Kuch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij discussieert helemaal niet.
Jij hebt je handen voor je oren en je schreeuwt maar wat.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Fight at pro-Israel rally started over stomping of Palestinian flag
http://www.latimes.com/lo(...)-20140714-story.html
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:47 schreef Twiitch het volgende:
Pure provocatie om daar langs te rijden met die smerige terroristenvlag.
Nog steeds geen discussie.quote:
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nog steeds geen discussie.
Je vraagt om bronnen, je krijgt bronnen maar dan is het niet de goede bron. Laf.
Een gedegen en constructieve discussie zie ik hier al tijden niet meer. Als die er uberhaupt al ooit is geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Er is nu een discussie gaande met als inzet 'die andere partij is het foutst'.
Je leeft zo erg in een waas dat je jezelf begint te geloven. En dit je al een behoorlijke tijd in topics zoals bijvoorbeeld de crisis in oekraine, syrie en israel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Moeilijk h gewoon discussiren.
Waar zeik ik 'alles wat met het westen te maken' af?
Volgens mij heb je het over jezelf, ik onderbouw en discussieer gewoon itt tot jij die gewoon even komt zeiken over mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Je leeft zo erg in een waas dat je jezelf begint te geloven. En dit je al een behoorlijke tijd in topics zoals bijvoorbeeld de crisis in oekraine, syrie en israel.
Nog nooit van Pallywood gehoord?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:00 schreef Virus3000 het volgende:
Haha. Hamas met fake foto's:
http://bbcwatch.org/2014/(...)tography-propaganda/
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:08 schreef jamesdeen het volgende:
"Israel is een onderdrukker en bezetter!1!!"
"Hamas wil vrede"
"Bron?"
"*insert niet verifieerbaar twitterbericht*"
"*insert dode Palestijnse kinderen*"
"discussieer"quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het over jezelf, ik onderbouw en discussieer gewoon itt tot jij die gewoon even komt zeiken over mij.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:19 schreef Infection het volgende:
[..]
"discussieer"
Het enige wat je doet is het ontkrachten van alles wat voor het westen is.
En ik ben echt niet de enige die dit opmerkt. Wat jij doet is anti-westerse propaganda verspreiden.
Daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]![]()
Er is niks anti-westers aan Palestina steunen.
Laat me maar eens n post zien waar ik anti-westerse dingen post, n.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef Infection het volgende:
Het gaat over de dingen die jij in het algemeen zegt in verschillende topics.
Jij kan niet lezen, nergens wordt in het nieuws beweerd dat Hamas het heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef Infection het volgende:
Overigens ontken je ook de aanval van Hamas op Israel vandaag door te doen alsof je nergens vanaf weet.
Hamas is verantwoordelijk voor alles wat in Gaza gebeurd en Isral is dat voor haar eigen grondgebied.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Laat me maar eens n post zien waar ik anti-westerse dingen post, n.
[..]
Jij kan niet lezen, nergens wordt in het nieuws beweerd dat Hamas het heeft gedaan.
Het is onzin om te zeggen dat Hamas het heeft verbroken en 'aanval van Hamas op Israel' is al helemaal onzin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hamas is verantwoordelijk voor alles wat in Gaza gebeurd en Isral is dat voor haar eigen grondgebied.
Wat snap je hier niet aan?
Ik heb geen zin om naar een post te zoeken, jou topicgeschiedenis zegt al genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Laat me maar eens n post zien waar ik anti-westerse dingen post, n.
[..]
Jij kan niet lezen, nergens wordt in het nieuws beweerd dat Hamas het heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |