Is een groot land zou er best eens heen willen als het veilig zou zijn ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je ooit in Somalie geweest? Lijkt je ook kut of wil je er eerst ff kijken?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een groot land zou er best eens heen willen als het veilig zou zijn ja.
Wie zegt dat Somalie gevaarlijk is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een groot land zou er best eens heen willen als het veilig zou zijn ja.
Niet in de 40 en niet dik dus opbokken papzak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"mama ze pesten me op het internet
iemand van dik in de 40 noemde me dikzak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Goeie troll is het wel inderdaad ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er komt een dag dat echt niemand meer toehapt op Elan zijn act. Ik ben benieuwd hoe zijn nieuwe account zal heten
Ik reincarneer als zoon van HMFquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er komt een dag dat echt niemand meer toehapt op Elan zijn act. Ik ben benieuwd hoe zijn nieuwe account zal heten
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet in de 40 en niet dik dus opbokken papzak.
Negatief reisadvies van de AVR broodmongoolquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wie zegt dat Somalie gevaarlijk is?
als je de media zegt lach ik je uit
Er zit niet eens een regering die het hele land bestuurdquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Negatief reisadvies van de AVR broodmongoolJe bent niet eens verzekerd als je daar heen gaat
Bazenland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit niet eens een regering die het hele land bestuurd
Daar kan het nog wel een mooi land zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit niet eens een regering die het hele land bestuurd
HMF reageerde meermaals erg vijandig op mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
LR heeft trouwens HMF weer laten bannen Inso dat je het even weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |