, iedere dag een andere verse maaltijd gehad.
Alleen het brood was karig, je kreeg maar 6 sneetjes (droog)brood per dag en moest met 105gr koffie een hele week doen en een bakje suiker waar je net 8 schepjes uit kunt halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |