Nou, dat praat het goed!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Een Palestijnse groep, niet Hamas.
Hamas is eindverantwoordelijk aangezien ze daar de overheid zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Een Palestijnse groep, niet Hamas.
Assad zou lekker met barrel bombs aan de slag gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Nou, dat praat het goed!
Weleens gerealiseerd dat die honderden raketten die op Israël afgevuurd zijn de bedoeling hadden om zoveel mogelijk slachtoffers te maken? Israël heeft dat doel nooit gehad, dan waren er al hééééééééél wat meer Palestijnen dood geweest
Het is wellicht praktischer om gewoon te erkennen dat beide partijen fout bezig zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Nou, dat praat het goed!
Weleens gerealiseerd dat die honderden raketten die op Israël afgevuurd zijn de bedoeling hadden om zoveel mogelijk slachtoffers te maken? Israël heeft dat doel nooit gehad, dan waren er al hééééééééél wat meer Palestijnen dood geweest
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Nou, dat praat het goed!
Ik wil alleen zeggen dat het niet Hamas is.quote:
Echter hebben die raketten maar 1 dode opgeleverd tov 200+ Palestijnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef cr4ne het volgende:
Akkoord. Slotje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is wellicht praktischer om gewoon te erkennen dat beide partijen fout bezig zijn.
Je wordt zeker betaald om alles wat met het westen te maken heeft af te zeiken?quote:
Tsja, ben eerder blij voor de Israëliers dat ze zichzelf zo goed mogelijk verdedigen dan dat ik 'foei' kan zeggen. Zielig voor de Palestijnen die ondanks waarschuwingen gewoon thuis gedwongen worden om te blijven, maar dat is de schuld van Israël niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat het niet Hamas is.
[..]
Echter hebben die raketten maar 1 dode opgeleverd tov 200+ Palestijnen.
Dat is inderdaad precies wat ik zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, het is een complot... Zelfs het IDF doet daar aan mee!
Eens. Nooit ontkend dat er in beide partijen (Palestijnen en Israël) wel degelijk fouten worden gemaakt. Hamas daarentegen is gewoon een terreurorganisatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is wellicht praktischer om gewoon te erkennen dat beide partijen fout bezig zijn.
Wat mij betreft wel. Er is nu een discussie gaande met als inzet 'die andere partij is het foutst'.quote:
Wie is er dan eigenlijk dom om nog steeds raketten te blijven afschieten ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef SadPanda het volgende:
Echter hebben die raketten maar 1 dode opgeleverd tov 200+ Palestijnen.
Vermoedelijk is dit de enige mogelijke conclusie waar beide partijen het mee eens zijn.quote:
Moeilijk hè gewoon discussiëren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Je wordt zeker betaald om alles wat met het westen te maken heeft af te zeiken?![]()
Rusland verdedigen, Hamas verdedigen en alles wat met het westen te maken heeft ontkennen.
Psychoses zijn een bitch.
Zegt iemand die zegt dat zelfs Israël zelf liegt! En natuurlijk alle journalisten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zeg![]()
Hoe groot is die plaat voor je harses?
Israël is een onderdrukker en bezetter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef cr4ne het volgende:
Hamas daarentegen is gewoon een terreurorganisatie.
Nee, want dat is hun manier van verzet (en dat keur ik af) tegen de onderdrukking en bezetting door Israël. Die is in de eerste plaats verantwoordelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wie is er dan eigenlijk dom om nog steeds raketten te blijven afschieten ?
Sorry maar op dit moment is Hamas of je Palestijnen zelf verantwoordelijk aan het worden voor die slachtoffers.
Jij discussieert helemaal niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Moeilijk hè gewoon discussiëren.
Waar zeik ik 'alles wat met het westen te maken' af?
Kuch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij discussieert helemaal niet.
Jij hebt je handen voor je oren en je schreeuwt maar wat.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Fight at pro-Israel rally started over stomping of Palestinian flag
http://www.latimes.com/lo(...)-20140714-story.html
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:47 schreef Twiitch het volgende:
Pure provocatie om daar langs te rijden met die smerige terroristenvlag.
Nog steeds geen discussie.quote:
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nog steeds geen discussie.
Je vraagt om bronnen, je krijgt bronnen maar dan is het niet de goede bron. Laf.
Een gedegen en constructieve discussie zie ik hier al tijden niet meer. Als die er uberhaupt al ooit is geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Er is nu een discussie gaande met als inzet 'die andere partij is het foutst'.
Je leeft zo erg in een waas dat je jezelf begint te geloven. En dit je al een behoorlijke tijd in topics zoals bijvoorbeeld de crisis in oekraine, syrie en israel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Moeilijk hè gewoon discussiëren.
Waar zeik ik 'alles wat met het westen te maken' af?
Volgens mij heb je het over jezelf, ik onderbouw en discussieer gewoon itt tot jij die gewoon even komt zeiken over mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Je leeft zo erg in een waas dat je jezelf begint te geloven. En dit je al een behoorlijke tijd in topics zoals bijvoorbeeld de crisis in oekraine, syrie en israel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |