Misschien dat een buitenstaander dan in moet grijpen, zoals bijv. Israel, om de raketjes te stoppen, als Hamas dat niet kan. Het IDF is echt niet te beroerd om een handje te helpen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is onzin om te zeggen dat Hamas het heeft verbroken en 'aanval van Hamas op Israel' is al helemaal onzin.
Dat Hamas verantwoordelijk is voor wat er in Gaza gebeurt klopt maar het is onmogelijk voor ze om te zorgen dat andere groepen zich er aanhouden.
das vervelend voor Hamas en de Palestijnen in zijn geheel want dan zijn ze uberhaupt niet in de positie om een staakt-het-vuren af te kondigenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is onzin om te zeggen dat Hamas het heeft verbroken en 'aanval van Hamas op Israel' is al helemaal onzin.
Dat Hamas verantwoordelijk is voor wat er in Gaza gebeurt klopt maar het is onmogelijk voor ze om te zorgen dat andere groepen zich er aanhouden.
Bron dat Israël het was?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel.
En niemand anders kan het doen.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
NBC News foreign correspondent Ayman Mohyeldin and his crew witnessed the Israeli airstrike that killed four children at a Gaza port earlier today.twitter:sheeraf twitterde op woensdag 16-07-2014 om 21:53:35IDF say they're still investigating deaths of 4 children in Gaza, and that Hamas was the intended target. No further details provided. reageer retweet
Ik zie nergens dat Israël heeft geschoten? Alleen dat het IDF onderzoekt wat er is gebeurd, niet dat ze hebben geschoten ('and Hamas was the intended target' is overbodig in deze tweet, Hamas is in het algemeen de intended target)quote:
Beter lezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat Israël heeft geschoten? Alleen dat het IDF onderzoekt wat er is gebeurd, niet dat ze hebben geschoten ('and Hamas was the intended target' is overbodig in deze tweet, Hamas is in het algemeen de intended target)
(Ik kan hier net zo lang als jij mee doorgaan. Merk je nou hoe vervelend dat is?)
doek dan ook maar de VN en alle andere organisaties opquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:30 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je weet dat dit geen wetten zijn?
Dat zinnetje miste ik inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter lezen.
NBC News foreign correspondent Ayman Mohyeldin and his crew witnessed the Israeli airstrike that killed four children at a Gaza port earlier today.
Jij bent de tweede die zoiets zieligs terug moet zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef johnson555 het volgende:
[..]
doek dan ook maar de VN en alle andere organisaties op
en dan huilie huilie doen als Israel zo,n plek platgooit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:39 schreef truthortruth het volgende:
De onafhankelijk unwra in Gaza
http://www.theguardian.co(...)a-school-palestinian
quote:Wacht maar tot Hamas tijdens de VN wapenstilstand weer raketjes over de muur schiet.
quote:
Ze hebben het geleerd van de besten hé ( Nederland is nummer in kolonisatie). Goed voorbeeld doet volgen. Maakt verder niet uit. USA bestaat ook nog. Al die mensen mogen er ook blijven wonen. Geldt ook voor Israëlquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ze eerst het hele land geplunderd hebben, jaWant ja, Het Beloofde Land, he? Staat geschreven dus jullie moeten éven plaatsmaken.
Waar zijn die grenzen op gebaseerd dan? Turkije aanvallen lijkt me trouwens niet zo heel verstandig i.v.m. Navo etc. :pquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef hafez1234 het volgende:
Israël moet nu de kans grijpen en al die terroristen voor goed en altijd te vernietigen. Daarna moeten ze hun territorium vergroten door verovering. Israël wordt dan rond 2027 zo groot:
[ afbeelding ]
kom dan ook niet met domme opmerkingen als je geen domme antwoorden wilquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij bent de tweede die zoiets zieligs terug moet zeggen
Als jij zegt dat je morgen met het vliegtuig naar de maan gaat en ik vertel je dat dat niet kan met het vliegtuig is dat niet dom. Je kan allerlei dingen wensen maar een VN resolutie is wat anders dan een wet. Dat je met zulke treurige antwoorden komt is een goede indicatie van je eigen intelligentie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef johnson555 het volgende:
[..]
kom dan ook niet met domme opmerkingen als je geen domme antwoorden wil
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je morgen met het vliegtuig naar de maan gaat en ik vertel je dat dat niet kan met het vliegtuig is dat niet dom. Je kan allerlei dingen wensen maar een VN resolutie is wat anders dan een wet. Dat je met zulke treurige antwoorden komt is een goede indicatie van je eigen intelligentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |