Aldus de man die er nooit geweest is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Miami lijkt me leuk voor dagje maar meer ook niet.
Sowieso Florida doodse staat
Er staat toch ook lijkt me?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de man die er nooit geweest is.
Mooi altijd dit
doeiquote:
Ja als je van pretparken houdt is het leuk dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
Sowieso heb je in Florida coole pretparken er stonden er maar liefst 4 in de top 10 van beste parken las vandaag nog artikeltje.
Ik stel voor dat we beginnen met de neger die mij vandaag een zonnebril trachtte te verkopen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk enkel een beetje tegen het negerlynchen op. Dat is best arbeidsintensief.
Kruis of gewoon aan een boom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we beginnen met de neger die mij vandaag een zonnebril trachtte te verkopen.
dat wel maar wel conservatiefquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal racisten man althans veel wel.
Verder is er ook genoeg anders te doen maar kennelijk heb jij je oordeel alweer klaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je van pretparken houdt is het leuk dus.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Verder is er ook genoeg anders te doen maar kennelijk heb jij je oordeel alweer klaar.
Dom volk met dat klote-accent van ze betwijfel of zo'n leven jou echt blij zou maken.quote:
Haha, het enige wat ik zei was dat meeste mensen over het algemeen Krakau een leukere stad vonden, en er in Warschau niet veel te doen was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel toen Fok-it warschau afbrandde.
Nee maar ik ben er wel geweest en jij loopt op voorhand al te zeiken dat het je niks lijkt dat soort mensen zijn gewoon kut.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop niet gelijk te huilen, of heb je een speciale band met Florida?
Bloed je vagina ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Verder is er ook genoeg anders te doen maar kennelijk heb jij je oordeel alweer klaar.
o.us vond het bazenstadquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, het enige wat ik zei was dat meeste mensen over het algemeen Krakau een leukere stad vonden, en er in Warschau niet veel te doen was.
Hoezo? Ben je ooit in Somalie geweest? Lijkt je ook kut of wil je er eerst ff kijken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er wel geweest en jij loopt op voorhand al te zeiken dat het je niks lijkt dat soort mensen zijn gewoon kut.
Als je er geweest bent en je vond er geen reet aan prima maar ga eerst kijken voor je begint te droeftoeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |