Gewoon hamburgertje met colaquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Fastfood. Ik kan mij enkel na het uitgaan niet inhouden voor een Turkse Pizza op zijn tijd
Dat heb je wel vaak volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Fastfood. Ik kan mij enkel na het uitgaan niet inhouden voor een Turkse Pizza op zijn tijd
He. Mijn SC liep een heel stuk achter. Laat maar
Ik twijfelde nog, zal ik menuutje nemen met drinken, maar toch maar niet gedaan, voel ik me weer fattyquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
Iedereen had dorst gisteravond en ik had als enige drinken gehaald want ik zag de bui al hangen
heb geen koptelefoon meer kom toch nooit meer buitenquote:
Geintje man Beats is kut.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb geen koptelefoon meer kom toch nooit meer buiten
Misschien ook beter menu kunnen nemen. Maar ik vind die friet bij de Mcd niet lekker en heb liever een tweede broodje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, zal ik menuutje nemen met drinken, maar toch maar niet gedaan, voel ik me weer fatty
hoezo nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan ook niet slapen in vliegtuig hoor![]()
vlucht van 13 uur, geen oog dichtgedaan
menuutje + extra burgertje + kipnuggets sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook beter menu kunnen nemen. Maar ik vind die friet bij de Mcd niet lekker en heb liever een tweede broodje.
20 toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
menuutje + extra burgertje + kipnuggets sowieso
Spanning toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
ik ga zitten
doe ogen dicht
slaap voor het opstijgen
Vind vliegen niet eng gelukkigquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Spanning toch.
Maar jij vliegt denk veel meer dan ons
Ben er ook geen fan vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Spanning toch.
Maar jij vliegt denk veel meer dan ons
Oh vind het niet eng maar ben snel afgeleid door de omgeving en geluiden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van![]()
eind augustus weer, 1x 3 uur en 1x 5 uur achter elkaar.
Valt mee hoor, iets van 45 procent overleeft een crashquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik denk dan van
als het neerstort
grote kans dat je toch gelijk dood bent
no spang.
ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoor, iets van 45 procent overleeft een crash
ja, dat ook, controle over alles houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh vind het niet eng maar ben snel afgeleid door de omgeving en geluiden.
Waar ga je naar toe
Gewoon altijd strapped zijn en de rollen omdraaienquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
gemiddelde taxi chauffeur is gevaarlijker
dat 1e sowieso maar bedoelde qua rijskillsquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon altijd strapped zijn en de rollen omdraaien
ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat 1e sowieso maar bedoelde qua rijskills
Baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, dat ook, controle over alles houden
New York
Behalve Polen dan natuurlijk. In Polen rijdt iedereen zeer veilig wat ook niet lastig is met die geweldige wegenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat 1e sowieso maar bedoelde qua rijskills
Nee eerste keer, bazenstad lijkt me wel hoorquote:
Godenlandquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve Polen dan natuurlijk. In Polen rijdt iedereen zeer veilig wat ook niet lastig is met die geweldige wegen
Godver, moest deze zin echt 5 keer lezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik altijd toen ik 14-16 was alleen vloog altijd stewardesses mij voorkeurbehandeling geven echt baas
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GodenlandHun rijvaardigheid is zo hoog dat ze nog haarscherp zijn met ene fles wodka op
Moet je zeker Smithsonian checken en kano huren over C & O Canal peddelen, toffe stad wel beter dan NYCquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eerste keer, bazenstad lijkt me wel hoor
Misschien nog dagje Washington
Ben jij er al geweest ja?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je zeker Smithsonian checken en kano huren over C & O Canal peddelen, toffe stad wel beter dan NYC
Het jezusbeeld in een willekeurig dorp gebouwd met geld van de gemeente.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is dat ze het hoogste Jezus beeld hebben en daarom toch wel in de hemel terecht komen
Puur en alleen om die in Rio te overtreffenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het jezusbeeld in een willekeurig dorp gebouwd met geld van de gemeente.
Wat een bazen
Allebei ja ben sowieso in alle grote steden geweest behalve Detroit dat staat volgend jaar op de agenda.quote:
En qua homos.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
Seatle is ook tof soort Amstrerdam qua blowen
Miami lijkt me leuk voor dagje maar meer ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Allebei ja ben sowieso in alle grote steden geweest behalve Detroit dat staat volgend jaar op de agenda.
Miami is ook supercool, die jetset en boulevards, strandleven en konkolekkere wijven overal
Beter San Francisco voor homosquote:
Aldus de man die er nooit geweest is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Miami lijkt me leuk voor dagje maar meer ook niet.
Sowieso Florida doodse staat
Er staat toch ook lijkt me?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de man die er nooit geweest is.
Mooi altijd dit
doeiquote:
Ja als je van pretparken houdt is het leuk dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
Sowieso heb je in Florida coole pretparken er stonden er maar liefst 4 in de top 10 van beste parken las vandaag nog artikeltje.
Ik stel voor dat we beginnen met de neger die mij vandaag een zonnebril trachtte te verkopen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk enkel een beetje tegen het negerlynchen op. Dat is best arbeidsintensief.
Kruis of gewoon aan een boom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we beginnen met de neger die mij vandaag een zonnebril trachtte te verkopen.
dat wel maar wel conservatiefquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal racisten man althans veel wel.
Verder is er ook genoeg anders te doen maar kennelijk heb jij je oordeel alweer klaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je van pretparken houdt is het leuk dus.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Verder is er ook genoeg anders te doen maar kennelijk heb jij je oordeel alweer klaar.
Dom volk met dat klote-accent van ze betwijfel of zo'n leven jou echt blij zou maken.quote:
Haha, het enige wat ik zei was dat meeste mensen over het algemeen Krakau een leukere stad vonden, en er in Warschau niet veel te doen was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel toen Fok-it warschau afbrandde.
Nee maar ik ben er wel geweest en jij loopt op voorhand al te zeiken dat het je niks lijkt dat soort mensen zijn gewoon kut.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop niet gelijk te huilen, of heb je een speciale band met Florida?
Bloed je vagina ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Verder is er ook genoeg anders te doen maar kennelijk heb jij je oordeel alweer klaar.
o.us vond het bazenstadquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, het enige wat ik zei was dat meeste mensen over het algemeen Krakau een leukere stad vonden, en er in Warschau niet veel te doen was.
Hoezo? Ben je ooit in Somalie geweest? Lijkt je ook kut of wil je er eerst ff kijken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er wel geweest en jij loopt op voorhand al te zeiken dat het je niks lijkt dat soort mensen zijn gewoon kut.
Als je er geweest bent en je vond er geen reet aan prima maar ga eerst kijken voor je begint te droeftoeteren.
Is een groot land zou er best eens heen willen als het veilig zou zijn ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je ooit in Somalie geweest? Lijkt je ook kut of wil je er eerst ff kijken?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een groot land zou er best eens heen willen als het veilig zou zijn ja.
Wie zegt dat Somalie gevaarlijk is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een groot land zou er best eens heen willen als het veilig zou zijn ja.
Niet in de 40 en niet dik dus opbokken papzak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"mama ze pesten me op het internet
iemand van dik in de 40 noemde me dikzak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Goeie troll is het wel inderdaad ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er komt een dag dat echt niemand meer toehapt op Elan zijn act. Ik ben benieuwd hoe zijn nieuwe account zal heten
Ik reincarneer als zoon van HMFquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er komt een dag dat echt niemand meer toehapt op Elan zijn act. Ik ben benieuwd hoe zijn nieuwe account zal heten
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet in de 40 en niet dik dus opbokken papzak.
Negatief reisadvies van de AVR broodmongoolquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wie zegt dat Somalie gevaarlijk is?
als je de media zegt lach ik je uit
Er zit niet eens een regering die het hele land bestuurdquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Negatief reisadvies van de AVR broodmongoolJe bent niet eens verzekerd als je daar heen gaat
Bazenland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit niet eens een regering die het hele land bestuurd
Daar kan het nog wel een mooi land zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit niet eens een regering die het hele land bestuurd
HMF reageerde meermaals erg vijandig op mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
LR heeft trouwens HMF weer laten bannen Inso dat je het even weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |