quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je morgen met het vliegtuig naar de maan gaat en ik vertel je dat dat niet kan met het vliegtuig is dat niet dom. Je kan allerlei dingen wensen maar een VN resolutie is wat anders dan een wet. Dat je met zulke treurige antwoorden komt is een goede indicatie van je eigen intelligentie.
Dit, opmerkelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker in de luwte na Oekraine en Rusland, slim
mwah, het zat er natuurlijk wel aan te komen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker in de luwte na Oekraine en Rusland, slim
Zeker waar. Moment komt wel goed uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mwah, het zat er natuurlijk wel aan te komen...
True...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar. Moment komt wel goed uit
Ik weet niet. Het zal geen massale invasie worden. Gerichte snelle missies kunnen goed uitpakken voor de IDF.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, grondoffensief. Dat wordt een bloedbad.
ik denk dat ze Gaza volledig gaan bezetten om Hamas uit te roeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het zal geen massale invasie worden. Gerichte snelle missies kunnen goed uitpakken voor de IDF.
Hoop dat ze niet naar Liebermann en co luisteren en het daarbij houden idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het zal geen massale invasie worden. Gerichte snelle missies kunnen goed uitpakken voor de IDF.
Je hoort de drones weer brommen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:37 schreef corkydiggles het volgende:
flinke aanvallen in gaza atm
Live stream hier:
http://www.ustream.tv/occupiedair
Zit idd dikke kans in. Bezetten en Hamas onschadelijk maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik denk dat ze Gaza volledig gaan bezetten om Hamas uit te roeien.
Als ze dat doen verliezen ze wel heel veel goodwill hoor. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Zit idd dikke kans in. Bezetten en Hamas onschadelijk maken.
goede zaak terroristen moet je een kopje kleiner makenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Uh ze zijn Israël toch niet ingevallenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
goede zaak terroristen moet je een kopje kleiner maken
Hmm, ja. Goede keuze van Netanyahu als dat klopt. Meest redelijke compromis dat je kan verzinnen in deze rotsituatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
"The prime minister and the defense minister have ordered the IDF to begin a ground operation in order to damage the underground tunnel terrors constructed in Gaza leading into Israeli territory. Such a tunnel was used earlier this morning by Hamas terrorists to enter Israeli territory, with intent to case massive harm to Israeli civilians.'' (Ha'aretz)
Klinkt als relatief kleinschalig ingrijpen.
Je bent niet gek maar een vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef johnson555 het volgende:
[..]![]()
goede vergelijking ik ga hier niet meer op in
Ze hadden GAZA nooit terug moeten gevenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten, ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
goede zaak terroristen moet je een kopje kleiner maken
Het zal veel te maken hebben met de publieke opinie in Israel zelf neem ik aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Roceco het volgende:
[..]
Als ze dat doen verliezen ze wel heel veel goodwill hoor. Maar goed, we gaan het zien.
Ze hadden inderdaad, ofwel alles, ofwel helemaal niets terug moeten geven. Nu moeten ze Gaza niet meer bezetten, dat zou de resterende goodwill in het buitenland volledig slopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Ze hadden GAZA nooit terug moeten geven
Klopt. Daarom denk ik dat dit een goed compromis is als het klopt. (buitenlandse betrekkingen schaad je er niet teveel mee, binnenlandse opinie ook niet)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zal veel te maken hebben met de publieke opinie in Israel zelf neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |